А. М. Темника Чернігівської районної ради Запорізької області



Скачати 31,94 Kb.
Дата конвертації26.10.2018
Розмір31,94 Kb.

Кікоть Оксана Іванівна- вчитель початкових класів

Чернігівська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу

А. М. Темника

Чернігівської районної ради Запорізької області


Красносельська Тетяна Василівна - вчитель початкових класів

Девіз:

“Учень - не чаша,

яку необхідно наповнити,

а факел, який потрібно

з а п а л и т и.”


Портфоліо вчителя – це…

Ппедагогічні інновації

Оосвітні маршрути

Рробота над собою

Ттехнології навчання

Ф фіксування результатів

Ооцінка власних досягнень

Ллюбов до професії

І імпульс до активності

Ооб`єктивний погляд на себе

Портрет автора

Дата народження: 04 березня 1968 року

Освіта: вища, у 1987р. Закінчила Балтське педагогічне училище,2001р. –Одеський пед.університет ім.К.Д.Ушинського

Спеціальність: «Педагогіка і методика початкового навчання», кваліфікація вчитель початкових класів.



Місце роботи: Малаївський аграрний ліцей (1988-2013), Одеська загальноосвітня санаторна школа-інтернат№6 I-II ступенів

Посада: вчитель початкових класів

Стаж роботи: 28 років

Категорія: Вища

Рік атестації: 2013

Курси підвищення кваліфікації : 2010 рік (очні),2014р.,2015р.(очні)

Дата народження

Копії офіційних документів

Мої досягнення

Наші успіхи

Шлях, який я обрала

Мета створення

портфоліо :

  • Узагальнення та розповсюдження власного досвіду.
  • Створення презентації своєї роботи.
  • Використання можли-

  • вості особистістного та професійного зростання.
  • Розкриття творчої натури

Шлях, який я обрала

Навчально – методична проблема:

“ Стимулювання інтересу учнів до навчання засобами інноваційних інтерактивних технологій”


Педагогічне кредо:

Найкращий вчитель той, хто забуває про те, що він вчитель”

В.О. Сухомлинський

Тема самоосвіти:

Впровадження інноваційних

технологій в практику роботи

Організація та проведення семінарів

  • Районний семінар – практикум молодих спеціалістів - вчителів початкових класів 08.02 2013року.
  • Тема: “Стимулювання інтересу учнів до навчання засобами інноваційних технологій”

Участь у науково – практичній конференції

  • Доповідь на тему:
  • «Сучасні тенденції застосування ІКТ у навчально-виховному процесі в початковій школі»

Навчальна діяльність


Комп’ютерні технології

Творчі вправи та завдання

Інноваційні підходи

Застосування комп'ютерних технологій


Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу.

Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів.

Електронні посібники

Розробки уроків з використанням комп'ютерних технологій

Метод проектів

Вчитель початкових класів

Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технології. Систематично проводжу уроки з використанням електронних матеріалів: тестів, презентацій, програми “ Сходинки до інформатики ”. Учні класу постійно беруть участь у конкурсах знавців української мови ім. П. Яцика та Олімпус, Міжнародного конкурсу « Кенгуру»




Використання мультимедійних

технологій має свої «п л ю с и»:
  • Виведення на екран малюнків,

  • фото, схем, таблиць, відображень.
  • Налаштування черговості появи

  • інформації з елементами анімації.
  • Внесення змін в структуру уроку, під конкретний клас.
  • Запис відеофайлу безпосередньо з екрану.
  • Друк та запис на флешку, диск.
  • Компактність і довговічність зберігання.
  • Підвищення ефективності уроку і навчального процесу загалом.










Творчі вправи та завдання

Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.


Творчі вправи та завдання

Розробки уроків з використанням творчих вправ та завдань

Навички ХХІ ст.


Використання ІКТ у навчально-виховному процесі початкової школи

Інновації у професійній діяльності

  • Використання ІКТ, засобів мультимедіа.
  • Впровадження проектної технології.
  • Проведення нестандарт
  • них уроків, позакласних заходів

Науково – методична діяльність

Протягом останніх років працювала над проблемною темою «Стимулювання інтересу учнів до навчання засобами інноваційних інтерактивних технологій ”.

Працюючи з учнями початкових класів не один рік, дійшла висновку, що діти вчаться ефективно, коли їх навчання , занурене у спілкування, де відбувається взаємодія всіх учасників навчально–виховного процесу – вчителя і учнів, учнів з учнями. Саме цьому успішно сприяють інтерактивні технології навчання. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор і спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.


Технології навчання

особистісно зорієнтоване навчання

- проблемний виклад навчального матеріалу ;

проектна технологія

-

технології колективно-групового навчання ;

мульти-медійні технології

ігрові технології

Організація навчально – виховного процесу при застосуванні інтерактивних технологій сприяє підвищенню успішності молодших школярів, вирішує багато виховних і розвивальних завдань.

  • При цьому найкращі наслідки ця робота дає , коли вчитель проводить її за такими напрямками:
  • групове навчання;
  • фронтальне;
  • навчання у грі;
  • Навчання у дискусії.

Застосування інноваційних підходів

На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.


Розробки уроків із застосуванням інноваційних підходів

Відеододаток

Результати педагогічної діяльності. Основним показником ефективності впровадження будь – якої освітньої технології є результативність роботи вчителя.


Читання

71%

Українська

мова

72%

Математика

56%

Результативність моніторингових досліджень


Природознавство

54%

Українська

мова


72%

Математика

57%

Навчально - матеріальна база кабінету

Паспорт кабінету

План роботи на 2012- 2013н. р.

Перелік таблиць

Виховна робота

Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні.


Плани роботи

Виховні заходи

Робота з батьками

Класний керівник

Як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу. Учні класу активні в суспільному житті класу та школи, систематично приймають участь у шкільних виступах художньої самодіяльності, конкурсах.

Дуже полюбляють учні подорожі та екскурсії, після яких залишаються незабутні враження.

Позаурочна та позакласна діяльність

2. Урок - проект з курсу “ Основи здоров’я” “ Хай не буде

від вогню біди”.

3.Всеукраїнська акція “ Моральний вчинок - складання казок

та виготовлення збірки на морально – етичну тему .

5. Виховна година на тему : “Люди навколо мене ”.

6. Літературний ранок “ Вінок поезій для Тараса”.

7.Свято казки “ В гостях у казки”.


1. Ознайомлювально – інформаційний проект “ Про кого кажуть він справжній друг”.

2011 рік

2010 рік

2012 рік

4. Всеукраїнська акція “ Моральний вчинок ” – екологічний проект

“Допоможи птахам взимку”.

2012 рік

2013 рік

2013 рік

2013 рік

Форми роботи класного керівника


Групові:
  • З учнівським колективом
  • Класні години
  • Диспути
  • Дискусії
  • Засідання за круглим столом
  • Свята
  • Історичні розповіді
  • Написання творчих робіт
  • Прес-конференції
  • Діалоги
  • Години спілкування
  • Вечори
  • Інтелектуальні ігри

Спільно з соціальним

педагогом
  • Педконсиліум
  • Анкетування
  • Спостереження
  • Тестування
  • Вивчення продуктів діяльності
  • Складання програм розвитку

  • особистості учня і учнівського

    колективу



З батьками:
  • Збори
  • Лекції, бесіди
  • Відвідування вдома
  • Огляд літератури
  • Засідання батьківського

  • комітету
  • Родинні свята
  • Дні відкритих дверей
  • Вечори запитань і відповідей
  • Творчі портрети сім’ї
  • Педагогічний всеобуч

Спільно з іншими

вчителями:
  • Обмін інформацією
  • Вироблення єдиних вимог
  • Складання програм спільних

  • дій

Індивідуальні:

Доручення,бесіда,

виступи,досліди, творчі

роботи


Форми роботи

класного керівника

Спільно зі

шкільним

бібліотекарем:
  • Керівництво читанням
  • Аналіз читацьких

  • формулярів
  • Бібліотечні заняття
  • Премєри книг, ранки

  • поезії та ін.

Форми роботи з батьками


Батьківські

збори

Бесіди(групові,

колективні,

індивідуальні

Диспути,дискусії,

анкетування

батьків

Дні відкритих дверей,

прийом батьків

адміністрацією

Відкриті уроки

для батьків

Індивідуальні

консультації,

письмові

повідомлення

батькам,листи

Школа

Родинне

виховання

Батьківський

лекторій

Засідання ради

профілактики

Оформлення

куточків для

батьків

Спортивні

заходи, родинні

свята

Вивчення

історії рідного

краю (екскурсії.

походи)

Мої вихованці розуміють, що якщо кожна людина буде жити за цим моральним принципом, то жити на Землі буде набагато краще.


«Стався до людей так, як хочеш, щоб ставилися до тебе» - основний закон життя нашого класного колективу.

На мою думку, класний керівник не чиновник, а священик, психотерапевт, оповідач казок, його справа – працювати з душею дитини, засівати зерна Людяності, Добра, Милосердя.

І все це заради того, щоб діти вірили та любили, щоб не пустити дітей у нікуди, щоб дати їм можливість обпектися і водночас уберегти від опіків, щоб пам’ятати Їх і розбудити тремтливу і світлу пам’ять у Них.

Виховна робота

ПАТРІОТИЗМ

Я люблю свою країну. Всю – від Донбасу до Галичини, від Полісся й до Чорного моря. Я – Українець.

У мене перехоплює подих, коли підіймається синьо-жовтий прапор, і лунає державний гімн. Я знаю, це – те, що може і має об’єднувати всю мою країну. Я – Українець.

У що б я не був вдягнений, в моїх грудях б’ється серце у вишиванці. Моя кров – кров козацького роду. Мій дух – дух вікової боротьби за Україну. Я – Українець.

  • Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому.
  • Впроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні методики навчання.
  • Вивчати сучасні методики викладання в початковій школі.
  • Створити комфортні умови навчання.
  • Цінувати критичне мислення учнів.
  • Стимулювати учнів до вільних висловлювань.
  • Сприяти вихованню любові до мистецтва слова, загальної ерудиції учнів.

Мої прагнення :

Можна зорі розсипати в небі,

Можна вітер спинити на мить.

Та для цього всміхатися треба

І світ дитини любить!


ДЯКУЮ ЗА УВАГУ !

Бажаю успіхів!


Каталог: up portfolio
up portfolio -> Портфоліо дуплава Лариса Іванівна вчитель історії
up portfolio -> В концепції національно-патріотичного виховання дітей І молоді та Стратегії національно-патріотичного
up portfolio -> Конспект з біології 8 клас ( поглиблене вивчення) Організми і середовище існування
up portfolio -> Карта обліку методичної діяльності вчителя Розділ Загальні відомості про вчителя
up portfolio -> Творчі завдання з української мови 3 клас 1
up portfolio -> Portfolio носарчук Марини Іванівни учителя англійської мови нвк (школа-гімназія) №1 м. Роздільна Одеської обл
up portfolio -> Початкова школа Вчителі англійської мови Кирюхіна А. В
up portfolio -> Портфоліо вчителя музичного мистецтва Малотур’янського нвк кашуби Любомира Петровича
up portfolio -> Портфоліо вчителя фізики і математики Комсомольської гімназії №2 Зміївської районної ради Харківської області Мухортової Поліни Анатоліївни Загальні відомості про вчителя


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка