Акмеологічні аспекти розвитку особистості вчителя та учня в сучасних



Дата конвертації29.10.2018
Розмір37,2 Kb.
Педагогічна рада:

«Акмеологічні аспекти розвитку особистості вчителя та учня в сучасних

умовах.»


Мета: удосконалювати шляхи відстежування професійного становлення педагога та учня під кутом оволодіння ним «акме» з метою досягнення все більш високих ступенів розвитку.
Щоб мати всі підстави для творчості,

потрібно, щоб саме ваше життя було

змістовним.
  Генріх Ібсен.


- Як досягти успіху?
- Доганяти тих, хто попереду,

і не чекати тих, хто позаду.

Арістотель

План підготовки до педагогічної ради

1. Створити ініціативну групу з підготовки і проведення педради.

( заступник директора з НВР Шведова Л.Б., керівники мо,цмо)
2. Оформити виставку теоретичного матеріалу з основного питання.

( Каратаєва І.С., Козинець О.В.)
3. Скласти графік взаємо відвідування уроків.

( заступник директора з НВР Шведова Л.Б., керівники мо,цмо)
4. Здійснити анкетування, діагностику вчителів .

( заступник директора з НВР Шведова Л.Б., керівники мо,цмо)

5.Розробити перелік питань, які потребують вивчення й висвітлення у виступах на педраді.

( члени ініціативної групи)
6. Вивчити стан навчально-виховної діяльності вчителів з питання: Творчий розвиток особистості вчителя та учня.

(Члени ініціативної групи)
7. Підготувати доповідь : Акмеологічні аспекти розвитку особистості вчителя та учня в школі.

( Доповідач заступник директора з НВР Шведова Л.Б.)
8. Підготувати проект рішення педагогічної ради

(Члени ініціативної групи)


Пропонована література:
1.Журнали: Управління школою №5 2003 р., №№12, 13, 32 2004 р.,№№31, 35-36 2005 р., №19 2006 р.
 Директор школи №№1, 2, 4, 38, 39 2006 р.
 Завуч №10 2004 р., №8,10 2008
 Рідна школа №12 2002 р., №6 2003 р. 
2.Газети: Управління освітою №17 2006 р.
  Освіта №9 2003 р.
3.Аспекти управлінської діяльності в школі. Ч.1-2. Бібліотека «Шкільного світу», Київ, 2003 р.
4.В.В.Гуменюк, І.А.Наумчук Науково-методична робота з педагогічними кадрами. Хмельницький, 2005 р.
5.Гордон Драйден, Джаннетт Вос. Революція в навчанні. Львів, «Літопис», 2005 р.
6. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка. – К., 2001 р.
7. Словник іншомовних слів/За ред.. О.С.Мельничука. –К., 1977.
8. Малахов В.А. Етика: курс лекцій: Навч. Посібник. –К.: Либідь, 1996 р.

1. Акмеологічні аспекти розвитку особистості вчителя та учня в школі (доповідь з використанням презентації PowerPoint)  
І. Теоретична частина
«Думки з приводу… ». «А Ваша думка?»
1. Суть поняття акмеології як науки.
2. Що ми розуміємо під акмеологічною компетентністю? Фактори компетентністного підходу.
3. Учительські компетентності.
4. Предмети шкільної акмеології. Завдання шкільної акмеології.
5. Характеристики результативності роботи вчителя.
6. Професійні рівні за Є.В.Коротєєвою.
7. Самоосвіта та її передумови.
8. Зміст і форми роботи наставника з молодим учителем.
9. Розвиток творчого потенціалу вчителів та учнів.

ІІ. Практична частина
1. Відвідування та аналіз: 
- відкритих уроків
- педагогічного тренінгу на тему: «Я крокую до майстерності».
2. Презентація плану самоосвіти вчителя, акмеологічної моделі педагога, моделі акмеологічної школи
Каталог: uploads -> editor -> 3284 -> 105655 -> sitepage 146 -> files
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
files -> «Формування ключових учнівських компетентностей шляхом використання технології критичного мислення на уроках математики»
files -> Акмеологічні аспекти розвитку особистості вчителя та учня в сучасних умовах
105655 -> Особливості проведення аналізу уроку з питань збереження здоров’я школярів
files -> «Урок як засіб розвитку творчої особистості вчителя і учня та як основа формування ключових компетентностей школярів.» (доповідь) Епіграф педради: «До хорошого уроку вчитель готується все життя »


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка