Додаток А. Схеми, таблиці, пам’ятки: Додаток Напрями досвіду. Цілі та завдання читання. Кроки до розв’язання проблеми, над якою працюю Додаток 2




Сторінка1/3
Дата конвертації08.08.2017
Розмір0,67 Mb.
  1   2   3

Додаток до досвіду.

Зміст

  1. Додаток А. Схеми, таблиці, пам’ятки:

Додаток 1. Напрями досвіду. Цілі та завдання читання. Кроки до розв’язання проблеми, над якою працюю

Додаток 2. Змістові лінії з урахуванням зазначених цілей і завдань мовного компонента освітньої галузі

Додаток 3. Технологія досвіду. Схема «Інтерактивні технології, які я використовую»

Додаток 4. Досягнення учнів у предметних олімпіадах, моніторинг навчальних досягнень учнів

Додаток 5. Система моєї роботи над проблемою

Додаток 6. Рекомендації Зайцева «Як покращити техніку читання»

Додаток 7. Умови успішного формування навички правильного, швидкого, свідомого, виразного читання. Таблиця-звіт «Навички правильного, швидкого, свідомого виразного читання»

Додаток 8. Завдання на канікули за проектною методикою

Маршрутний лист (5 кл). Лист самоконтролю (6-11 кл.)



Додаток 9. Модель літературно-творчого школяра

Додаток 10. Рекомендації для батьків. «Як розвивати читацький інтерес дитини?». Пам’ятки для учня «Як читати художню книгу?»

Додаток 11. Рекомендації педагогічним працівникам навчальних закладів

«Розвиток читацьких інтересів»



Додаток 12 . Вправи на удосконалення техніки читання.

Додаток 13. Методи навчання, які забезпечують розвиток критичного мислення

Додаток 14. Прийоми залучення учнів до книги

Додаток 15. Конкурси, що сприяють пропаганді книги, спонукають до книжки та читання

Додаток 16. Розвиток креативності учнів як умова формування читацьких та життєвих компетенцій. (Види робіт, літературна творчість, конкурси)
2. Додаток Б.

Додаток 17. Батьківські збори на теми залучення учнів до читання.

3. Додаток В.



Додаток 18. Позакласна робота з дитячою книгою — необхідна умова виховання читацьких інтересів

  • Фотозвіт про тиждень світової літератури у школі

  • Літературна гра

ДОДАТОК А

Додаток 1.

Напрями досвіду :

0 підвищення ефективності навчання;

o виховання культури спілкування з книжкою;

o уміння сприймати прекрасне в мистецтві і в житті;

o уміння працювати з підручником, довідковою та енциклопедичною

літературою, словниками;

o розвиток креативності учнів;

o формування соціокультурної компетенції учнів;

o створення дослідницьких робіт;

o практично-пошукова діяльність;

o використання інтерактивних методів навчання;

o формування в учнів цілісної картини світу тощо.



Залучення учнів до читання

Цілі читання:

Результатом має стати:

Завдання читання:

- навчити розділяти літературні поняття;

  • розрізняти специфіку текстів;

  • розуміти зміст твору, авторське слово;

  • порівнювати жанри текстів; характери героїв, ситуації, описові лінії і т. ін„;

  • співпереживати з героями твору;

  • аналізувати прочитане;

  • відчувати тонкощі тексту;

  • відкривати нове;

  • бачити «живу картину» твору;

  • розвивати свідомі та підсвідомі почуття;

  • збагачувати словниковий запас, життєвий досвід;

  • дивуватися звичайному і незвичайному:

  • залучати учнів у світ літератури




  • залучення учня до художньої та науково-попу­лярної літератури;

  • усвідомлення значущості читання для особисті­шого розвитку;

  • досягнення необхідного для продовження освіти рівня читацької компетентності;

  • вміння усвідомлено сприймати й оцінювати зміст і специфіку різних текстів;

  • вміння самостійно вибирати цікаву літературу;







  • формування соціальних цінностей за допомо­гою образів художніх творів;

  • формування умінь висловлювати власну думку;

  • формування умінь сприймати текст із викори­станням елементарних літературних понять;

виховання потреб у систематичному читанні
як способі пізнання світу самопізнання та загально­
культурного розвитку;

  • розвиток літературної діяльності;

  • формування умінь здійснювати пошук, вибір інформації для виконання навчально-пізнавальних завдань.




Типи завдань на уроці

для розвитку читацької компетентності та критичного мислення:

- виразне читання віршів, або уривку твору;

- знайомство з літературною спадщиною митця;

- портретна характеристика письменника;

- презентація самостійного прочитаного твору;

- самостійна робота з додатковою літературою;

- записування питань, що виникають під час пояснення;

- записування питань до тексту.
Додаток 2.

З урахуванням зазначених цілей і завдань мовного компонента освітньої галузі



виділяються такі змісто­ві лінії:



Кроки до розвязання проблеми, над якою я працюю:


  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка