Бази даних. Системи управління базами даних




Сторінка1/4
Дата конвертації21.11.2018
Розмір2,02 Mb.
  1   2   3   4


Предмет: Інформатика

Клас: 11

Тема: Бази даних. Системи управління базами даних.

Мета: Адаптація теоретичних та практичних знань учнів до соціальної практики, формування цілісної системи знань за темою бази даних; формування міжпредметної компетентності учнів.

Завдання уроку:

Навчальні:

Розвивальні:

  • розвиток навичок групової самоорганізації, уміння вести діалог, переконувати;

  • розвиток уміння робити висновки і узагальнювати.

Виховні:

  • виховання навичок роботи в групах, уміння слухати інших, сприймати чужу точку зору;

  • виховання гармонійного сприйняття навколишнього світу.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Технологія: інтерактивна, інтеграція в історію, географію, художню культуру.

Наочність, обладнання і програмні засоби: комп'ютери, мультимедійні проектор та інтерактивна дошка, смарт-презентація, інтерактивний електронний тест, роздатковий матеріал – навігатор уроку.

Підготовка до уроку: діти об’єднуються у дві групи по 4-5 осіб та обирають капітана групи.

Використана література.

  1. Завадський І.О. Основи баз даних: Навчальний посібник. - К.: ПП І.О. Завадський, 2011. - 192 с.

  2. Завадський І.О., Стеценко І.В., Левченко О.М. Практикум і робочий зошит з інформатики, академічний рівень: Посібник. - К.: ВHV, 2010. - 192 с.

  3. Кучерова Г.М., Ягоднікова В.В. Інтерактивні вправи та ігри: Навч. посібник - Х: Основа, 2009. - 144 с.

  4. Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г., Войцеховський М.О., Проценко Т.П. Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики - К.: ЦНМЛ, 2011. - 73С.

  5. Наволокова Н.П. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій: Навчально-метод. посібник - М.: Основа, 2010. - 176 с.

  6. Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьминська О.Г. Інформатика 11 клас: Підручник. – К.: Школяр, 2011. – 304 с.

  7. Рівкінд Й.Я., Лисенко О.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. Інформатика. 11 клас: Підручник. - К.: Генезис, 2011. - 300 с.

  8. Пометун О. І.. «Енциклопедія інтерактивного навчання». - Київ, 2007. - 144с.

Структура уроку


  1. Організація учнів класу. 1 хв.

  2. Мотивація навчальної діяльності. Формулювання теми

і завдань уроку. 2 хв.

  1. Відтворення та корекція опорних знань. 3 хв.

  2. Повторення і аналіз основних алгоритмів, правил, визначень. 9 хв.

  3. Релаксація. 2 хв.

  4. Правила ТБ (ігрова вправа) 2 хв.

  5. Узагальнення і систематизація понять. 12 хв.

  6. Вправи для очей. 2 хв.

  7. Перевірка знань. 6 хв.

  8. Підведення підсумків уроку. 4 хв.

  9. Домашнє завдання. 1 хв.

  10. Рефлексія. 1 хв.


Хід уроку

  1. Організація учнів класу. (1 хв.)

Мета етапу:

    • Створити сприятливий психологічний клімат на уроці.

Діяльність вчителя:

Вітає дітей. Перевіряє готовність учнів та обладнання до уроку.



Діяльність учнів:

Вітають вчителя. Демонструють готовність до уроку, посідають місця в групах.



  1. Мотивація навчальної діяльності. Формулювання теми і завдань уроку. (2 хв.)

Мета етапу:

Діяльність вчителя:

Демонструє панорамне фото рідного міста. Слайд 1.

Повідомляє, що протягом уроку учні відвідають інші міста радної країни.



Ставить запитання. Слайд 2.(Інтерактивна вправа на дошці)


Групи отримують по одному набору букв із зашифрованим словом. Із прочитаних літер учасники мають скласти слово.

Прогнозована відповідь: реляційна, мережева.

Ставить запитання:

З чим буде пов'язана тема нашого сьогоднішнього уроку?



Прогнозована відповідь: з базами даних і подорожжю по Україні.

Тема уроку: Бази даних. Системи управління базами даних.

Слайди 3-4.

Сьогодні на уроці, заново відкриваючи для себе міста України, ми систематизуємо знання про бази даних та моделі даних, зв’язки між сутностями, упорядкування та фільтрацію даних в таблицях, запити та звіти в базах даних; поглибимо знання про систему управління базами даних СУБД MS Access.

Сьогодні ми будемо співробітниками двох туристичних фірм.

Розподілимо ролі в групі:



  1. Гід-екскурсовод: Ваше завдання, на підставі висновків про захоплення та інтереси клієнта, знайти місто з такими пам'ятками, які змогли б зацікавити його.

Предмет: географія, художня культура

  1. Журналіст: Ваше завдання на підставі висновків про улюблених знаменитих персон клієнта, знайти таке місто, яке б мало пряме відношення до них.

Предмет: мова

  1. Менеджер з туризму: Ваше завдання, на підставі висновків про історичні інтереси клієнта, знайти таке місто, в історії якого він би знайшов щось незвичайне і захоплююче для себе.

Предмет: історія

  1. Старший Менеджер з продажу туристичних послуг: Ваше завдання, демонструючи роботу фірми, надати клієнту саме той відпочинок, який він запам'ятає на все життя! (Захищає проект, керує роботою)

У кожного з вас є навігатор уроку. Запишіть в ньому власне прізвище.

Діяльність учнів:

Учні за допомогою вчителя формулюють тему і мету уроку, заповнюють навігатор уроку.


  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка