Досвіду: розвиток логічного мислення як засіб




Скачати 127,08 Kb.
Сторінка1/7
Дата конвертації15.11.2017
Розмір127,08 Kb.
  1   2   3   4   5   6   7

2015рік

Анотована картотека передового педагогічного досвіду вчителів Калуської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №7

Автор :

Голинська Надія Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи

Управління освіти Калуської міської ради

Міський методичний центр

Інформація про автора

Прізвище, ім'я по батькові

Красуцька Любов Іванівна

Освіта: повна вища

Посада: вчитель початкових класів

Категорія, педагогічне звання: спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

Педагогічний стаж: 26 років

Адреса досвіду: Калуська загальноосвітня школа І-ІІІ

ступенів №7

Інформація про досвід

Тема досвіду: розвиток логічного мислення як засіб

формування пізнавальної активності молодших школярів.

Мета досвіду: формувати творчу особистість, здатну до

самореалізації та самовдосконалення , розвивати логічне мислення у школярів з метою

досягнення позитивного результату у навчанні , сприяти розвитку пізнавальної активності.

Коротка анотація досвіду. Суть досвіду полягає в тому, що вчитель навчає дітей змістовно, граматично правильно і стилістично вправно висловлювати думки в усній та писемній формах,

чітко і переконливо обґрунтовувати своє бачення питання , розвивати основні навички мисле

ння , виробляти власне розуміння життя та ставлення до нього. Прагне, щоб навчання було

успішним , а здобуті знання якісними. Для розвитку логічного мислення вчителем підібрано

низку вправ і завдань, використано найефективніші форми розвитку пізнавальної активності

учнів, що забезпечує надання якісних освітніх послуг.


2013рік

На розвиток пізнавальних інтересів учнів позитивно впливають такі види завдань з логічним навантаженням :

  • цікаві вправи та ігри розвивального характеру;
  • практичні завдання на використання різних тверджень;
  • завдання, при виконанні яких учні «відкривають» для себе зв’язки ,залежності, закономірності і переконуються в їх справедливості (вправи на здійснення умовисновків , найпростіших класифікацій та групування предметів);
  • завдання з елементами дослідження (вправи зі словами «порівняйте», «виділіть головне», «покажіть», «доведіть», «узагальніть» та ін.;
  • самостійне складання вправ (спочатку за аналогією , пізніше - за конкретною умовою).
  • У роботі використовує наступні прийоми :

  • заохочення ,створення яскравих наочно-образних уявлень ,навчально-пізнавальну гру ,
  • створення проблемної ситуації, спонукання до пошуку альтернативних рішень, виконання творчих завдань ,
  • створення ситуації взаємної допомоги .
  • Форма відбору: системне планове вивчення досвіду

    Основні показники результативності: відносно стабільний рівень якості навчальних досягнень учнів. Якщо в 2010-2011 н.р. якісний показник становив 50%, то в 2012-2013 н.р. за результатами оцінювання такий показник становить 63%. Ефективною є участь учнів у предметних олімпіадах. Так, у 2012 році на I ІІ(міському ) етапі олімпіади з української мови учениця Захарчук Софія зайняла 2 місце.

    Форма узагальнення: опис, анотація.

    Схвалено: радою Калуського ММЦ.

    Місце збереження: Калуська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7, Калуський ММЦ.

    Шляхи поширення досвіду в системі післядипломної педагогічної освіти:

    - курси підвищення кваліфікації при Івано-франківському ОІППО,

    - міські семінари,

    - уроки обміну досвідом.




Інформація про автора

Прізвище, ім'я по батькові:

Мимоход Галина Михайлівна

Освіта: повна вища

Посада: вчитель початкових класів

Категорія, педагогічне звання: спеціаліст вищої

категорії, старший учитель

Педагогічний стаж: 24 роки

Адреса досвіду: Калуська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №7

Інформація про досвід

Тема досвіду: розвиток пізнавальної активності молодших

школярів на уроках української мови.

Мета досвіду: через розвиток пізнавальних здібностей і навичок створити умови для всебічного розкриття і формування активної творчої особистості молодшого школяра, готової свої пізнавальні можливості використовувати на практиці.

Коротка анотація досвіду. Суть досвіду полягає в тому, що засобами сучасних педагогічних

технологій, активних та інтерактивних форм роботи вчитель вибудовує всю навчально-виховну роботу з учнями початкових класів, створюючи умови для творчої «переробки» в свідомості учнів отриманої інформації і вирішення поставлених перед ними пізнавальних завдань.

Розвиваючи пізнавальну самостійність учнів на уроках української мови, формує у них

такі якості:



уміння спланувати і організувати свою роботу;

2013 рік
  • ініціативність (уміння вносити в роботу елементи власних міркувань);
  • оволодіння правильними прийомами роботи з навчальним матеріалом;
  • бажання і уміння своїми силами подолати труднощі, які виникають у процесі виконання завдань; навички самоконтролю.
  • Забезпечує розвиток особистості учня, його творчого потенціалу та пізнавальної активності, а навчальний процес при цьому орієнтує на потенційні можливості дитини, їх реалізацію. Для успішного існування освітнього поля формує пізнавальну самостійність дитини, створює умови, за яких інтелектуальна пасивність учнів стає неможливою, а вчитель виступає в ролі помічника, організатора педагогічної взаємодії з учнем, спрямованої на розвиток активності, самостійності, пізнавальних творчих здібностей.

    Форма відбору: системне планове вивчення досвіду.

    Основні показники результативності. Вчитель продукує оригінальні педагогічні ідеї як керівник міського методичного об´єднання вчителів початкових класів. Власні методичні напрацювання упорядкувала у портфоліо та презентувала на сайті Калуського ММЦ. Сприяє пошуку й творчому розвитку учнів. Ефективною є участь учнів у предметних олімпіадах. Так, у 2009 році на III ( міському ) етапі олімпіад з української мови учні Фальковська Ірина та Москалюк Святослав посіли 2 місце.

    Форма узагальнення: опис, анотація, презентаційне портфоліо.

    Схвалено: радою Калуського ММЦ, 2012 рік.

    Місце збереження: Калуська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7, Калуський ММЦ.

    Шляхи поширення досвіду в системі післядипломної педагогічної освіти:

  • курси підвищення кваліфікації при Івано-франківському ОІППО,
  • міські семінари,
  • уроки обміну досвідом.

Інформація про автора

Інформація про автора

Прізвище, ім'я по батькові

Кохан Галина Яремівна

Освіта: повна вища

Посада: вчитель української мови та літератури

Категорія, педагогічне звання: спеціаліст вищої

категорії, старший учитель

Педагогічний стаж: 13 років

Адреса досвіду: Калуська загальноосвітня школа І-ІІІ

ступенів №7

Інформація про досвід

  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка