«аналіз динаміки та структури зовнішньої торгівлі товарами та послугами китаю»



Скачати 352,14 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації18.03.2020
Розмір352,14 Kb.
  1   2   3   4
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Факультет міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу

Кафедра міжнародних економічних відносин

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

на тему: «АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ТА СТРУКТУРИ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ ТА ПОСЛУГАМИ КИТАЮ»

Виконала:

Студентка 3 курсу, групи УО-31з

Ковтун Ю. Л.

Перевірила:

ст. викл. Шолом А.С.



Харків – 2017 року



Зміст
Вступ………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1 Аналіз динаміки, стану та тенденцій зовнішньої торгівлі

Китаю…………………………………………………………………………. 4

Розділ 2 Аналіз структури зовнішньої торгівлі товарами та послугами 

Китаю…………………………………………………………………………..8

Розділ 3 Аналіз географічної структури зовнішньої торгівлі Китаю……..11

Висновки……………………………………………………………………...13

Список використаних джерел……………………………………………….14



Вступ

Китай – це не тільки країна зі стародавньою історією, найбільшою кількістю населення та третьою за величиною площею у світі, це також і держава, яка стрімко розвивається і дуже активно включається в світову торгівлю. Мабуть нема країни у всьому світі, яка б не знала та не використовувала китайську продукцію. Багато відомих компаній переносять свої виробництва саме до Китаю не тільки за дешевизну робочої сили, а й за сумлінне ставлення та лояльні закони КНР що до ведення бізнесу на міжнародному рівні.

Не дивлячись на наявність великої кількості корисних копалин на самій території держави, КНР в першу чергу, ще з часів Шовкового шляху, відома усім як торгова країна. Налагодження зв’язків з Китаєм викликає жвавий інтерес у бізнесменів зі всього світу, але перед тим як розпочати ділові стосунки з цією державою, в першу чергу необхідно вивчити її ринок. Саме тому аналіз динаміки та структури зовнішньої торгівлі товарами та послугами має не аби яку актуальність як для бізнесменів, так і для політиків.

Об’єктом розгляду даної роботи виступає Китайська Народна Республіка, предметом - динаміка та структура зовнішньої торгівлі товарами та послугами КНР. Ціль роботи – на основі аналізу обраних показників зробити висновок що до перспективи нарощування обсягів, покращення структури та напрямків зовнішньої торгівлі Китаю.

Задачі роботи:


  1. Проаналізувати динаміку, стан та тенденції зовнішньої економіки КНР;

  2. Проаналізувати структуру зовнішньої торгівлі товарам та послугами КНР;

  3. Проаналізувати географічну структуру зовнішньої торгівлі КНР.


Розділ 1 Аналіз динаміки, стану та тенденцій зовнішньої торгівлі Китаю
Для аналізу динаміки, стану та тенденцій зовнішньої торгівлі КНР, в першу чергу розглянемо графік експорту товарів з Китаю. Для аналізу цього показника, були використані дані з веб-сайту світового атласу даних – Knoema [1].

Рисунок 1 «Експорт товарів та послуг»



[1].

На рисунку 1. Зображена лінія, яка показує ріст/спад експорту в КНР за період з 1982 по 2015 рік.



Таблиця 1«Експорт товарів та послуг»

Рік

Сума, дол. США

Річна зміна суми у відсотках

2016

2.197.922.469.130

-6,87%

2015

2 360 152 452 309

-4,17%

2014

2 462 902 030 661

4,56%

2013

2 355 594 737 798

8,30%

2012

2 175 092 012 376

8,28%

2011

2 008 852 448 487

25,24%

2010

1 603 944 171 443

28,34%

2009

1 249 723 531 707

-16,42%

2008

1 495 317 001 222

18,95%

2007

1 257 052 625 430

26,75%

2006

991 731 387 760

28,24%

2005

773 339 005 397

 


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка