Дослідницький, ігровий проект з основ економіки в рамках зеленої економіки



Скачати 13,72 Kb.
Дата конвертації16.11.2018
Розмір13,72 Kb.

Дослідницький, ігровий проект з основ економіки в рамках зеленої економіки

  • «Як відходи дають доходи»

ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

  • Початок – 11.11.13.
  • Закінчення 17.12.13.
  • Визначення ресурсів людські, матеріально-технічні, інформаційні, комп‘ютер, мультимедійна дошка, принтер,фотоапарат.

Мета проекту:

  • Навчитися та навчити свідомо відноситися до навколишнього середовища;
  • Визначити економічні вигоди від утилізації твердих побутових відходів;
  • оцінити власний вплив на природу;
  • зменшити вплив на навколишнє середовище.

Завдання проекту:

  • дібрати й опрацювати матеріал з проблем виникнення, використання та утилізації твердих побутових відходів;
  • зібрати та проаналізувати інформацію про види розділення побутових відходів;
  • провести дослідження по розділенню твердих побутових відходів та прослідкувати як відходи дають доходи;
  • розробити правила поводження населення з побутовими відходами;
  • знайти шляхи зменшення кількості сміття і збереження обмежених ресурсів та можливості поповнення власного бюджету (бюджету сім’ї), або кишенькового доходу.

Програмні продукти

  • При реалізації проекту використати наступні програмні продукти PowerPoint – малювання об’єктів, фонів, створення мультиплікації, презентації
  • Paint – малювання об’єктів, фонів
  • Word – написання методичної розробки факультативного заняття та звітної спільної роботи учнів.
  • Publisher - створення бюлетеня
  • Excel – побудова розрахункової задачі
  • Picture Manager – редактор зображень
  • Bing – пошук інформаційних матеріалів, зображень
  • Skype – спілкування
  • OneNote – електронна записна книжка
  • OutLook – поштовий клієнт
  • WordPress – платформа для створеня блогів

Завдання проекту:

  • В ході реалізації проекту підтвердити або спростувати передбачувану гіпотезу.
  • Гіпотеза: екологічна несвідомість та економічна необізнаність громадян призводить до економічних витрат і забрудненню навколишнього середовища.
  • В спільній діяльності створити власний інформаційний продукт: мультімедійну, презентацію, бюлетень, опис проектної роботи.

«Зелена економіка»

  • це економіка, що підтримує гармонійну взаємодію між людьми та природою, намагаючись задовольнити потреби обох одночасно».

Завдання 1 групи.

  • Створити візуалізацію проектної роботи
  • Використати програму Word (Засоби малювання).

Завдання 2 групи

Завдання 3 - 4 груп.

  • Звіт 3 - 4 груп. (Робота за матеріалами Internet ресурсу, текст в Word).
  • Комплексне управління твердими побутовими відходами.
  • Основні етапи та технології по утилізації твердих побутових відходів

Завдання 5,6,7 груп.

  • Звіт груп 5,6,7. (Робота в Power Point, Excel, текст в Word.)
  • Реалізація дослідницького етапу проектної роботи. Ознайомлення решти учнів.
  • Створити в спільній роботі груп презентацію в Power Point, робота в Excel.
  • Доповідь - «Мистецтво» сортування відходів, як відходи дають доходи.»
  • Побутові відходи моєї сім’ї.
  • Фінансові вигоди від утилізації склотари. (Розрахунок задачі в Excel ).

Завдання 8 групи

  • Звіт групи 8. (Презентація в Power Point створеного мультфільму “Як відходи дають доходи ”. Paint - при малюванні об’єктів, фонів.)

Завдання 9 групи

  • Звіт групи 9. (Презентація в Power Point, текст в Word ).
  • Особистий внесок у збереження та покращення навколишнього середовища. Обґрунтування результатів роботи.

Завдання 10 групи

  • (Звіт групи 10. Презентація бюлетеня в програмі Publisher).
  • Правила поводження населення з побутовими відходами та способами перетворення їх на доходи.

Завдання 11 групи

  • (Звіт групи 11. Фрагмент презентації в Power Point, текст в Word).
  • Цікаве про відходи і мистецтво та як перетворити відходи в доходи.

Джерела використаної літератури та Інтернет - ресурси, використані на уроці

  • Джерела використаної літератури
  • 1. В.А.Батлук «Основи екології»: Підручник.-К.:Знання, 2007.
  • 2. Г.О.Білявський та ін. «Основи екології»:Підручник.-К.: Либідь, 2004.
  • 3. В.С.Джигирей «Екологія та охорона навколишнього природнього
  • середовища»:Навч.посіб.-5-те вид. випр. і доп.-К.: Т-во «Знання», КОО, 2007.
  • 4. Конституція України. Прийнята 28.06. 1996р. ВВР № 30.
  • - Закон України «Про охорону навколишнього природнього середовища» ВВР,1991, № 41.
  • - Закон України «Про відходи» ВВР, 1998, № 36-37.
  • 5. Энциклопедия для дитей: Биология. – М.: АВАНТА, 1995 – Т.2. – 686 с.
  • 6. Пруцакова О. та інші. Екологія для дітей. Т-во охорони навколишнього середовища України. –К.: ГНОЗІС, 2007. – 68 с.
  • 7. Я пізнаю світ: Дит.енциклопедія/ худ. В.Николаев, О.Кардащук/ К: 2003.
  • Інтернет ресурси:
  • 8. http://nvp-zaporozhpromeko.uaprom.net/
  • 9. http://www.viche.info/journal/1051/
  • 10. http://www.rav.com.ua/clauses
  • 11. http://granik.zp.uanet.ua

За результатами оцінити роботу груп.

  • За результатами оцінити роботу груп.
  • Критерії оценивання рабіт.
  • № групи ___
  • Критерії оценивання рабіт.
  • № групи ___
  • Критерії оценивання рабіт.
  • № групи ___
  • Критерії оцінки
  • самооцінка
  • група
  • учитель
  • Зміст
  • Виконання роботи
  • Ступінь участі кажного, взаємодія.
  • Оригінальність подання матеріалу, вихідного продукту
  • Елементи творчості.
  • «Знахідки».
  • Виступ
  • Вміння зацікавити, аргументованість.
  • всього:
  • Супер молодці 10 – 12 б! Молодці 7 – 9 б! Треба ще попрацювати! 4 – 6 б!

РЕФЛЕКСІЯ.

  • 1. Мні було легко працювати в групі
  • 2. Мені було легко працювати над проектом
  • Мені було нелегко працювати над проектом
  • 3. Я задоволений своєю робтою
  • Я не задоволений своєю робтою

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! Плідної роботи!

  • ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! Плідної роботи!

Каталог: 2013
2013 -> Програма для складання вступного іспиту до аспірантури
2013 -> Архітектура та скульптура в Україні 19 століття
2013 -> Київський національний лінгвістичний університет
2013 -> «Архітектура І скульптура XX століття» Неокласицизм
2013 -> Тематичний план занять: Заняття 1 «Патологія червоної крові
2013 -> Медичного факультету
2013 -> Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів при підготовці до практичного заняття
2013 -> Методична розробка
2013 -> Коматозні стани при цукровому діабеті. Кетоацидоз. Кетоацидотична і гіпоглікемічна кома. Клініка. Діагноз. Диференціальний діагноз. Лікування


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка