Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допомогою шаблону Аплікація «Весела гусінь»



Скачати 60,56 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір60,56 Kb.
ТипУрок
Урок №5 Дата:01.10.2015

Тема: Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допомогою шаблону Аплікація «Весела гусінь»

Мета: удосконалювати навички копіювання простих форм за допомогою шаблону та створення аплікації з вирізаних форм; закріплювати навички роботи з ножицями та клеєм; розвивати предметно-перетворювальну, природознавчу компетнентності, увагу, творчі здібності; виховувати працьовитість, охайність, любов до природи.

Обладнання: зображення гусені в природі, зображення метелика Махаона, Шовкопряда, Монарха; зразок роботи вчителя, конверт з листом;

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

1. Привітання. Емоціне налаштування на урок

- Мої любі, я дарую вам свою посмішку і пропоную поділитися вам своєю з усім класом. Нехай наша робота буде сповнена такими ж яскаравими кольорами, як і сяйво, що випромінили ви.



2. Перевірка готовності до уроку

- У вас на партах має бути кольоровий папір, картон, ножиці, клей та простий олівець. Зайві речі приберіть з парти.



ІІ. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду учнів.

- Послухайте веселинку і скажіть, про що йде мова.

Сад весною знов ожив.

Як тут не радіти?

Скільки яблук, груш і слив

Буде цього літа!

Незабаром треба нам

Гусінь обібрати,

Бо і лист, і цвіт вона

Може попсувати.

Ми на зборах кожен день

Довго говорили:

Хто, коли, і як, і де

Візьметься до діла.

Обговорювали план,

Думали-гадали,

На загибель шкідникам

«Заходи» шукали.

В час засідань і розмов

Гусінь листя з'їла —

Лиш листочки постанов

Всім на сміх лишила!

- Хто ж головний шкідник дерев?

- В яку пору року вам доводилося бачити гусінь?


  • А що ви знаєте цікавого про гусінь?

  • Чи знали ви, що з часом з гусені виростає метелик?

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні ранком біля нашого класу я знайшла конверт. Давайте разом прочитаємо, від кого він. (відкриваю конверт)

- До вас звертається маленький метелик:

- Шановні першокласники, маленькі наші друзі! Благаю вас про допомогу. Ми,махаони, вимираючий вид метелеків, занесені до Червоної книги, бо залишилося нас дуже мало! Але я вірю, що ваша клопітка праця може допомогти моїй родині. Якщо кожен з вас зробить красиву гусінь, з якої з часом оживе метелик, наш рід залишиться жити! А ми віддячимо вас яскравим таночком серед літнього квіткового розмаю.

- Ми з вами допоможемо метелику? Для цього нам треба кожному виготовити якомога яскравішу і красиву гусінь, подарувати їй свою посмішку, оздобити співпереживанням і готовністю врятувати маленьких метеликів. А виготовляти свій виріб ми будемо в техніці аплікація. Працювати в цій техніці ми почали на попередніх уроках.

Фізкультхвилинка

Я біжу, біжу по гаю,

Я метелика впіймаю.

А метелик не схотів –

Геть від мене полетів.

Сів метелик на травичку,

Може, думав – не помічу?

Блиснуть крилечка ясні –

Зразу видно вдалині.

Сів метелик на листочок –

Може, там сховатись хоче?

Блиснуть крилечка рябі –

Не сховатися тобі!

Полетів він на лужок,

Заховався між квіток.

Я іду, іду, іду –

Метелика не знайду!

ІV. Сприймання матеріалу уроку

ІV. 1. Сприймання нового матеріалу


  • Чи знаєте ви, що:

  • Гусінь може підняти вантаж приблизно у 25 разів більший за власну масу.

  • В тілі гусіні більше м'язів, ніж в тілі людини.

  • Шовк (тканину) одержують від гусені метелика шовкопряда.

  • Найбільший витривалий метелик світу має назву «Монарх». Він може подолати відстань у тисячу кілометрів без зупинок.

  • Метелики ніколи не сплять.

ІV. 2. Інструктаж до виконання практичної роботи

- Для того, щоб допомогти метеликам, ми будемо використовувати кольоровий папір, картон, та шаблони. Погляньте на зображення і скажіть, на яку геометричну фігуру схожі частинки тіла гусені? (круг)

- Отож, спочатку ми будемо обводити шаблони кружечків на папір різних кольорів. Прослідкуйте, щоб ваша гусінь складалася з якравих кольорів.

- Потім, вирізавши по контуру шаблону кружечки, ми будемо наклеювати їх на картон світлого відтінку, формуючи тіло гусені. Будьте уважними, щоб не наклеїти два кружечка одного кольору разом. Потурбуйтеся, щоб колір картону не співпадав з кольором кружечків.

- В кінці ми будемо оздоблювати голову гусені. У вас на партах є якраві маленькі кружечки-паєтки. Вони слугуватимуть для очей. Ви також зможете домалювати посмішку та прикрасити додатковими елементами (бантиками, квіточками).

Демонстрація зразка вчителя

- Погляньте на дошку, у мене вийшла ось така гусінь. Сподіваюся, що ваші роботи будуть ще яскравішими!



ІV. 3. Інструктаж з техніки безпеки

- під час виконання аплікації ми будемо працювати з такими небезпеними предметами, як ножиці та олівець. Нагадую, що:

1. Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.

2. Кладіть ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого місця.

3. Не працюйте тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.

4. У процесі різання уважно слідкуйте за розміткою.

5. У процесі роботи тримайте матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза.

6. Не розмахуйте ножицями, а також не наближайтеся занадто близько до того, хто ними працює.

7. Після роботи ножиці тримайте складеними.
Фізкультхвилинка

Раз, два, три, чотири, п'ять!

Час прийшов відпочивать.

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі.

А тепер всі руки в боки,

Як зайчата - скоки-скоки!

Десять, дев'ять, вісім, сім!

Час за парти нам усім.

ІV. 4. Практична діяльність учнів з поточним інструктажем

(звучить легка музика)

V. Підсумок уроку

V. 1 Рефлексія

- Кого ми зображували сьогодні на уроці?

- В якій техніці ми виконували роботу?

- Чого навчилися?

- Що було складним?

2. Дидактична гра «Комплімент»

- Погляньте на свою гусінь і ту, що зробив ваш сусід по парті. Давайте зробимо комплімент – подаруємо приємне слово-ознаку нашим майбутнім метеликам. Яка ж ваша гусінь? (відповіді учнів)

- Я щаслива з того, що в нашому класі навчаються турботливі учні, справжні захисники природи. Я гадаю, що метелик буде задоволений нашою роботою. А навесні, з появою перших квітів, ми побачимо винагороду за свою поміч у диво-таночку якравих комашок.



V. 2. Виставка робіт учнів, аналіз робіт вчителем.

- Дякую вам за роботу і добре серце, готове прийти на допомогу!



V. 3. Прибирання робочих місць
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка