Формування математичної компетентності учнів засобами проектних технологій



Скачати 12,42 Kb.
Дата конвертації02.09.2018
Розмір12,42 Kb.

Формування математичної компетентності учнів засобами проектних технологій

  • Підготував: учитель математики ОШ № 53
  • Никифоренко І.М.
  • Основні задачі профільного навчання:
  • - надання умов для розвитку навчально-
  • пізнавального та професійного інтересів;
  • - надання умов для
  • професіонального самовизначення;
  • - спрямування підлітків відносно
  • майбутньої професійної діяльності
  • прикладна математична компетентність
  • математична
  • підготовка
  • інформаційна
  • підготовка
  • достатній рівень оволодіння
  • прикладними математичними методами
  • з використанням комп'ютерних технологій
  • розв'язання прикладних задач
  • Один з напрямків роботи:
  • особистісно-орієнтована направленість навчання,
  • зокрема
  • метод проектних технологій

Особистісно-орієнтований підхід

  • актуальність проектної технології
  • Активізує
  • процес навчання
  • Робить навчання
  • більш продуктивним
  • Реалізує мистецтво планування,
  • винахідництва, створення,
  • виконання, оформлення
  • Формірує та розвиває
  • мотивацію навчання
  • типи
  • проектів
  • Індивідуальні, групові,
  • колективні
  • інформаційні,
  • дослідницькі,
  • творчі,
  • практико-орієнтовані
  • Короткострокові,
  • середньострокові,
  • довгострокові
  • Монопредметні,
  • міжпредметні

ПРИНЦИПИ МЕТОДУ:

  • Зв´язок ідеї проекту з реальним життям;
  • Інтерес до виконання проекту з боку всіх його учасників;
  • Ведуча роль консультативно-координуючої функції учителя;
  • Самоорганізація та відповідальність учнів;
  • Направленість на створення конкретного продукту;
  • Міжпредметний характер проектів.

Як зробити проект ( етапи створення та виконання проекту)

  • Підготовка до проекту: постановка задачі ( або проблеми) з визначеної теми .
  • Організація учасників: створення малих груп та обговорення проблем, над якими буде проводитись робота.
  • Виконання проекту:
  • - вивчення теоретичного матеріалу, необхідного для
  • виконання завдання;
  • - пошук фактів, аргументів, прикладів і т. і.;
  • - створення презентацій, проектів, рефератів, доповідей і
  • т. і.;
  • - захист проектів.
  • 4. Підведення підсумків проектної роботи.
  • ВИСНОВОК:
  • Проектний метод, разом із
  • інтерактивним навчанням,
  • є найбільш оптимальним способом
  • організації навчального процесу
  • в умовах профільного навчання

Інформація для організації проектної діяльності:

  • Андреасян И.М. Учимся учить. Учебное пособие. - Мн.: Лексис, 2003 - 136с.
  • Бухвалов В.А. Развитие учащихся в процессе творчества и сотрудничества. – М.: Центр «Педагогический поиск», 2000 – 144с.
  • Джонсон Д.Джонсон Р.Джонсон-Холубек Э. Методы обучения. Обучение в сотрудничестве. Пер. с англ.- СПб.: Экономическая школа, 2001 - 256 с.
  • Панюкова С.В. Концепция реализации личностно ориентированного обучения при использовании информационных и коммуникационных технологий. - М.: «Про – пресс», 1998 - 120 с.
  • Пахомова Н.Ю. Метод проектов в преподавании информатики. // Информатика и образование. 1996. №1, 2, С.34-38.
  • Смид Р. Групповая работа с детьми и подростками / Пер. с англ. - М.: Генезис, 1999 - 272с.
  • приклад учнівського проекту
  • ( презентація)
  • використання
  • похідної
  • в економіці
  • підготували члени
  • математичного гуртка
  • Литвинова Ірина
  • Щербакова Ольга
  • граничний аналіз
  • функції ціни, доходу
  • та прибутку
  • дещо з теорії питання
  • цінова функція С = С(х) - ціна С виробництва та
  • маркетингу х одиниць продукції
  • за визначенням похідної:
  • h - кількість одиниць продукції, на яку
  • збільшилося виробництво
  • за фіксований проміжок часу порівняно
  • з х одиницями продукції
  • зміст даної похідної:
  • оскільки h - кількість одиниць продукції, то найменше можливе h=1,
  • тоді С'(x)=C(x+1)-C(x), тобто С'(x) - величина зміни
  • в загальній ціні як результат зміни виробництва
  • на одиницю продукції.
  • С'(x) називають функцією граничної ціни
  • ця функція є точною ціною (х+1)-ї одиниці продукції
  • при рівні виробництва х одиниць продукції
  • кількість щоденно виготовлених
  • одиниць продукції знаходиться
  • у межах:
  • Визначити граничну ціну при рівні виробництва
  • х = 3 одиниці продукції щоденно.
  • Розв'язання.
  • отже, гранична ціна при рівні 3 одиниці продукції щоденно дорівнює 400 грн.
  • Тобто, точна ціна 4-го човна, виготовленого в той самий день,
  • що й попередні три,
  • складатиме 400 грн.
  • розглянемо функції доходу і прибутку
  • R=R(x) - функція загального доходу
  • ( вона чисельно дорівнює загальній ціні,
  • за якою реалізується партія товару в
  • х одиниць продукції).
  • Р(х) = R(x) - C(x) - функція прибутку
  • Будемо називати:
  • R'(x) -граничний доход;
  • Р'(x) - граничний прибуток
  • приклад:
  • Відділ маркетингових досліджень компанії
  • порекомендував виробництво і продаж
  • музичних центрів.
  • Він представив рівняння попиту:
  • х - кількість одиниць продукції,
  • р - роздрібна ціна в грн. за один мізичний центр
  • Маємо функцію попиту:


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка