«Давня Греція.»




Скачати 248,2 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації17.11.2018
Розмір248,2 Kb.
  1   2
УРОК № 42

ТЕМА: «Давня Греція

Мета:

  • перевірити теоретичні знання учнів з теми «Давня Греція»;

  • перевірити знання карти ;

  • розрізняти, в чому полягали особливості історії Греції раннього періоду;

  • аналізувати історичну інформацію і висловлювати міркування щодо неї.

  • розвивати вміння працювати в групах;

  • закріплювати вміння працювати з «лінією часу»;

  • активізувати діяльність дітей,

  • виховувати інтерес до предмету.

Тип уроку: контролю і корекції знань.

Форма уроку: урок-гра.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

- Ви об’єднані в групи. На протязі уроку по черзі ви будете виконувати тестові завдання на комп’ютерах і результати заносити до картки оцінювання. В цей час інші члени команди продовжуватимуть змагання. За кожну усну відповідь ви отримуєте фішки – грецькі щити. По їх кількості ми визначемо команду - переможця. В кінці уроку ви проаналізуєте свою роботу за допомогою картки самооцінювання.



ІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Сьогодні ми проведемо захоплюючий урок-змагання по темі «Давня Греція» і проявимо всі свої знання та вміння.



(1 слайд)

ІІІ. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів

- Ми завершили вивчення історії Стародавньої Греції . Історія Стародавньої Греції тісно пов'язана із сьогоденням і має для нього неабияке значення. Але злий і підступний титан Кронос розгнівався на греків за те, що вони поклонялися Зевсові і, вибравшись із Тартару(темної безодні, яка за грецькими міфами знаходиться під царством Аїда), вирішив заплутати їх нащадків та змішати факти грецької історії, тим самим звів значення історії Греції до нуля.


Нам з вами необхідно відновити справедливість, тому ми вирушаємо в подорож до Стародавньої Греції. Супроводжувати нас буде муза історії - Кліо. (2 слайд)

Вона передала нам важливі документи з історії Греції, які нам доведеться виправити, виконуючи завдання.

Перед мандрівкою треба перевірити, чи готові ми до такого серйозного випробування.

ІV. Інтерактивна частина заняття

1-й конкурс «Розминка»
- Визначемо, хто з вас готовий вирушати в подоролж. Кожна команда відповідає по черзі на запитання:


  1. Як стародавні греки називали свою країну та себе? (Еллада, еліни)

  2. Як називається найбільший острів в Егейському морі? (Крит)

  3. Як називається палац, винайдений археологами на о. Крит? ( Лабіринт)

  4. Як називається гірський прохід, що з’єднує Північну Грецію з Середньою? (Фермопільський)

  5. Як називається область в Середнійї Греції, що найбільше уславилася в історії? (Атика)

  6. Назви найвищу гору Греції. (Олімп)

  7. Що таке поліс? (Місто – держава з прилеглими територіями.)

  8. Що таке демократія? (Влада народу)

  9. Що таке тиранія? (Влада одного, що спирається на армію і передається у спадок)

10. Назвіть основні заняття греків ? ( Землеробство, рибальство, мореплавство, гончарство )

  1. Кого в Афінах називали аристократами? (Знатних людей)

12.Чому грецьких богів називали олімпійськими? ( Вони жили на горі Олімп )

(Роздаю фішки за правильну відповідь)

- Молодці, ви отримуєте перші завдання.
(Перші діти вже пішли виконувати завдання на комп’ютерах, інші підуть по черзі)
2-й конкурс «Картографічний»
- Без чого не можлива жодна подорож? Звичайно без знання карти. Нам потрібно створити свою карту, розподілити по карті Давньої Греції таблички з написами, які отримує кожна команда.
Ігр – 1. Позначте , на які три частини за своїми природними умовами поділяється Греція; («Північна, Середня, Південна», (учень знаходить ці таблички та прикріплює їх булавками до карти.) ;

2. позначити найвищу гору Греції (Олімп);



ІІгр - 1. назвати моря, що омивають Грецію. (Іонічне, Егейське);

2. знайти на карті місто, осаду якого описує Гомер в поемі «Іліада» (Троя);



ІІІгр 1. позначити острів, де утворилась Мінойська палацова цивілізація (Крит);

2. позначити в області Атиці найважливіше місто. (Афіни)



ІVгр 1. визначити, на які три частини поділяється Греція; (Материкова, Іонійська, Острівна)

2. позначити в області Лаконіці найважливіше місто .(Спарта)

- Молодці, ось уже і карта готова. Отже, вам нове завдання – випробування.

(3 слайд)

3-й конкурс «Обгрунтуй думку»
- Тепер Кліо просить дати відповідь на важливі для греків питаня. Докази своєї думки запишіть в зошитах. ( При відповіді 4 слайд)

І – чи можна сказати, що Спарта – багата країна?

ІІ – чи можна сказати, що Афіни – багата країна?

ІІІ – доведіть, що олімпійські ігри мали велике значення для всієї Греції.

ІV – доведіть, що за часів Перікла в Афінах переважала форма правління демократія.

Фізкультхвилинка





4-й конкурс «Логічний ланцюжок»
- Пригадайте, яуі важливі події відбулись в Давній Греції і розташуйте картинки подій в хронологічній послідовності. Свій вибір поясніть.

- Памятайте, що неправильних відповідей тут немає.

- Ви чудово виконали завдання

5-й конкурс. «Афінська школа».

- А тепер Кліо просить вас завітати в грецьку галерею, де Кронос вже побував і все сплутав.

- Переставте у наведених нижче словах букви таким чином, щоб, одержати прізвища історичних особистостей і поясніть, чим вони відомі

І – схЕлі

ІІ – Пігорфа

ІІІ – Глітерак

ІV - Гдотеро.

( Після відповіді 5 слайд)

- Молодці, ви справились.

6 – й конкурс «Зашифровані вислови»

- Грецькі оратори , які часто виступали перед народом , часто вживали в своїх промовах крилаті вислови, щоб підсилити враження.

- Розшифруйте вислови і поясніть, що вони означають:




1

2

3

4

5

6

7

8

а

б

в

г

д

е

є

ж

9

10

11

12

13

14

15

16

з

и

і

ї

й

к

л

м

17

18

19

20

21

22

23

24

н

о

п

р

с

т

у

ф

25

26

27

28

29

30

31

32

х

ц

ч

ш

щ

ю

я

ь

Нитка Аріадни — 17 10 22 14 1 1 20 11 1 5 17 10 (несподівана допомога)


Троянський кінь — 22 20 18 31 17 21 32 14 10 13 14 11 17 32 (Підступні дії)
Ахіллесова п'ята — 1 25 11 15 6 21 18 3 1 19 31 22 1 (слабке місце)

Лаконічна мова — 15 1 14 18 17 11 27 17 1 16 18 3 1 ( точний, короткий вислів)



( Після відповіді 6 слайд)

слайд8. Завдання « Листи » . ( Під час відповіді 7 слайд)

- Ми отримали давні листи . Але в них є помилки. Щоб не змінився хід історії , вам необхідно виправити помилки в стародавніх рукописах Знайдіть іх і поясніть.






  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка