№ уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція



Скачати 396,43 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації17.11.2018
Розмір396,43 Kb.
ТипУрок
  1   2   3   4

Календарно – тематичне планування English World 9 на 2 семестр

уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

81

Класична література


Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

What classic fiction do you know of in any language? What classics have you read in school? Why do you think you are encouraged to read classics?

abridged, dainty, swiftly, scurry, goodness gracious, setting, arrangement rehearsal, narrative

The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives




p.73

WB

p. 71




pp.72-73


pp.72-73

p.73


Повсякденне життя

WB

p. 71



82

Класичний твір

Описувати події, людей, місця

How do you know this is a fiction text? What information does the illustration give? What does the illustration tell you?

count, recount, on the eve of…grandee see out, diplomatic corps, mansion, quay, footman, groom, bustle, baize, porch

The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives




pp. 74-75



pp. 74-75





WB

ex. 1-4


p. 72

пере


казува

ти текст



83

Обговорення класичного твору

Описувати події та власні відчуття


How would you describe the character? How does he/she behave?

entirely in someone`s hands, cautiously descent, creep shyly, aim of ensuring, inspect critically, blushing

The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives







ex. 2, 4, 5

p. 76


ex. 3

p. 76


ex.1

p. 76


Умови життя

WB

ex. 1-3


p. 73

уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція


Мовленнєва компетенція

Соціокультурна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

84

Власна думка про класичний твір


Висловлювати власні погляди на класичний твір

I was sent a strange email. She had been bought a new dress by her father.


The indirect object as the subject of a passive sentence





ex. 2, 3, 4, 6

p. 77




ex. 1

p. 77




ex. 5

p. 77




Цінності, ідеали, норми поведінки

WB

ex. 1-3


p. 74


85

Синоніми як засіб збагачення мови


Висловлювати свої враження, почуття, емоції за допомогою синонімів

Build your vocabulary boxes bring together words that are related to a particular subject or suggest other words you can use instead of very common ones.

cause, majesty, arch


Suffixes -ic






1, 2, 3C, 1D

p. 78




ex. 1A, 1B

p. 78




ex. 2B, 2D

p. 78



Повсякденне життя

WB

ex. 1-3A, B, C, D

p. 75


86

Обговорення проблеми

Обговорювати проблему

There `s been a disaster. That`s disappointing. I don`t know what to do.

It`s a long shot but you never know.

impatience




Pronouns and Possessive adjectives


ex. 1

p. 79


ex. 2, 4

p. 79



ex. 1

p. 79



ex. 3, 5

p. 79



Правила вступу до розмови

WB

ex. 1-4


p. 76

87

Обговорення та вирішення проблеми


Обговорювати та знаходити вирішення проблеми


What is the problem? Who has solved the problem? How do the students feel?

to be turned into

The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives




ex. 1, 2

p .80


ex. 3, 4

p. 80








Повсякденне життя

WB

ex, 1, 2


p .77

уроку, да



та


Тема / підтема уроку


Мовленнєві функції


Засоби вираження


Лінгвістична компетенція


Мовленнєва компетенція


Соціокультурна компетенція


Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

88

Написа

ння твору-розповіді




Написати твір - розповідь


Who are the main characters? What happens in each of the three settings? Which characters do we know only by name?




The indirect object as the subject of a passive sentence

Pronouns and Possessive adjectives








p. 81


p.81


p.81


Міжособистісні стосунки


WB

pp. 78-79




89

Узагальнююче повторення лексико-граматичного матеріалу розділу 7

90

Лексико-граматичний тест WB p. 80

91

Проектна робота на тему “Мій улюблений класичний твір»

Тематичне оцінювання № 7


уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

92

Наука і технічний прогрес

Висловлювати свою думку про сучасні винаходи.

What do you need to find out about?

I’d like to find out about…

Because…


Achievement

Satellite

Orbit

Mission


Horizontal

altitude


Separable and inseparable phrasal verbs

SB p. 83

Conversation



WB

p. 81


start-up

Start-up

SB pp. 82-83



WB p. 81 Start-up

p. 141


word list unit 8



Умови життя

WB

p. 81


Start up

93

Читати текст з обговоренням наданої інформації.

The international space station is…

Spaceflight

Development

Human succession

Transportational scale





Separable and inseparable phrasal verbs






pp. 84-85 text





WB

p. 82


Ex. 1-7


94

Висловлювати своє ставлення до прочитаного.

When was the first rocket sent to…?

Space program

Probe combine



Separable and inseparable phrasal verbs




p. 86 ex. 1-5

p. 86 ex. 1-5

p. 86

ex. 2





WB p. 83

Ex. 1-3


Переказувати текст

p. 84-86


SB


95




Читати і розуміти короткий текст з дієсловами у Future Perfect passive



By the end …

Many rockets will have been launched



Increase

Learn


Discover

Carry out



Future Perfect passive




p. 87, ex. 2

p. 87,

ex. 1


p. 87, ex. 3, 4




WB p. 84

Ex.


1-3




уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

96




Застосовувати у мові наукові терміни.

They could be refused.

Rocket

Astronaut

Astronomy

Rebuild duties




Pluralisation –y

Prefixes –re









p. 88 A, ex. B

c ex. 1-3



p.73


Умови життя

WB

p. 85


ex. A-D


97

Розуміти коротку бесіду, висловлювати думку з приводу почутого.

The student filled in the form…

The student filled in the form in…



Give back

Hand over

Got on bring over

Help out


Sort out

Come up with




Separable and inseparable phrasal verbs

p. 89, ex. 1

p. 89, ex. 1, 2


p. 89, ex. 2, 3, 4





WB

ex. 1-3


p. 86

т


98

Висловлювати прохання та своє ставлення до вчинків.

Can you … please?

Could you… please?

Will/would you… please?


Tricky thirsty

Modal verbs p. 90, ex. 1, 2

p. 90, ex. 1, 2

p. 90, ex. 3

p. 90, ex. 2







WB p. 87

Ex. Function and Listening




99




Написати повідомлення з наданням інформації та пояснень.

First…

After that …

The next step..

Following that…




Space

Shuttle


Approach

Lead


Following

Present and Past tenses







p. 91 writing assignment







WB p. 88-89

Writing (all ex.)



100




Написати формального листа.

Dear Sir or Madam …

Mr.Williams…

Doctor Carter…


Faithfully

Address


Contact

Convenience

Available for interview












p. 93 WB p. 122 Life skills 2







WB P. 90

Self-assessment






уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

101

Узагальнююче повторення лексико-граматичного матеріалу розділу 8



Написати лист. Підготуватися до тесту.

WB p. 91, 92 revision




102

Лексико-граматичний тест

SB p. 119

Project 4




103

Проектна робота «Біографія відомої людини»

WB p. 141

Words unit 8



Тематичне оцінювання № 8

Каталог: plan -> files
files -> Планування
files -> Календарне планування
files -> Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Соціокультурні / Загальнонавчальні
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві Функції (говоріння) Соціокультурні
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Лінгвістичні компетенції
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Календарне планування
files -> Вчитель Клас
files -> Календарно-тематичне планування


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка