Експрес бюлетень фахової інформації для вчителів економіки серпень 2014



Сторінка1/2
Дата конвертації12.07.2017
Розмір0,57 Mb.
  1   2
МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ




ЕКСПРЕС - БЮЛЕТЕНЬ

ФАХОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

ДЛЯ

ВЧИТЕЛІВ ЕКОНОМІКИ

Серпень 2014

1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОНУ щодо викладання економіки у 2014-2015 навчальному році. Огляд нормативних документів. Варіативна складова навчального плану. Ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І – ІІІ ступенів.

Календарно-тематичне планування

Календарно-тематичний план учителя має включати такі розділи:

1. Титульний аркуш, де зазначено найменування освітнього за­кладу; назву документа (календарно-тематичне планування); назву предмета (повинна відповідати назві предмета в робочому плані навчального закладу); навчальний рік; клас (класи); прізвище, ім'я та по батькові вчителя.

2. На титульному аркуші повинні бути записи: «Розглянуто на засіданні предметної кафедри вчителів (методичного об'єднання) - протокол № ... від ...»; «Погоджено: заступник директора із навчаль­но-виховної роботи»; «Затверджено: директор навчального закладу: (дата затвердження)».


  1. Навчально-методичне забезпечення навчального плану включає наступні відомості: річна кількість годин; кількість годин на тиждень згідно з програмою; планова кількість самостійних (практичних) ро­біт; реквізити програми; навчально-методичні комплекси.

  2. Календарно-тематичне планування повинно обов'язково вклю­чати номер і дату проведення уроку, зміст (тему) уроку, примітку.

  3. Графа «Зміст (тема) уроку» включає: загальні назви теми; кіль­кість годин, відведених на вивчення даної теми; теми кожного уроку; контроль по завершенню вивчення даної теми.

  4. У графі «Примітка» можуть міститися помітки, зроблені вчите­лем у процесі роботи з даним тематичним плануванням (використан­ня додаткової літератури, зміст індивідуальних завдань для учнів, які відстають у навчанні, різноманітні форми роботи на уроках, індивіду­альна діяльність, яка планується, необхідне обладнання, тип провід­ної діяльності учнів на уроці, види уроків тощо).

  5. Зміст плану навчального курсу повинен відповідати змісту про­грами, за якою ведеться навчання.

Вчителі мають право користуватися планами на друкованій осно­ві, а не писати їх «від руки», допустимою є також календаризація у програмах.

Також вчителі можуть користуватися друкованими посібниками з календарно-тематичного планування за умови, що вони відповідають навчальним програмам і оформлені згідно викладених вимог.



ПРОГРАМА

Каталог: uploads -> images -> articles -> matem -> 2014
articles -> Життя на фронті і в тилу. Ставлення населення до війни
articles -> Вінницької міської ради
articles -> 10 клас Альтернативна олімпіада зі світової літератури 2012 – 2013 н р. І. Тести з вибором однієї правильної відповіді
articles -> Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури та мов національних меншин в загальноосвітніх навчальних закладах
matem -> Програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
matem -> 10 клас (рівень стандарту)
matem -> № уроку дата тема зміст уроку примітка тема підприємницька діяльність (3 год.)


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка