Автоцементовози




Сторінка1/5
Дата конвертації31.08.2018
Розмір0,77 Mb.
  1   2   3   4   5
Міністерство освіти та науки України

Національний університет водного господарства та природокористування

Кафедра дорожніх, меліоративних машин і обладнання

Реферат


На тему:

«Автоцементовози»

Виконала:

Студентка 3-го курсу МЕФ

Групи ОХВ-31

Ліннік В.В.


Перевірив:

Науменко Ю.В.


Рівне – 2006р.



ПЛАН


  1. АВТОЦЕМЕНТОВОЗ ТЦ-3А (С-853А)

  2. АВТОЦЕМЕНТОВОЗ САМОРОЗВАНТАЖНИЙ ТЦ-4 (С-927)

  3. АВТОЦЕМЕНТОВОЗ ТЦ-6А

  4. АВТОЦЕМЕНТОВОЗ ТЦ-11

  5. АВТОЦЕМЕНТОВОЗ ТЦ-2А (С-652А)

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

  1. АВТОЦЕМЕНТОВОЗ ТЦ-3А (С-853А)

Автоцементовоз призначений для безтарної доставки цементу із завантаженням з складів суцільного і розвантаженням в склади силосного і комори типів. Він складається (мал. 1) з автотягача сідельного типу ЗІЛ-130В1-66 і цистерни-напівпричепа.


Рис. 1. Конструктивна схема автоцементовоза:

1 — тягач; 2 — компресор; 3 — завантажувальний люк; 4 — приєднувальний пристрій; 5 — цистерна-напівпричіп; 6 — гальмо стоянки; 7 — розвантажувальний рукав; 8 — розвантажувальний пристрій; 9 — наполегливий пристрій; 10 — аеролоток
Сідельний тягач обладнаний сідельно-зчіпним пристроєм і висновками до пневмоелектричного обладнання цистерни-напівпричепа. Передня частина цистерни-напівпричепа спирається па сідельний пристрій тягача, задня — через кронштейни і ресори на вісь ходових коліс.

Цистерна циліндрової форми з еліптичними днищами нахилена у бік розвантаження на 7°. У верхній частині цистерни є завантажувальний люк з гумовою прокладкою, герметично що закривається кришкою за допомогою важеля і гвинта з гайкою. Відкриття і закриття люка проводяться з майданчика обслуговування, розташованого на цистерні. Завантажувальний люк також призначений для проведення монтажних робіт. Усередині цистерни з двох сторін приварені укоси.

В нижній частині цистерни кріпиться розвантажувальний патрубок з краном і продувною форсункою. Кран служить для регулювання продуктивності і швидкої зупинки розвантаження цементу. В нижній частині цистерни укоси утворюють жолоб, в який встановлюється знімний аеролоток.

Аеролоток складається з металевого жолоба і м'якого пористої перегородки шириною 200 мм Для заміни аеролатка є монтажний люк в задньому днищі цистерни. З аеролотка цемент поступає до розвантажувального отвору і під тиском транспортується по трубопроводу в силос.

Автоцементовоз дозволяє проводити: гравітаційне завантаження з силосу; розвантаження в склади силосного і комори типів за допомогою власного і індивідуального компресора. Завантаження автоцементовоза здійснюється за допомогою бічних або донних вивантажників силосу через завантажувальний люк; завантажуваний цемент повинен бути сухим і чистим, без грудок і чужорідних предметів. Загачений автоцементовоз зважується на терезах і прямує споживачу.

Пневмооборудованіс для розвантаження цементу складається з ротаційного компресора, вологомасловідділювача, колектора із запобіжним клапаном і манометром, системи повітропроводів з кранами і зворотними клапанами.

Компресор встановлений на тягачі. Привід його здійснюється від двигуна через коробку відбору потужності, карданний вал з шківом і клинопасову передачу. Для очищення всмоктуваного повітря на компресорі встановлений масляний фільтр; очищення повітря, що нагнітається, відбувається у вологомасловідділювачі.

Гальмо стоянки служить для загальмовування цистерни-напівпричепа при зчепленні і стоянці. Під час стоянки без тягача і цементу цистерна-напівпричіп спирається на дві висувні опори (стійкі).

Опорний пристрій служить передньою опорою цистерни-напівпричепа, коли вона відчеплена від тягача. Воно складається з правої і лівої опор, шарнірно прикріплених до цистерни.

Розвантажувальні рукави до розвантажувального патрубка автоцементовоза і до транспортного цементопроводу силосу під'єднують за допомогою щвидкоз’ємних затисків.

Розвантаження автоцементовоза (мал. 2) здійснюється за допомогою стислого повітря, яке подається від компресора до повітропроводу цистерни-напівпричепа. Повітря подається під тканину аероднища і до продувної форсунки розвантажувального пристрою. При досягненні в місткості робочого тиску (0,1...0,2 МПа) повітря поступає на продувочну форсунку, і розвантажувальний кран відкривається.

Закінчення розвантаження визначають по манометру, встановленому на колекторі; свідчення манометра в цей час падає до нуля.


Мал. 2. Схема розвантаження автоцементовоза:

1 — компресор; 2 — кран; 3 — запобіжний клапан; 4 — манометр; 5 — аеролоток; 6 — зрівняльна труба; 7 — завантажувальний люк; 8 — цистерна; 9 — замочний кран; 10 — зворотний клапан; 11 — вентиль; 12 — вологомасловідділювач
За відсутності силосних складів, обладнаних приймальним цементопроводом, можливе перевантаження цементу в склади комор, які слід додатково герметизувати. Для зменшення пилення цементу повітря необхідно подавати тільки в місткість, а не на продувочну форсунку.

Цистерна-напівпричіп, від'єднана від автотягача і встановлена на опорні стійки, може служити складом цементу; стисле повітря для пневморозгрузки її подасться від пересувного компресора.

ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА

Вантажопідйомність, т8

Місткість цистерни, м3 7

Продуктивність по розвантаженню, т/хв 0,5... 1

Дальність подачі, м:

по горизонталі 50

у тому числі по вертикалі 25

Робочий тиск в цистерні, МПа 0,1

Діаметр завантажувального люка, мм 400

Діаметр розвантажувального рукав, мм 100

Цистерна:

внутрішній діаметр, мм 1400

довжина, мм5550

Компресор:

тип.ротаційний PK6/1

продуктивність, м3/мин4

Габаритні розміри, мм:

довжина..8890

ширина ……………………………….2350

висота.2950

Маса, кг:

без вантажу7350

з вантажем 15350

Виготівник — прилуцький завод будівельних машин імені XXV з'їзду КПРС (251350, р. Прилуки Чернігівської обл.).


  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка