«довжина кола. Площа круга»



Скачати 14,43 Kb.
Дата конвертації25.11.2018
Розмір14,43 Kb.
ТипУрок

Урок математики

в 6 класі

ТЕМА:

«ДОВЖИНА КОЛА . ПЛОЩА КРУГА»

УРОК№ 64


ДАТА : 12.01.2012

ТЕМА : Довжина кола . Площа круга .

МЕТА :

навчальна :



закріпити знання про геометричні фігури коло і круг , поняття «довжина кола», «площа круга»,уміння розв'язувати задачі на знаходження довжини кола і площі круга за радіусом або діаметром , а також знаходити радіус і діаметр кола за його довжиною ;

розвиваюча :

розвивати навички роботи за комп'ютером , уміння логічно мислити , креслярські навички з циркулем та уміння працювати за відомими формулами ;

виховна :

виховувати любов до математики , наполегливість та старанність в роботі , розуміння прикладного значення математики .

ОБЛАДНАННЯ: підручники Г.П.Бевз,В.Г.Бевз «Математика . 6 клас» , робочі зошити , циркулі , персональні комп'ютери , плакати «Коло . Довжина кола» , «Круг . Площа круга», індивідуальні картки оцінювання , 5 квадратів з круглими вирізами , 5 червоних і 5 зелених карток .

ТИП УРОКУ :урок закріплення знань , умінь , навичок.

ХІД УРОКУ :

І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ .

  • Інструктаж з БЖД під час роботи за комп'ютером .
  • Оголошення теми і мети уроку .
  • Видача індивідуальних карток оцінювання і пояснення порядку їх заповнення .

ІІ ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ .

Перегляд сторінок , створених учнями в Microsoft Power Point за такими вимогами , що на них є :


  • зображення кола ;
  • радіус,діаметр і хорда кола ;
  • формула довжини кола ;
  • зображення круга ;
  • формула площі круга ;
  • зображення кругового сектора .

  • Слово вчителя :

    Давайте оцінимо один одного за ці комп'ютерні сторінки , створені вами вдома . Максимум - 2 бала .

    ІІІ ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ , УМІНЬ .



    Рефлексія .

    Знову просигналізуйте картками про свій стан : впевнені в своїх знаннях – підніміть зелену картку , дуже боїтесь диктанту – червону .

    Виконаємо такі завдання .


  • Відрізок , який сполучає будь-яку точку кола з його центром , називається …
  • Діаметр – це відрізок , який сполучає дві точки на колі і проходить через його …
  • Скільки радіусів можна провести у колі ?
  • В будь-якому колі діаметр від радіуса в 2 рази …
  • Число π становить …

Слово вчителя :

Спочатку поставте самі собі оцінку , на яку ви вважаєте знаєте дану тему .

Рефлексія.

А тепер подумайте , як ви налаштовані на урок . Якщо впевнені у собі та не відчуваєте тривоги , то підніміть зелену картку , а якщо вам некомфортно , то – червону .
  • Формула довжини кола l=…
  • Коло та його внутрішня область – це …
  • Площа круга обчислюється за формулою S=…

  • Слово вчителя :

    Зараз перевіримо , як ви виконали завдання диктанту і запишемо набрані бали в індивідуальний бланк . Кожна правильна відповідь в диктанті 0,5 бала . Тобто максимум - 4 бали за математичний диктант .

    IV Закріплення знань , умінь учнів .

    Слово вчителя :

    Звертайте увагу на формули на плакатах . Спочатку розв’язуватимемо задачі разом .

  • Фронтальна робота.
  • Знайдіть радіус і довжину кола діаметром 10 см .
  • Знайдіть діаметр і довжину кола радіусом 50 дм .
  • Довжина кола 33 м . Чому дорівнює діаметр кола ? (π)
  • Діаметр круга 3 мм . Чому дорівнюють радіус круга та його площа ?
  • Знайдіть площу круга радіусом 0,2 м .
  • Довжина кола арени цирку 47,1 м . Чому дорівнює площа арени ? ( Результати округлюйте до одиниць ).
  • Рефлексія .
  • Самостійна робота .

  • І) Обчисліть довжину кола, зображеного

    на малюнку .

    ІІ) Обчисліть площу круга , зображеного

    на малюнку .


 

10 см


10 см

ІІІ) Обчисліть площу сектора , зображеного на

малюнку .

0,2 м


IV)

Скільки ви бачите на малюнку :


  • кіл;
  • кругів ;
  • півкіл ;
  • трикутників ;
  • секторів ?


  • Самоперевірка та виставлення балів в індивідуальні бланки .

  • Слово вчителя :

    Кожен з вас отримав картку , на якій вказані правильні відповіді до задач І – IV і бали , які ви отримуєте у разі

правильного виконання . Оцініть виконану самостійну роботу .
  • Практична робота .

  • Слово вчителя :

    В промисловості , сільському господарстві часто потрібно виготовити якусь деталь . А для цього потрібно знати її площу , щоб розрахувати , чи вистачить матеріалу на виготовлення .

    Кожен з вас отримав фігуру . Це – ваша деталь .

    Бесіда у формі інтерактивної гри «Твоє питання»:


  • Яка форма деталі ?
  • У якій формі зроблено вирізи ?
  • Як ви вважаєте , чи однаковими повинні бути площі деталей , які отримав кожен з вас ?
  • Чому ?
  • Як визначити площу квадрата ?
  • Що для цього треба виміряти ?
  • Як визначити площу круга ?
  • Що виміряти для її визначення ?
  • Ми виміряли а – довжину сторони квадрата , ,- довжини діаметрів кругових вирізів . Як визначити ,?
  • Якою буде формула для визначення площі фігури ?

  • V Домашнє завдання .

    За складеною формулою визначте площу фігури . Виготовте свою фігуру з одним вирізом та визначте її площу . Повторіть параграф 23 .

    VIПідсумок уроку .

    Слово вчителя :



    Полічить набрані вами бали і оголосіть оцінку .

    Рефлексія .

    Підніміть зелену картку , якщо ви задоволені уроком та вашою роботою, або – червону картку , якщо – ні .



 

A

B



O

C

AB – це хорда кола



OC=OB=r – це радіуси кола

BC=d – це діаметр кола d=2r



КОЛО

ДОВЖИНА КОЛА

l=πd


Якщо d=5 см , то l=3,145=15,7 см .

Якщо d=мм , то l= =мм=0,8мм

 

π3,14 або π



 

ДОВЖИНА КОЛА

l=2πr


Якщо r=4 м , то l=23,144=25,12 м

Якщо r= м , то l==6 м.

 

N

M



F

R

O



КРУГ

MF – це хорда круга

ON=OR=r – це радіус круга

NR=d – це діаметр круга

d=2r

ПЛОЩА КРУГА

S

 



Якщо r= мм , то S==

Якщо r=0,1 м , то S=3,140,10,1=0,0314

Якщо d=0,6 см , то r=0,22=0,3 см і S=3,140,30,3=0,2826

 

КРУГОВИЙ



СЕКТОР

I

II

III

IV

62,8 см або 62см

78,5 або 78

0,0942

або


1)6

2)4


3)2

4)8


5)1

0,5 бала

1 бал

1 бал

2,5 бала

(по 0,5 бала)



I

II

III

IV

1)6

2)4


3)2

4)8


5)1

0,5 бала

1 бал

1 бал

2,5 бала

(по 0,5 бала)



Картка для перевірки правильності виконання самостійної роботи

Індивідуальна картка оцінювання



Моя оцін-ка

За комп'ютер-ну сторінку

За матема-тичний

диктант

За само-стійну роботу

За практи-чну роботу

Оцін-ка

за урок

Каталог: files
files -> Міністерство освіти І науки, молоді та спорту україни національний університет «юридична академія україни імені ярослава мудрого» На правах рукопису савченко ганна Ігорівна
files -> Методичні рекомендації та завдання з семінарських занять навчального матеріалу та складання звіту Розглянуто і схвалено на засіданні
files -> Правила користування посібником Модуль 1 Модуль 2 Модуль 3 Модуль 4 Залік з дисципліни Додаткова інформація
files -> Міністерство освіти, науки, молоді та спорту україни житомирський державний технологічний університет на правах рукопису довгалюк віта валентинівна
files -> Програма навчального курсу україна в системі міжнародної безпеки І співробітництва
files -> Уважність, дисциплінованість під час роботи на пк
files -> Львівський національний університет імені івана франка на правах рукопису корнійчук валерій Семенович – 14
files -> Урок№65 євген маланюк. Життєвий І творчий шлях поета й літературознавця, яскравого представника «празької школи»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка