Федорова Ірина Анатоліївна



Скачати 11,33 Kb.
Дата конвертації02.03.2019
Розмір11,33 Kb.
  • Гірницька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №19

Федорова Ірина Анатоліївна

  • Дата народження : 27.11. 1963р.
  • Освіта: середня – спеціальна ,
  • Шахтарське педагогічне училище,
  • 1983 рік
  • Спеціальність за дипломом: вихователь
  • Місце роботи: Гірницька ЗОШ1-2 ступенів № 19
  • Селидівської міської ради Донецької області
  • Посада: вихователь ГПД
  • Стаж безпосередньої педагогічної роботи: 19 років
  • Стаж роботи на данній посаді:9 років
  • 2015 рік , підвищена кваліфікація - 9 розряд

Мета моєї педагогічної діяльності - гармонійний розвиток особистості кожної дитини з урахуванням його віку: розвиток у дитини пізнавальних психічних процесів: уваги, уяви, сприйняття, пам'яті, мислення та розкриття творчого потенціалу кожної дитини.

  • Завдання виховної системи :
  • формування цивільно - патріотичної свідомості
  • виховання свідомої дисципліни і культури поведінки свідомого ставлення до своїх обов'язків
  • виховання дбайливого ставлення до природи
  • виховання шанобливого ставлення до літніх і дорослих людей
  • прищеплення навичок здорового способу життя,
  • формування навичок самостійної діяльності здатності відчувати і розуміти себе та іншу людину

У позаурочну діяльність вихователя ГПД входить:

  • Виконання домашнього завдання (організація, контроль, допомога);
  • Індивідуальні заняття вихователя з дітьми, які потребують психолого-педагогічної підтримки (в тому числі індивідуальні заняття по постановці усного мовлення, почерку, письмової мови тощо);
  • Екскурсії, гуртки;
  • Пошукові дослідження та виконання проектів;
  • Організація харчування;
  • Організація прогулянок;
  • Організація занять за інтересами та дозвіллєвої діяльності учнів.

Фактори, які впливають на формування мікроклімату в класі

  • Спільна діяльність
  • Ігрова діяльність
  • Трудова діяльність
  • Спортивна діяльність
  • Позакласна діяльність
  • Роль вчителя і вихователя

Принципи виховання

  • зв'язок виховання з життям
  • виховання в колективі і через колектив
  • особистісно-орієнтований
  • гуманізація
  • опора на позитивне

Духовно - моральна і цивільно - патріотична робота

  • Виховна година “Дорогою добра”
  • Образ батьківщини в мистецтві. Письменники про батьківщину
  • Бесіда «Про силу, волю і мужність та як їх розвивати».
  • Турнір «Лицарі ввічливості»
  • «Добрі справи красять людину». Розповіді дітей про свої добрі справи.
  • Виставка родовідних дерев. «Пам'ять мого родоводу»

Спортивно - оздоровча діяльність

  • Весела естафета «Козацькі забави»
  • «Режим дня — суворий і мудрий порадник»
  • Заняття – подорож до міста Здоров’янська
  • Ліплення «Корисні вітаміни»
  • Спортивні змагання «В здоровому тілі – здоровий дух»
  • Участь в спартакіаді
  • Проведення рухливих ігор на свіжому повітрі
  • Цікаві ігри по ПДР

Художньо - естетична діяльність

  • “Чарівні перетворення осінніх листочків” – конкурс малюнків
  • Виставка аплікацій з геометричних фігур
  • Витинанка . Колективна композиція «Снігопад»
  • Презентація “Шоколадна країна”
  • Участь у загально - шкільних святах
  • Бесіда за круглим столом «Ти - школяр»

Екологічне виховання

  • перегляд фільмів і передач про тварин і рослини
  • Читання художньої літератури про природу
  • Екскурсії в природу Спостереження «Як осінь впливає на життя тварин».
  • Розвішування годівничок для птахів
  • Піший перехід до зимового парку
  • Екологічна гра “Правила поведінки на природі”

Робота з батьками

  • обговорення проблеми адаптації першокласників до навчання в школі;
  • усний журнал «П’ять шляхів до серця дитини»;
  • тренінг з батьками першокласників;
  • тестування батьків «Чи готова ваша дитина до школи?»;
  • Індивідуальні консультації,бесіди щодо виховання дітей
  • «Папка для батьків».

Взаємозв'язок суб'єктів виховного процесу

Вдосконалення педагогічної майстерності

  • вивчаю відповідну науково-методичну літературу
  • знайомлюсь з передовим педагогічним досвідом
  • освоїла комп'ютерні програмні продукти
  • створила електронні презентації за допомогою Power Point
  • опублікувала свої матеріали на шкільному сайті, урок.ру 
  • Виступаю на педагогічних радах і МО

Маю грамоти:

  • Маю грамоти:
  • Участь у семінарі “Діяльність та заохочення школярів до активного організаторського життя”(3 місце),
  • “ За сумлінне ставлення до справи навчання та виховання підростаючого покоління ”
  • В групах продовженого дня нашої школи проводиться велика повсякденна робота з організації позаурочної діяльності учнів Початкова школа відіграє винятково важливу роль у загальній системі освіти. Це - ланка, яка має забезпечити цілісний розвиток особистості дитини, її соціалізацію, становлення елементарної культури діяльності і поведінки, формування інтелекту і загальної культури. Зміст занять в ГПД формується з урахуванням побажань учнів та їх батьків Зміст позаурочної діяльності відображено в основний освітньої програми навчального закладу. Час, відведений на позаурочну діяльність, не входить в гранично -допустиме навантаження учнів. Чергування урочної та позаурочної діяльності визначається освітньою установою і узгоджується з батьками учнів.
  • У кожної людини буває два виховання: одне, яке дають йому інші, і інше, більш важливе, яке він дає собі сам» (Е. Гіббон)

Каталог: uploads -> doc
doc -> Методичні рекомендації для проведення І (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015»
doc -> Наказ Державіаслужби від 14. 06. 2006 №416
doc -> Правила сертифікації суб’єктів аеропортової діяльності
doc -> Реферат на тему: Франсуа Вієт
doc -> Активність мікроорганізмів-азотфіксаторів у ґрунті західного
doc -> Вправ для навчання аудіювання
doc -> Сучасна практика підготовки баяністів
doc -> «історія розвитку поняття інтеграл»
doc -> Технологія концентрованого навчання дозволяє викладачеві урізноманітнити заняття за формами та методами
doc -> Сьомого скликання


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка