Батьківські збори виконуємо домашні завдання




Дата конвертації23.12.2016
Розмір27,5 Kb.

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ

ВИКОНУЄМО ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ

Домашня робота — самостійне виконання учнями навчальних завдань після уроків. Необхідність домашніх завдань зумовлена тим, що знання, навички й уміння засвоюються не відразу, а через періодичне повторення. Крім того, лише в домашній роботі учень може якнайкраще виявити, випробувати свої можливості, набути уміння самостійно вчитися, переборювати труднощі. Домашні завдання — це не лише виучування поясненого на уроці, виконання вправ, розв'язання задач тощо. Домашні завдання передбачають і самостійне вивчення нового матеріалу.

Домашня робота — самостійне виконання учнями навчальних завдань після уроків. Необхідність домашніх завдань зумовлена тим, що знання, навички й уміння засвоюються не відразу, а через періодичне повторення. Крім того, лише в домашній роботі учень може якнайкраще виявити, випробувати свої можливості, набути уміння самостійно вчитися, переборювати труднощі. Домашні завдання — це не лише виучування поясненого на уроці, виконання вправ, розв'язання задач тощо. Домашні завдання передбачають і самостійне вивчення нового матеріалу.

Для того, щоб домашня навчальна робота була ефективною, учні повинні бути уважними і спостережливими, вміти запам'ятовувати, користуватися мисленнєвими операціями,цінувати і розподіляти час, фіксувати прочитане, побачене, почуте (тези,конспект, реферат, анотацію, рецензію та ін.), писати твори, виготовляти наочні посібники та ін.

Для того, щоб домашня навчальна робота була ефективною, учні повинні бути уважними і спостережливими, вміти запам'ятовувати, користуватися мисленнєвими операціями,цінувати і розподіляти час, фіксувати прочитане, побачене, почуте (тези,конспект, реферат, анотацію, рецензію та ін.), писати твори, виготовляти наочні посібники та ін.

Обов’язок учителів і батьків –створити дитині належні умови для виконання домашніх завдань. Вона повинна мати вдома своє робоче місце, необхідні посібники старатися виконувати завдання в день,коли отримала.

Обов’язок учителів і батьків –створити дитині належні умови для виконання домашніх завдань. Вона повинна мати вдома своє робоче місце, необхідні посібники старатися виконувати завдання в день,коли отримала.

Метою домашніх завдань як форми організації пізнавальної діяльності учнів є розширення знань учнів, привчання їх до регулярної самостійної навчальної роботи, формування вмінь самоконтролю, виховання самостійності, активності, почуття обов’язку та відповідальності .

Домашня робота тісно пов'язана з уроком. Цей зв'язок полягає в тому, що пізнавальна діяльність на уроці потребує додаткової роботи: вправляння у застосуванні правил, розв'язанні завдань, знаходженні в підручнику відповідей на запитання Виконуючи домашнє завдання, учні готуються до сприймання нового матеріалу на наступному уроці.

Домашня робота тісно пов'язана з уроком. Цей зв'язок полягає в тому, що пізнавальна діяльність на уроці потребує додаткової роботи: вправляння у застосуванні правил, розв'язанні завдань, знаходженні в підручнику відповідей на запитання Виконуючи домашнє завдання, учні готуються до сприймання нового матеріалу на наступному уроці.

Навчання в школі,виконання домашніх завдань – справа серйозна. Трапляється, що учні класу завантажені не менше, ніж дорослі. Тому наше завдання – привчити дітей працювати правильно, оскільки навчання – це головна праця школяра.

Навчання в школі,виконання домашніх завдань – справа серйозна. Трапляється, що учні класу завантажені не менше, ніж дорослі. Тому наше завдання – привчити дітей працювати правильно, оскільки навчання – це головна праця школяра.

ГРА “ВАША ДУМКА”

  • Наша дитина виконує домашнє завдання…
  • Наша дитина має спеціальне місце, де вона…
  • Самостійно впорається із завданнями…
  • Виконує з труднощами…
  • Ми надаємо допомогу дитині у виконанні домашніх завдань. Ця допомога полягає у… 
  • Коли дитина виконує домашні завдання, ми ...
  • Якщо дитина виконала завдання неохайно ...
  • Наша дитина починає виконання домашніх завдань із ...

  •  

Якщо ми замислимося над тим, як правильно організувати навчальну роботу вдома, то помітимо, що це подвійне завдання. З одного боку потрібно допомогти дитині знайти правильний розпорядок роботи, виділити місце для занять, визначити найсприятливішу послідовність виконання завдань.

Якщо ми замислимося над тим, як правильно організувати навчальну роботу вдома, то помітимо, що це подвійне завдання. З одного боку потрібно допомогти дитині знайти правильний розпорядок роботи, виділити місце для занять, визначити найсприятливішу послідовність виконання завдань.

А з іншого боку, виховати у неї стійку звичку братися за виконання завдань усупереч бажанню погуляти або погратися з друзями, сформувати вміння швидко залучатися до роботи, виконувати її, не відволікаючись, і в належному темпі.

А з іншого боку, виховати у неї стійку звичку братися за виконання завдань усупереч бажанню погуляти або погратися з друзями, сформувати вміння швидко залучатися до роботи, виконувати її, не відволікаючись, і в належному темпі.

 

 

Іноді батьки зауважують: мій син (моя донька) виконує уроки по 3-4 години. Такий (така) старанний (старанна). Такий (така) працьовитий (працьовита). От би ця

старанність збереглася на всі подальші

роки навчання».

Та потрібно проаналізувати, як саме такий учень виконує завдання. Адже сидіти за столом не означає працювати.

Може виявитись, що у нього відсутній потрібний запис у щоденнику і необхідно телефонувати другові, щоб дізнатися, що задано; або з'ясовується, що немає на місці необхідного підручника; або замучила спрага і потрібно сходити попити; або хочеться дослухатися до розмови дорослих у сусідній кімнаті; або ... ; або ... ; врешті-решт, з'ясовується, що з трьох годин, проведених за столом, на виконання завдань учень витратив 1 год.

Може виявитись, що у нього відсутній потрібний запис у щоденнику і необхідно телефонувати другові, щоб дізнатися, що задано; або з'ясовується, що немає на місці необхідного підручника; або замучила спрага і потрібно сходити попити; або хочеться дослухатися до розмови дорослих у сусідній кімнаті; або ... ; або ... ; врешті-решт, з'ясовується, що з трьох годин, проведених за столом, на виконання завдань учень витратив 1 год.

Що можна порадити батькам, якщо їхня дитина не може «всидіти» ,виконуючи домашні завдання? Велике значення в організації навчальної роботи відіграє розпорядок дня. Дослідження підтверджують той факт, що у молодших школярів, які мають високу успішність, є чітко встановлений час для виконання домашніх завдань, і вони завжди його дотримуються. І, навпаки, серед учнів із низьким рівнем навчальних досягнень багато хто не має сталого відведеного часу для занять.

Що можна порадити батькам, якщо їхня дитина не може «всидіти» ,виконуючи домашні завдання? Велике значення в організації навчальної роботи відіграє розпорядок дня. Дослідження підтверджують той факт, що у молодших школярів, які мають високу успішність, є чітко встановлений час для виконання домашніх завдань, і вони завжди його дотримуються. І, навпаки, серед учнів із низьким рівнем навчальних досягнень багато хто не має сталого відведеного часу для занять.

Це не випадково. Виховання звички до систематичної роботи починається зі встановлення чіткого розпорядку занять, без цього не можна досягти успіхів у навчанні. Розпорядок денний не повинен змінюватися залежно від кількості уроків, від того, що по телевізору транслюється цікавий фільм чи від того, що до оселі завітали гості.

Це не випадково. Виховання звички до систематичної роботи починається зі встановлення чіткого розпорядку занять, без цього не можна досягти успіхів у навчанні. Розпорядок денний не повинен змінюватися залежно від кількості уроків, від того, що по телевізору транслюється цікавий фільм чи від того, що до оселі завітали гості.

Дитина повинна сідати за виконання завдань не лише в один і той самий час, але й на постійне робоче місце.

Дехто із дітей виконує завдання на кухні, доки мати готує вечерю, одночасно регулюючи навчальний процес, На сковорідці шкварчать котлети, шумить вода, працює мікрохвильова піч. А мати дивується:” У кого вдалася така неуважна дитина?” А дитина просто втомилася і не може зосередитися на вправі або задачі.

Дехто із дітей виконує завдання на кухні, доки мати готує вечерю, одночасно регулюючи навчальний процес, На сковорідці шкварчать котлети, шумить вода, працює мікрохвильова піч. А мати дивується:” У кого вдалася така неуважна дитина?” А дитина просто втомилася і не може зосередитися на вправі або задачі.

 

Корисно разом із дитиною укласти пам'ятку «Виконуємо домашні завдання». Почавши із протиставляння своїх дій із пунктами пам'ятки, дитина через деякий час досягне того, що всі ці дії стануть для неї звичними.

Корисно разом із дитиною укласти пам'ятку «Виконуємо домашні завдання». Почавши із протиставляння своїх дій із пунктами пам'ятки, дитина через деякий час досягне того, що всі ці дії стануть для неї звичними.

 

Пам’ятка

Як успішно працювати над домашнім завданням

  • Привчайте дітей сідати до занять без нагадувань.
  • Навчайте дитину користуватись годинником. Покажіть як за годинником робити перерви(10-15хв)для активного відпочинку і знову сідати до роботи. Усе це дитина має виконувати незалежно від того можете ви приділити їй увагу чи ні.
  • Вимикайте радіо,телевізор,комп’ютер. У кімнаті, де працюють діти,повинно бути тихо.
  • .

Виховуйте звичку виконувати домашні завдання систематично.

  • Виховуйте звичку виконувати домашні завдання систематично.
  • Привчайте розпочинати виконання завдань в один і той самий час кожного разу.
  • Починати виконувати завдання можна вже через 1,5 - 2 години після шкільних занять. Оптимальний час - з 15.00 до 17.00.
  • Провітрюйте кімнату за 10 хвилин до початку занять.

Дитина повинна з’ясувати розклад уроків на завтра. Перевірити, чи всі завдання записані у щоденнику.

  • Дитина повинна з’ясувати розклад уроків на завтра. Перевірити, чи всі завдання записані у щоденнику.
  • Привчайте дитину на столі не залишати нічого зайвого.
  • Навчайте дитину спочатку складати орієнтовний план майбутніх дій, радитись з вами та обговорювати, як виконати завдання, а потім самостійно братися до роботи.

Навчайте виділяти головне й другорядне, привчайте зосередитись на головному.

  • Навчайте виділяти головне й другорядне, привчайте зосередитись на головному.
  • Не забувайте нагадувати дитині повторити правила, які вивчали на уроці. Прослідкуйте за правильним і обов’язковим виконанням роботи над помилками.

Проаналізуйте поради і зауваження вчителя.

  • Проаналізуйте поради і зауваження вчителя.
  • Покажіть свою зацікавленість до навчання дитини. Вона повинна відчути, що ви радієте її перемогам і допоможете подолати труднощі.

Виховуйте у дитини самоконтроль, самоаналіз та самооцінювання. Акцентуйте увагу навіть на незначних перемогах, щоб дитина помічала їх і намагалася досягти більших результатів.

  • Виховуйте у дитини самоконтроль, самоаналіз та самооцінювання. Акцентуйте увагу навіть на незначних перемогах, щоб дитина помічала їх і намагалася досягти більших результатів.
  • Не забувайте відзначати старанність дитини. Не створюйте “хронічний дефіцит похвал” через те, що дитина одержує нижчий бал замість очікуваного високого.
  • Не порівнюйте результати навчання своєї дитини з результатами інших дітей, а тільки з її власними!
  • Перевіряти – не значить “робити замість.” Ніколи не підказуйте дитині готових рішень.

На початку навчального року корисно контролювати, як дитина виконує домашні завдання. Перевіряти, чи правильно вона зрозуміла пройдений матеріал. У 1 семестрі краще це робити щовечора, а у 2 семестрі – контроль можна зменшити до 2 – 3 разів на тиждень.

  • На початку навчального року корисно контролювати, як дитина виконує домашні завдання. Перевіряти, чи правильно вона зрозуміла пройдений матеріал. У 1 семестрі краще це робити щовечора, а у 2 семестрі – контроль можна зменшити до 2 – 3 разів на тиждень.
            • Бажаю, щоб діти вас радували і ви раділи разом з ними. Щоб у вас були сили, час, наснага і здоров’я на їх виховання.

Використана література та інтернет-ресурси

  • http://www.kids-price.ru/globus_luny_diametr_210_mm_685413.html
  • http://www.proshkolu.ru/user/Polikarpowa/zoom/415761/4eee8f76cad965aa/
  • http://www.proshkolu.ru/user/Polikarpowa/zoom/688471/8ce2637dd782380f/
  • http://ru.wikipedia.org/wiki/Файл:Continental_models.gif
  • http://www.endlessness.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=409&Itemid=1
  • http://graphing.ru/i/svg-svgz/
  • http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/588644
  • http://www.chitalnya.ru/CommunityTape.php?id=1998
  • http://tver.spravedlivo.ru/section_107/section_118/views/
  • http://www.traveltours.ru/spb/articles/resortlenobl/lakes/ladoga/?light=санкт-петербург
  • М.О.Володарська Батьківські збори,” Ранок,”2011
  • С. М.Корнієнко Батьківські збори у початкових класах,” Підручники і посібники,”2012

Авторська сторінка

Мащенко Алла Олександрівна

вчитель вищої категорії,

вчитель-методист

Запорізький колегіум “Елінт”



База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка