Держстандарт початкової освіти в дії. Форми та методи роботи



Скачати 36,24 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір36,24 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
Методичні рекомендації

районного семінару-практикуму

на тему: « Держстандарт початкової освіти в дії. Форми та методи роботи»

Шкільна початкова освіта є одним з основних факторів розвитку особистості, що потребує оновлення її змісту з урахуванням суспільних запитів, потреб інноваційного розвитку науки, запровадження сучасних


методів навчання, поліпшення якості знань, удосконалення механізмів оцінювання результатів навчальної діяльності.

Новий Держстандарт початкової освіти, розроблений з урахуванням пізнавальних можливостей і потреб учнів початкових класів, визначає зміст початкової загальної освіти, ґрунтується на загальнолюдських цінностях, єдності навчання та виховання й основах гуманізму, демократії та в інтересах людини, родини, суспільства, держави.

Учасники районного семінару відзначають, що найважливішими показниками результативності впровадження Держстандарту сьогодні є: створення належних умов для навчання учнів-початківців, підвищення якості знань, умінь та навичок
школярів, рівня їх вихованості; забезпечення належного методичного супроводу учасників навчально-виховного процесу; досягнення стабільності результатів в умовах застосування такого досвіду іншими працівниками.

Р Е К О М Е Н Д У Є М О:

Учителям початкових класів, керівникам методичних округів та керівникам методичних об'єднань учителів початкових класів шкіл району:

1. Ознайомити вчителів початкових класів району із матеріалами районного семінару-практикуму на тему: « Держстандарт початкової освіти в дії. Форми і методи роботи ».

До 01.06.2013

2. Накреслити шляхи подальшої реалізації вимог Держстандарту початкової освіти відповідно до умов кожної школи.

До 01.09.2013

3. Забезпечити ознайомлення вихователів ДНЗ із навчальними програмами для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів із метою застереження освіти дітей дошкільного віку за програмою 1-х класів. До 01.09.2013 та щорічно

4. Забезпечити ознайомлення учителів початкових класів із Програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». До 01.09.13

5. Спланувати проведення тематичних постійно діючих семінарів, семінарів-практикумів, круглих столів, тренінгів, виїзних засідань із метою ознайомлення учителів 1-х та 2-х класів з особливостями змісту та методикою викладання предметів за новими програмами.

До 01.09.2013

6. Створити окружні школи для вчителів кожної паралелі початкових класів з метою підготовки педагогічних працівників до впровадження нового змісту початкової загальної освіти та забезпечити їх змістовий та методично-консультаційний супровід, зокрема, «Школа вчителів 1-х класів», а також «Школи вчителів 2-х, 3-х, 4-х класів». До 10.10.2013

7. Презентувати результати своєї методичної діяльності щодо впровадження нового Держстандарту початкової освіти у фахових виданнях, виданнях ПОІППО. Протягом 2013/2014 н.р


Учителям початкових класів:

‑ дотримуватися вимог щодо нормативної тривалості уроків у перших класах загальноосвітніх навчальних закладів (35 хвилин);


‑ при складанні розкладу уроків брати до уваги оптимальне співвідношення навчального навантаження протягом дня, тижня, а також доцільне чергування протягом дня предметів природничо-математичного і гуманітарного циклів з уроками музики, образотворчого мистецтва, трудового навчання, основ здоров'я та фізичної культури; динаміку розумової працездатності учнів протягом дня та тижня;
‑ передбачити для учнів першого класу протягом навчального тижня додатковий розвантажувальний день – четвер, у розклад якого не вводити предмети, що потребують значного розумового напруження (математика, мови);
‑ для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів початкових класів на уроках письма, мови, читання, математики тощо через кожні 15 хвилин уроку проводити фізкультхвилинки та гімнастику для очей;
‑ навчальні досягнення учнів 1 кл. оцінювати вербально;
‑ домашні завдання учням у першому класі не задавати;
- використовувати підручники та навчально-дидактичні посібники для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, які мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Каталог: files
files -> Інформація для вступників 2015 року до аспірантури Інституту соціології Національної Академії наук України
files -> Положення про порядок підготовки фахівців ступенів доктора філософії та доктора наук в аспірантурі (ад’юнктурі) та докторантурі вищих навчальних закладів
files -> Відділ аспірантури та докторантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
files -> Про вступний іспит та реферат при вступі до аспірантури Інституту соціології нан україни
files -> Київський національний університет імені Тараса Шевченка
files -> Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 22. 00. 03 соціальні структури та соціальні відносини Затверджено
files -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
files -> Портфоліо вчителя


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка