Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках правознавства із залученням їх до проектної діяльності




Дата конвертації08.03.2019
Розмір8,78 Kb.

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках правознавства із залученням їх до проектної діяльності

Проектна технологія - пробуджує інтерес до навчання; - спонукає до пошукової роботи; - розвиває навички аналізу- синтезу; - вчить робити висновки; - підвищує мотивацію навчання.

Проект – це “п’ять П”: проблема – планування – пошук – продукт - презентація

Проблема – вибір теми, для розв’язання якої потрібний дослідницький пошук. Учні висувають гіпотезу, яку треба довести або спростувати.

Планування – визначення кінцевого результату; формування груп учнів для його досягнення. Наприклад: “соціологи”, “юристи”, “програмісти”, “редактори”.

Пошук – дослідницька робота учнів. Це етап збору інформації; виконання завдань, їх обговорення та формування висновків.

Продукт – це результат роботи над проектом. Перелік можливих виходів проектної діяльності: - стінгазета; - пам’ятка; - пакет рекомендацій; - ділова гра; - сценарій заходу.

Презентація – представлення результатів роботи над проектом. Види презентації: - батьківські збори; - прес-конференція; - мультимедійний перегляд; - усний журнал.

Оцінювання проекту: - ступінь розкриття теми; - доцільність використання засобів; - самостійність та новизна у вирішенні завдання; - рівень співпраці; - доцільність вибору презентації

Передпроектні дії: - визначення очікувань від уроку; - мозговий штурм; - продовж речення „Якби я був президентом”, „Якби я був депутатом”; - правничий практикум; - цифровий аукціон; - правові ситуації.


Проект

“Я + Я”

Виконала

учениця 9 класу

Заставна Софія

Що краще :

узаконювати шлюб чи жити

у цивільному шлюбі?

Відповідь ми знаходили у:
  • Сімейному кодексі
  • Конституції України
  • Загальній декларації прав людини
  • Законі України “ Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді України ”
  • Соціальному опитуванні батьків

Переваги узаконеного шлюбу:

  • забезпечення рівних прав та обов'язків подружжя
  • можливість укласти шлюбний контракт
  • майно нажите у подружжі є спільною власністю чоловіка і дружини
  • взаємна турбота членів сім'ї один про одного

Недоліки цивільного шлюбу:

  • відсутність прав і обов'язків подружжя
  • нерівноправні відносини
  • відсутність спільного майна
  • у разі смерті одного з членів подружжя майно не успадковується іншим з подружжя.

Соціологічне опитування

Для чого потрібно укладати шлюбний контракт:

Висновок

Узаконений шлюб –


Бажаю щастя

вашим майбутнім

родинам

Продукт проекту - сценарій ділової гри, на якій школярі укладали шлюбний контракт. Презентація – як елемент уроку на тему „Що таке сім’я і шлюб”

Проект „ Територія захищеності ”

Гіпотеза “Чи можна створити середовище порядку?”

Групи: 1.”Соціологи”- визначають, які правопорушення найчастіше здійснюються на території вашого проживання. 2. “Юристи” – складають пам’ятку Законів, які повинні контролювати стан правопорядку у населеному пункті. 3. “Дослідники” – визначити, які заходи потрібно проводити для жителів села, щоб зменшити кількість правопорушень.

Висновок: Правопорушень можна уникнути, якщо боротися з ними всією громадою. Презентацію проекту доцільно проводити на сході жителів села.



База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка