Фігловської Олени Вікторівни 2013 р. II розділ Загальні відомості по викладача Моя анкета




Сторінка1/8
Дата конвертації23.03.2017
Розмір2,49 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8
ВПУ №25

смт Демидівка



Рівненської області



ПЕДАГОГІЧНЕ ПОРТФОЛІО




Викладача спецдисциплін

Спеціальність «Кухар». «Кондитер»

Фігловської Олени Вікторівни
2013 р.

II розділ


Загальні відомості по викладача

«Моя анкета»


Дата народження

3 березня 1961 року

Освіта

Вища

Кваліфікаційна категорія

Перша

Спеціальність

Інженер-технолог

Стаж роботи

10 років

Предмети, які викладаю

1. «Технологія приготування їжі з основами товарознавства»

2. «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства»



Відомості про підвищення кваліфікації

Львівський навчально-практичний центр ПТО, 2010 р.

Відзнаки

Почесна грамота обласного управління освіти, почесні грамоти ВПУ №25 смт. Демидівка



Моє педагогічне кредо


«Праця – це все життя»
Моє життєве кредо:



«Кулінарія – це мистецтво, яке доступне всім»
Мета створення портфоліо:


  1. Узагальнити, систематизувати і проаналізувати свій педагогічний досвід;




  1. Оцінити об’єктивно свої можливості для подальшого досягнення більш високих результатів;




  1. Передати найбільш значущі результати своєї практичної діяльності до учнів, а також для оцінки професійної компетентності.



Творче досьє



  1. Проблема над якою працюю.


Впровадження інноваційних технологій під час вивчення предмету «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», «Технологія приготування кондитерських виробів з основами товарознавства» по спеціальності «Кухар», «Кондитер»


На перший погляд для простої людини предмет «Технологія…» та інноваційні технології поняття несумісні здавалося б що може бути спільного між комп’ютером та кулінарією. Дійсно, відкриваючи посібник по технології, нічого подібного ми там не знайдемо. Але це не так.

На мій погляд, комп’ютер дає можливість кожному вчителю підготуватися до уроку починаючи з планування і закінчуючи різними демонстраційними матеріалом, при цьому використовуючи мультмедіа бібліотеки, а також використовуючи свої. Я вважаю, що сучасне викладання вже неможливе без використання інноваційних технологій, то як це захоплює учнів більше ніж звичайний урок, допомагає звільнити час на розв’язання більш суттєвих задач, робить урок яскравим, наочним, незвичайним. Тому з ціллю удосконалення методики викладання мені довелося познайомитися з прогресивними формами і методами навчання для створення інтегрованих уроків. Учні займаються розробкою методичного матеріалу, який дозволяє використовувати його на своїх сучасних уроках.



Метод кейсів (case study) – метод навчання призначений для вдосконалення навиків та одержання досвіду в відборі та вирішенні проблем, осмислення деталей описаних в ситуації, прийняття рішень, слухання і розуміння інших людей – навики групової роботи. Метод засновано на навчанні шляхом рішення конкретних задач – ситуацій.

Мета методу – спільними зусиллями групи учнів проаналізувати ситуацію, яка виникає і виробити практичне рішення.

Сьогодні цей метод широко використовують для проведення теоретичних занять в кулінарії та кондитерській справі.

Використання методу case-stady в навчанні учнів дозволяє підвищити пізнавальний інтерес до матеріалу що вивчається, сприяє розвитку дослідницьких та творчих навиків прийняття рішень.

Відмінною особливістю методу є складання проблемної ситуації


на основі фактів з реального життя. І так в case-study складено учбові конкретні завдання з метою детальної розробки їх на уроках. При цьому
учні навчаються діяти в команді, проводити аналіз і використовувати його в навчальному процесі. Акцент навчання переноситься не на оволодіння готовими знаннями, а на співтворчість учня і викладача.

Результатом використання методу є не тільки знання а й навики професійної діяльності.

В методі case-study зникає класичний дефект традиційного навчання пов'язаний з «сухістю», не емоційністю викладеного матеріалу – емоцій творчої конкуренції і навіть боротьби в цьому методі так багато, що добре організоване обговорення кейса нагадує театральний спектакль. Метод кейса – інструмент, що дозволяє застосовувати теоретичні знання до рішення практичних задач. Метод сприяє розвитку в учнів самостійного мислення, уміння вислуховувати і враховувати альтернативну точку зору, аргументовано висловлювати свою. Метод завойовує позитивне відношення зі сторони учнів забезпечуючи засвоєння теоретичних положень, він впливає на професіоналізацію учнів, формує інтерес і позитивну мотивацію по відношенню до навчання.

До переваг методу можна віднести:



  • Використання принципів проблемного навчання

  • Одержання навиків роботи в команді

  • Одержання навиків презентації

Цей метод вимагає підготовленості учнів, наявність в них навиків самостійної роботи.

Метод кейсів використовують в органічному єднанні з методом “Confetti”, який закладає в учнів обов’язкові нормативні знання


  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка