Гордієнко Олександра Андріївна Кред о



Дата конвертації11.03.2019
Розмір8,69 Kb.
ТипУрок

Гордієнко Олександра Андріївна

К р е д о

  • Педагогічне:
  • “Учитель живе доти, доки вчиться; щойно перестає вчитися, в ньому помирає учитель”

    Костянтин Ушинський

  • Творче:
  • Працюй: твори, навчай, виховуй

    І серце дітям віддавай

    Країну щастя розбудовуй

    Про все і всіх на світі дбай

Відомості про освіту :

2007-2012 Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’ячука; кваліфікація – спеціаліст,філолог; вчитель англійської мови.

Інтерактивні методи та прийоми навчання англійської мови

«Майстерність не є якимось особливим мистецтвом, що вимагає таланту, але це спеціальність, якої треба навчатись, як треба навчити лікаря його майстерності, як треба навчити музиканта» А. С. Макаренко

Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, його ерудиції. В. Сухомлинський

Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, його ерудиції. В. Сухомлинський


Урок - головна форма організації навчального процесу.

Вибір методів навчання зумовлений :

Вибір методів навчання зумовлений :

  • цілями навчання ;
  • змістом навчального матеріалу та специфікою предметної області;
  • темпом та терміном процесу навчання
  • стилем навчання та рівнем педагогічної майстерності педагога;
  • дидактичним та матеріально-технічним забезпеченням процесу навчання;
  • рівнем підготовки учнів .

Вибір методу:


Метод

система оцінювання

власні знання, вміння

тема, зміст

мета

час, місце

кількість учасників

методичні матеріали

Будь-який метод має забезпечувати :

Будь-який метод має забезпечувати :

  • активну участь учнів у процесі навчання ;
  • встановлення зворотного зв’язку в системі “педагог - учень ” ;
  • можливість застосування набутих навичок і знань в реальних життєвих та навчальних ситуаціях;
  • розвиток цільових навичок поведінки (самостійної творчої діяльності, роботи в малих групах ) ;
  • мотивацію учнів до підвищення ефективності своєї діяльності на заняттях ;
  • можливість отримувати знання на груповому та індивідуальному рівнях

Поділ інтерактивних методів :

Поділ інтерактивних методів :

  • Метод дискусій ;
  • Метод драматизації (інсценізація,дидактичні ігри…) ;
  • Метод проектів (праця в малих групах, презентація своєї роботи…) ;
  • Метод аналізу і вирішення проблем (мозкова буря, зупинки із завданнями, робота з текстом …);
  • Метод співробітицтва чи роботи в групах (естафета, пазл…)

Основне правило дидактики при засвоєнні матеріалу демонструє ефективність інтерактивних методів навчання:

Основне правило дидактики при засвоєнні матеріалу демонструє ефективність інтерактивних методів навчання:

  • 20 % ми засвоюємо з того, що чуємо ;
  • 35 % ми засвоюємо з того, що бачимо ;
  • 50 % ми засвоюємо з того, що чуємо і бачимо ;
  • 75 % ми засвоюємо з того, що чуємо, бачимо
  • і в чому беремо участь ;

  • 95 % матеріалу ми засвоюємо ,
  • якщо ми його чуємо, бачимо,

    із задоволенням беремо участь

    в процесі навчання і активно його

    репродукуємо .

Мета:

підвищення фахового рівня, розвиток творчого потенціалу вчителя, удосконалення майстерності, озброєння новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.

Вчитель готується до гарного уроку все життя. Така духовна й філософська основа професії й технології нашої праці: щоб дати учневі іскорку знань, вчителеві необхідно вбрати ціле море світла.

Вчитель готується до гарного уроку все життя. Така духовна й філософська основа професії й технології нашої праці: щоб дати учневі іскорку знань, вчителеві необхідно вбрати ціле море світла.

В.Сухомлинський


Каталог: documents
documents -> Число. Натуральні числа. Римська система числення
documents -> Інформатіо-Консорціум
documents -> Стилі оформлення бібліографічних посилань для міжнародних публікацій ч. I
documents -> Стилі оформлення бібліографічних посилань для міжнародних публікацій Ч. II оксана Кордюкова, Наукова бібліотека Наукма
documents -> Програма для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів
documents -> І. Тазове передлежання плода. Вивчення наказу моз україни №899 від 27. 12. 2006 р. «Тазове передлежання плода»
documents -> Нетрадиційні методи оздоровлення
documents -> Маневицький професійний ліцей (№2 10. 2012)
documents -> Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Кабінет навчальної роботи орієнтована тематика курсових робіт слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Вимоги до змісту та оформлення курсових робіт рівне
documents -> Issn 2078-1628 Міністерство освіти І науки України Східноєвропейський університет економіки І менеджменту Вісник


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка