Епіграф. Наш мозок здатний учитися впродовж усього життя: від народження аж до смерті




Скачати 18,72 Kb.
Дата конвертації26.11.2018
Розмір18,72 Kb.

Епіграф. Наш мозок здатний учитися впродовж усього життя: від народження аж до смерті.

  • Потенціал людського мозку.
  • Пам'ять та увага.
  • Розвиток сприйняття, пам'яті, уваги
  • Епіграф. Наш мозок здатний учитися впродовж усього життя: від народження аж до смерті.
  • Маріан Даймонд

Усвідомлення необхідності використання величезного потенціалу людського мозку

  • Усвідомлення необхідності використання величезного потенціалу людського мозку
  • 1970-і роки
  • Відкриття
  • у сфері Космосу
  • Десятиліття
  • скупості
  • 1980-і роки
  • 1990-і роки

складається з мільярдів клітин, серед яких:

  • складається з мільярдів клітин, серед яких:
  • 100 мільярдів активних нервових клітин;
  • 900 мільярдів інших, які «склеюють», живлять та ізолюють активні клітини.
  • Може розвивати до 20 тис. розгалуджень на кожній з 100 мільярдів активних клітин.
  • Наш дивовижний мозок

має дві півкулі, які гармонійно взаємодіють між собою:

  • має дві півкулі, які гармонійно взаємодіють між собою:
  • ліва (логічна, наукова)
  • права (творча)
  • Наш дивовижний мозок
  • У ліворуких людей права півкуля домінує над лівою.

діє приблизно на чотирьох окремих хвилях;

  • діє приблизно на чотирьох окремих хвилях;
  • керує системою передавання (за допомогою хімічно-електричних процесів інформація миттєво передається в усі частини тіла).
  • Наш дивовижний мозок

Рухатися з рівною поставою.

        • Рухатися з рівною поставою.
        • Ставити великий палець руки навпроти всієї долоні.
        • Говорити і писати.
        • Розуміти мову.
        • Читати.
  • 5 суто людських здатностей

легко помістити на долоні. Вага мозку – 1,5 кг.

  • легко помістити на долоні. Вага мозку – 1,5 кг.
  • Однак він у тисячу разів могутніший за найпотужніший комп'ютер у світі.
  • Наш дивовижний мозок

Ми з народження володіємо ста мільярдами мозкових клітин.

  • Ми з народження володіємо ста мільярдами мозкових клітин.
  • Від перших днів нашого життя ці клітини формують нові зв'язки і є ключем до розуміння могутності мозку.
  • Стилі навчання
  • Аудіальний
  • Візуальний
  • Тактильно-
  • кінестетичний
  • Кожен учень має свій стиль навчання: візуальний, аудіальний, тактильний, кінестетичний. Це пов’язано з тим, який канал сприйняття найбільше розвинений: зір, слух, дотик, рух.

10% того, що читаємо;

  • 10% того, що читаємо;
  • 20% того, що чуємо;
  • 30% того, що бачимо;
  • 50% того, що бачимо і чуємо;
  • 70% того, що говоримо;
  • 90% того, що говоримо і робимо.
  • Ми засвоюємо:

Пам'ять - психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду, що дає можливість його повторного застосування в життєдіяльності людини.

  • Пам'ять - психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду, що дає можливість його повторного застосування в життєдіяльності людини.
  • Процеси пам'яті
  • 1
  • Рушник
  • 11
  • Фантик
  • 2
  • Заєць
  • 12
  • Парта
  • 3
  • Телевізор
  • 13
  • Гніздо
  • 4
  • Лампа
  • 14
  • Змія
  • 5
  • Виноград
  • 15
  • Огірок
  • 6
  • Панчохи
  • 16
  • Сонце
  • 7
  • Дірка
  • 17
  • Пеньок
  • 8
  • Насіння
  • 18
  • Годинник
  • 9
  • Пігулки
  • 19
  • Відро
  • 10
  • Настрій
  • 20
  • Форма
  • Тест "Чи гарна у вас пам'ять?"
  • 1 – 2 помилка 9 балів
  • 3 – 4 помилки 8 балів
  • 7 – 8 помилок 6 балів
  • 9 – 10 помилок 5 балів
  • 11 – 12 помилок 4 балів
  • 13 – 14 помилок 3 балів
  • 15 – 17 помилок 2 балів
  • 18 – 20 помилок 1 бал
  • Підрахуйте кількість балів!

1. Застосування асоціацій

  • 1. Застосування асоціацій
  • Як покращити
  • можливості пам'яті
  • 2.Кінесіологічні вправи

Перший крок до розвитку досі не використаних можливостей нашого мозку – це навчитися зберігати інформацію, послуговуючись сильними асоціаціями.

  • Перший крок до розвитку досі не використаних можливостей нашого мозку – це навчитися зберігати інформацію, послуговуючись сильними асоціаціями.
  • Застосування асоціацій
  • 2 Лебідь
  • Вправа на тренування
  • уваги і пам'яті
  • 1
  • Рушник
  • 2
  • Заєць
  • 3
  • Телевізор
  • 4
  • Лампа
  • 5
  • Виноград
  • 6
  • Панчохи
  • 7
  • Дірка
  • 8
  • Насіння
  • 9
  • Пігулки
  • 10
  • Настрій
  • Завдання
  • Включаємо асоціативну пам’ять!
  • Складіть зв'язну розповідь із даними словами і уявіть її, як фільм на екрані. Якщо він буде цікавим, то збережеться в пам'яті на все життя.

Умившись, заєць витерся рушником, повісив його собі на шию і сів біля телевізора, щоб подивитися улюблену телепередачу. Включив настільну лампу, взяв гроно винограду. Раптом заєць помітив на панчохах дірку. Він засмутився. Щоб відволіктися, взявся лузати насіння. Проте хвилювання не проходило. Заєць змушений був випити заспокійливі пігулки. Настрій був остаточно зіпсований.

  • Умившись, заєць витерся рушником, повісив його собі на шию і сів біля телевізора, щоб подивитися улюблену телепередачу. Включив настільну лампу, взяв гроно винограду. Раптом заєць помітив на панчохах дірку. Він засмутився. Щоб відволіктися, взявся лузати насіння. Проте хвилювання не проходило. Заєць змушений був випити заспокійливі пігулки. Настрій був остаточно зіпсований.

Кінесіологія - це наука що дає можливість використовувати природні рухи тіла для гармонізації роботи правої та лівої півкуль головного мозку, активації його природних механізмів.

  • Кінесіологія - це наука що дає можливість використовувати природні рухи тіла для гармонізації роботи правої та лівої півкуль головного мозку, активації його природних механізмів.
  • Кінесіологічні вправи

Сьогодні вчені переконані, що ми можемо засвоювати інформацію значно швидше й ефективніше, коли наш мозок перебуває у стані одночасної «розслабленої готовності».

  • Сьогодні вчені переконані, що ми можемо засвоювати інформацію значно швидше й ефективніше, коли наш мозок перебуває у стані одночасної «розслабленої готовності».
  • Користування підсвідомим розумом
  • Живлення мозку киснем
  • та іншими елементами

Позитивні фактори: свіже повітря, , вправи, вітаміни, режим розумової діяльності, активний відпочинок, сон, позитивні емоції, тренування пам’яті.

  • Позитивні фактори: свіже повітря, , вправи, вітаміни, режим розумової діяльності, активний відпочинок, сон, позитивні емоції, тренування пам’яті.
  • Негативні фактори: стрес, тютюнопаління, алкоголь, ігроманія, порушення режиму розумової діяльності, страх, наркотики,фізичні втома і перевтома.
  • Фактори поліпшення
  • та погіршення пам'яті

Настільки цікавим і корисним для вас був урок?

  • Настільки цікавим і корисним для вас був урок?
  • Чим новим ви збагати власну скарбничку знань?
  • Які враження потрапили до вашої скарбнички вражень?
  • Як ви плануєте практично застосовувати знання, здобуті на уроці?
  • Рефлексія


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка