Горбківська зош І-ІІ ступенів впровадження нових технологій І стандартів на уроках етики




Скачати 10,23 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір10,23 Kb.

Горбківська ЗОШ І-ІІ ступенів

ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ І СТАНДАРТІВ НА УРОКАХ ЕТИКИ

Матеріали підготовлені

вчителем етики

Шародій Марією Іванівною

2014 р.


Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших…

В.О.Сухомлинський

НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ЕТИКИ


Технологія критичного

мислення

Проектна методика

Інформаційні технології

Ігрові технології

Інтерактивні технології

Групові технології

СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ


Вправи на прогнозування змісту

Умовно-комунікативні вправи

Вправи на розвиток уміння висловлювати судження

Вправи на сприймання та розуміння понять

Комунікативні вправи

Етапи реалізації проекту


1. ПІДГОТОВКА

(ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ ПРОЕКТУ)

2. ПЛАНУВАННЯ (ВИЗНАЧЕННЯ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ)

3. ЗБІР ІНФРМАЦІЇ

(РОБОТА З ДЖЕРЕЛАМИ ІНФОРМАЦІЇ)

4. АНАЛІЗ (АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЇ, ФОРМУЛЮВАННЯ ВИСНОВКІВ)

5. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ (ЗВІТ ПРОЦЕСУ ДОСЛІДЖЕННЯ)

Інформаційно-комунікативні технології

Учні набувають практичні навички використання ресурсів Інтернету. Комп’ютер стає потужним засобом підвищення інтересу до оволодіння знаннями, дозволяє побачити результат колективної співпраці.

Цілі ігрової моделі навчання

Переваги технологій групового навчання

  • Високий рівень само- стійності
  • Розвиток творчого по- тенціалу
  • Вирішення навчально-розвивальних завдань
  • Розв’язання соціально-психологічних проблем

МЕТОДИ І ПРИЙОМИ РЕАЛІЗАЦІЇ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ І СТАНДАРТІВ НА УРОКАХ ЕТИКИ

  • Асоціативний кущ
  • Есе
  • Обери позицію
  • Читання з передбаченням
  • Рюкзак
  • Взаємоперевірка
  • Диспут, дискусія
  • Музикотерапія
  • Творчі ігри

Асоціативний кущ

“У чому виявляється милосердя” ( 6 клас )

Добро Чесноти Допомога Чуйність

Любов Увага

Милосердя

Вчинки Людяність

Співчуття Альтруїзм Духовність

“ П’ЯТИХВИЛИННЕ ЕСЕ ”

Наприкінці уроку учням пропонується протягом п’яти хвилин написати:

  • ключові поняття теми;
  • нові поняття, які вони дізналися;
  • поняття, які сподобались / не сподобались;
  • одну річ, про яку вони дізналися з теми, й одне запитання, на яке поки що не знайшли відповіді.
  • Наступний урок доцільно розпочати посиланням на ці есе, сказавши: “ На попередньому уроці залишилось незрозумілим …”

Урок за темою “ Що означає бути моральною людиною ” ( 6 клас )

Міні-есе

Мені сподобалася тема уроку, тому що ми довідалися про загальнолюдські цінності. Я погоджуюся з автором, що моральні цінності посідають особливе місце серед загальнолюдських цінностей. Вони складають основу законів, визначають форми людського існування, допомагають нам оцінювати свої вчинки та обирати між добром і злом. Я вважаю, що кожного з нас від необдуманих вчинків застерігає наша совість, а мораль спонукає особистість до обдуманих дій, щоб людина залишалась Людиною.

Дарина, 12 років

“ОБЕРИ ПОЗИЦІЮ”

Учні позначають на шкалі своє ставлення до проблемної ситуації різнокольоровими маркерами ( на аркуші паперу ) або на шкалі, що накреслена на дошці. При цьому висловлюються аргументи на підтримку своєї точки зору.

  • Людина несе особисту відповідальність за свій розвиток.
  • Чи може милосердя зробити світ кращим?
  • Усі громадяни демократичної держави є рівними та рівноправними.
  • Життя людини залежить від того, в якій країні, в яких умовах вона народилася, як її виховали батьки, в яку школу віддали для навчання.
  • ТАК 0 НІ

“РЮКЗАК”

Протягом уроку кожен з учнів стисло записує на папері, які з тих знань, умінь, що отримав на уроці, він візьме із собою для використання в житті.


“Кожна людина має власну гідність і тому гідна поваги.”

Марина,12 років


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка