5 клас. Технологія побутової діяльності



Скачати 10,27 Kb.
Дата конвертації04.01.2018
Розмір10,27 Kb.
  • 5 клас.
  • Технологія побутової діяльнОСТІ
  • Елементи грамоти споживача
  • Торговельна мережа –
  • це сукупність торгових підприємств,
  • які займаються постачанням та
  • продажем товарів населенню.
  • Види торговельних підприємств.
  • Ринок, вулична торгівля,
  • кіоск, намет, павільйон
  • Універсальний магазин
  • Наявність в універмазі великого асортименту товарів дає змогу споживачам купити в одному приміщенні усі потрібні товари з мінімальною витратою часу.
  • Універса́м — скорочення від «універсальниймагазин самообслуговування»
  •  більшая частина асортименту відведена на продовольчі товари.
  • Суперма́ркет — великий універсальний магазин самообслуговування, що пропонує у продаж бакалійні та домогосподарські товари (таким чином поєднуючи у собі функції  універмагу та універсаму).
  • Гіпермаркет — тип магазину самообслуговування, що за розмірами торгової площі перевищує 2500 кв.м. та містить понад 5000 асортиментних позицій продовольчих та непродовольчих товарів.
  • Бутик 
  • невелика вузькоспеціалізована крамниця з обмеженим колом клієнтів. У бутиках зазвичай продається модний дорогий одяг або ювелірні вироби.
  • Диска́унтер
  • це ті самі різновиди звичайних магазинів з тією лише відмінністю, що ціни на товари є нижчими ніж у інших продавців на ринку.
  • Продуктовий магазин із обслуговуванням продавцем через прилавок реалізує окремі види продовольчих і непродовольчих товарів. Більшість таких магазинів знаходиться в сільській місцевості.
  • Інформація про товари, які реалізуються в торговельній мережі.
  • На прилавках магазинів знаходиться велика кількість товарів.
  • Як розібратися в них, зробити правильний вибір?
  • Інформація про товар повинна містити:
  • Назву продукту.
  • Назву фірми.
  • Адресу виробника.
  • Дату виготовлення.
  • Термін придатності.
  • Склад.
  • Вагу.
  • Штрих – код.
  • Додаткову інформацію.
  • Однією з найдоступніших для споживача видів інформації є маркування – це етикетки, ярлики, вкладки, штампи, клейма. Вони називаються носіями інформації.
  • Знак відповідності, або якості – означає, що товар відповідає вимогам національних стандартів.
  • Компонентні знаки – використовують для інформації про харчові добавки. Вони позначаються буквою Е з цифровим кодом. Вказують на барвники Е 100-Е182; консерванти – Е200-Е299, підсилювачі смаку –Е600-Е699.
  • Експлуатаційні знаки – ознайомлюють із правилами експлуатації.
  • Маніпуляційні знаки – правила поводження з товаром.
  • Попереджувальні знаки – використовуються для гарантування безпеки споживачів і навколишнього середовища.
  • Екологічні знаки – інформують споживачів про екологічну чистоту.
  • Штриховий код – призначений для машинного зчитування інформації про товар, закодованої у вигляді цифр і штрихів.
  • Термін придатності харчових продуктів.
  • Термін придатності харчового продукту визначають календарною датою.
  • «Вжити до 05.12.2013» . Якщо вжити такий продукт після вказаної дати, то можна отруїтися.
  • Термін зберігання – термін, протягом якого продукт харчування зберігає свої корисні властивості. Якщо термін зберігання вийшов, то продукт міг загуснути, змінити колір.
  • Термін реалізації – встановлює виробник з огляду на те, у яких умовах продукт зберігається вдома.
  • Термін зберігання
  • продуктів у
  • холодильнику:
  • Вершкове масло – 10 діб.
  • Сметана – 5 діб.
  • Твердий сир – 20-30 діб.
  • Солена риба – не більше ніж 5 діб.
  • Копчена риба – 2-3 місяці.
  • Варена ковбаса – 15 діб.
  • Копчена ковбаса – 45 діб
  • Дякуємо за співпрацю!
  • Міцного всім здоров'я!!!
  • http://www.toyhealth.ru/page/rol-harchuvannja-dlja-zhittja-ljudej
  • http://ua.textreferat.com/referat-5082-1.html
  • http://uk.wikipedia.org/wiki/Їжа
  • http://dok.znaimo.com.ua/docs/index-28131.html
  • http://ua.convdocs.org/docs/index-162837.html
  • http://internat3.edu.kh.ua/



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка