Атестація 2013 року Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа №101» Дніпропетровської міської ради



Скачати 14,79 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір14,79 Kb.

Атестація 2013 року

Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа №101» Дніпропетровської міської ради

Ольховська

Ірина Сергіївна

вчитель історії

Ольховська

Ольховська

Ірина Сергіївна

вчитель історії


Портфоліо

Творче кредо

"Успішність людини залежить від того, які у неї

бажання, мрії, цілі.

Щоб вести дітей за собою,

необхідно самому рухатися, не зупиняючись!"

Про себе

Дата народження: 13.01.1968рік, народилася у м. Дніпропетровськ

Освіта: вища педагогічна ДНУ ім. О. Гончара

Педагогічний стаж: 25 років

Стаж по спеціальності: 12 років

Викладаю: історію України, всесвітню історію, “Людина і світ”, “Європейский вибір”

Кваліфікаційна категорія: вища «Старший вчитель»

Дата попередньої атестації: 2008 рік

Лауреат міського конкурсу “Учитель року” – 2008 року

Заміжня: маю дві донечки 1990 і 2010 р. н. і синочка 1995 р. н.

Напрямки педагогічної діяльності

Школа: активна участь в семінарах, конференціях , в експериментальній роботі Школи сприяння здоров'ю

Самоосвіта: курси підвищення кваліфікації, конкурси, інтернет-ресурси

Позаурочний час: екскурсії до історичного музею ім. Д. І. Яворницького, збір інформації про історію рідного краю, рідного міста, історію школи, створення родового дерева (сімей учнів, вчителів)…

Характеристика педагогічної діяльності

Володіння сучасними технологіями

Участь в інноваційній діяльності

Участь в експериментальній роботі Школи сприяння здоров'ю

Співпраця з Всеукраїнським методичним центром Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю (ЄМШСЗ)

Запровадження здоров'язбережних технологій у викладання історії

Атестація 2013 рік Тема дослідження:

«Робота із візуальними джерелами інформації на уроках суспільствознавчих дисциплін як засіб розвитку пізнавальних здібностей та критичного мислення учнів»

Залучення візуальної наочності для формування історичного мислення на сучасному етапі

  • Візуальні документи важливі не тільки фіксованим зоровим образом, який вони зберегли, а й закодованою у них інформацією. Вона може бути відкритою, закритою, прихованою. Комплексне дослідження, вилучення та використання інформації таких джерел дає змогу учням доповнити свої судження про історію, поглянути на неї в буквальному розумінні цього слова.
  • Вони розкривають історичні події і факти у вигляді конкретних статичних або динамічних зорових образів.

Методи роботи з візуальними джерелами

  • Навчити учнів самостійно здобувати і інтерпретувати інформацію, яка дає більше простору для уяви, більш яскраві, більш придатні для сприйняття сучасним учнем

Алгоритм роботи з візуальною наочністю

1) Опис

2) Інтерпретація:

а) первинна

б) вторинна або власне історична

  • доцільно звертати увагу учнів на таке:
  • - які аспекти проблеми відображають ці зображення?
  • - наскільки реальними були проблеми, поставлені авторами?
  • - наскільки «заказними» є ці зображення? Хто міг бути замовником?
  • - чому такі протилежні погляди ( у випадку альтернативності)? співвіднесіть з іншими джерелами (що спільне, що відмінне, чи підтверджуються ваші висновки).
  •  

Типи візуальних джерел.

  • Фотодокументи
  • Плакат
  • Карикатура
  • Реклама
  • Художня картина

Результативність запровадження роботи учнів із візуальними джерелами інформації на уроках історії

Результати опитування учнів

Роль наочності у розвитку критичного мислення.  

Критичне мислення — це:

уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору;

уміння піддавати ідею м'якому скепсису;

об'єднання активного й інтерактивного процесу;

перевірка окремих ідей на можливість їх використання;

моделювання систем доказів, на основі яких базуються різні точки зору в разі;

переоцінка та переосмислення понять та інформації;

здатність знайти необхідну інформацію та використовувати її самостійно під час прийняття рішення.

  Таким чином, критичне мислення — це складний ментальний процес, який починається із залучення інформації і закінчується прийняттям рішення. Технологія критичного мислення допомагає учню не тільки оволодіти певним обсягом знань, а й сприяє розвитку його особистості, навчає того, як у подальшому житті використовувати набутий ними досвід для розв’язання власних проблем.

 

Кабінет історії - це сумісна творчість вчителя, учнів і батьків

Комунальний заклад освіти “Середня загальноосвітня школа № 101” Дніпропетровської у місті ради

Атестація 2013 рік


Педагогічний стаж 25 років,

стаж за спеціальністю 12 років

Категорія Вища «старший вчитель

Ольховська Ірина Сергіївна

Вчитель історії

ТЕМА ДОСЛІДЖЕННЯ:

«РОБОТА ІЗ ВІЗУАЛЬНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ ІНФОРМАЦІЇ НА УРОКАХ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ»



ТВОРЧЕ КРЕДО:

«ЩОБ ВЕСТИ ДІТЕЙ ЗА СОБОЮ, НЕОБХІДНО САМОМУ РУХАТИСЯ, НЕ ЗУПИНЯЮЧИСЬ!»

Досягнення:
  • Лауреат міського конкурсу «Учитель року» 2008 року
  • Приймаю активну участь в конференціях та семінарах експериментальної роботи Школи сприяння здоров'я
  • Впроваджую проектні технології з використанням візуальних джерел інформації на уроках суспільствознавчих дисциплін як засіб розвитку пізнавальних здібностей та критичного мислення учнів

Характеристика педагогічної діяльності
  • Володіння сучасними технологіями
  • Участь в інноваційній діяльності
  • Участь в експериментальній роботі Школи сприяння здоров'ю
  • Співпраця з Всеукраїнським методичним центром Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю (ЄМШСЗ).
  • Запровадження здоров'язбережних технологій у викладання історії

Робота з батьками

Нагороди

Интернет ресурси для вчителів історії

  • www.history.org.ua www.history.rin.ru
  • www.nbuv.ua www.his.1september.ru/urok
  • www.7wonders.synnegoria.com www.uk.wikipedia.org
  • www.historic.ru history.vn.ua
  • www.vivl.ru ancienthistory.spb.ru
  • www.ostu.ru/personal/nikolaev

Дякую за увагу

Шановні колеги якщо виникнуть запитання або побажання запрошую до співробітництва

Адреса: м. Дніпропетровськ,

вул. Високогірна, 29 б,

ЗОСШ № 101, каб. 48,

Тел.753 16 00

  • bibliotekar.ru/rus/index.htm
  • lenagold.ru/fon/clipart/p/pero4.html
  • Для оформления презентациї було використано интернет-ресурсы :

Каталог: uploads -> editor -> 3071 -> 100131
editor -> Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л. В. Пономаренко Пирятин: рмк, 2015
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
100131 -> Атестаційний лист I. Загальні дані
100131 -> Кабінет виховної роботи середньої загальноосвітньої школи №101
100131 -> Атестаційний лист I. Загальні дані
100131 -> Атестаційний лист I. Загальні дані


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка