Григораш Олександра Федорівна Небувале зростання обсягу інформації Прояв якостей: ініціативність, енергійність, здібність швидко і безпомилково приймати рішення



Дата конвертації23.11.2018
Розмір11,6 Kb.
ТипРішення
  • Евристична бесіда
  • в організації
  • сприймання творів мистецтва учнями на прикладі уроку
  • ,,Художні напрями мистецтва ХХ ст.”
  • Презентацію підготували
  • вчитель образотворчого мистецтва
  • гімназії № 290 м. Києва
  • Горовенко Вікторія Йосипівна і
  • вчитель образотворчого мистецтва
  • гімназії № 261 м.Києва
  • Григораш Олександра Федорівна
  • Прояв якостей:
  • ініціативність, енергійність,
  • здібність швидко і безпомилково
  • приймати рішення,
  • а це неможливо без вміння
  • працювати творчо, самостійно.
  • Методи навчання:
  • Метод засвоєння знань:
  • пізнавальна діяльність учнів
  • набуває однобічного відтворення:
  • головні зусилля учнів скеровані
  • на сприймання готових знань,
  • їх механічне запам’ятовування
  • з наступним відтворенням.
  • Методи навчання:
  • Евристичний метод навчання:
  • розвиток пізнавальних сил
  • та можливостей учнів.
  • надання учням
  • більше самостійності
  • в творчому пошуку,
  • створення особистого досвіду .
  • Стародавній, але сучасний…
  • Методика евристичного навчання
  • відома ще за часів Сократа
  • Використання методу
  • евристичної бесіди
  • сприяє посиленню інтелектуальної
  • активності учнів на уроці
  • Формування нових знань відбувається на основі
  • евристичної бесіди і поєднуються
  • із самостійною роботою учнів
  • Методика евристичного навчання
  • базується на відкритих завданнях,
  • що можуть не мати однозначних
  • «правильних» відповідей.
  • Ці завдання мобілізують
  • творчу діяльність всіх учнів,
  • допомагають їм відкрити в собі
  • можливості, про які вони
  • самі не здогадувалися.
  • При розробці уроку за допомогою евристичного методу
  • вчитель повинен ураховувати:
  • загальний рівень розвитку учнівського колективу;
  • вікові особливості формування креативної сфери;
  • особисті якості учнів;
  • специфіку та особливості навчального предмета.

Тема. Мистецтво ХХ століття.

  • Мета: ознайомлення з розвитком мистецтва ХХ століття.

Митець – дзеркало епохи, тому процеси, які відбувалися в ХХ столітті, відображені в мистецьких творах. Основні історичні події ХХ століття:

  • Перша світова війна в Європі.
  • Повалення царського режиму в Росії, революція 1917р.
  • Утворення Радянського Союзу.
  • Голодомор в Україні 1933р.
  • Прихід до влади в Німеччині нацистів.
  • Друга світова війна 1939-1945рр.
  • Перший політ людини в космос 1961р.
  • Бурхливий розвиток телебачення, радіомовлення, новітніх засобів зв’язку.
  • Винайдення комп’ютерної техніки.
  • Виникнення незалежних держав внаслідок Другої світової війни та розпаду СРСР.

Кожна людина впродовж свого життя шукає чогось високого, ідеального, з чого можна брати приклад і вдосконалюватися духовно. Не випадково митці ХХ ст. звертають особливу увагу на внутрішній світ людини, її психологію, буденне життя, переконання, на пошук ідеального в природі.

  • Модернізм
  • (новітній)
  • Авангардизм
  • (той, що попереду)
  • примітивізм
  • експресіонізм
  • абстракціонізм
  • оп-арт
  • дадаїзм
  • сюрреалізм
  • поп-арт
  • кубізм
  • футуризм
  • фовізм
  • ХХ ст.
  • орфізм

Напрямки мистецтва ХХ століття. Порівняльна таблиця зображень.

  • експресіонізм
  • фовізм
  • кубізм
  • футуризм
  • дадаїзм
  • орфізм
  • примітивізм
  • сюрреалізм
  • поп-арт
  • оп-арт
  • кінетичне м-во
  • конструктивізм

Висновки:

  • З розвитком еволюційних процесів, зі збільшенням потоків інформації відбувається зміна глядацької свідомості людини.
  • Нові усвідомленні елементи бачення сприяють виникненню нових засобів виразності.
  • Новий спосіб сприймання світу приводить до еволюційної зміни художніх форм у мистецтві.

Гра “Перевір себе”.

  • Експресіонізм
  • Фовізм
  • Кубізм
  • Футуризм
  • Дадаїзм
  • Орфізм
  • Примітивізм
  • Сюрреалізм
  • Поп-арт
  • Кінетичне мистецтво
  • Оп-арт
  • Абстракціонізм
  • Дикий
  • Геометричні фігури
  • Жмут веселок
  • Рух
  • Виразність, емоційність
  • Спрощений
  • Поширений, популярний
  • Надреальне, сновидіння
  • Майбутнє, рухливість
  • Оптичне м-во
  • Безпредметне м-во
  • Протест, нісенітниця

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА

  • Масол Л.М. Художня культура: підруч для 9 кл. ЗНЗ-К.: Генеза, 2009
  • Климова Л.В. М.Художня культура: підруч для 9 кл. ЗНЗ-К.: Літера ЛТД,2009
  • Масол Л.М. Художня культура: 9 кл: Тематичні розробки уроків - Х.: Видавництво “Ранок”, 2009
  • Культурологія: теорія та історія культури. Навч. посібник за ред. Тюрменко І.І. –Київ.: Центр навчальної літерарури,2005
  • Світова художня культура: конспекти уроків/ сост І.А.Лєскова- Волгоград: Учитель,2008

Каталог: files -> новини -> ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> 0214
0214 -> Презентацію підготувала
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році лист мон
0214 -> Виступ на засіданні Вченої ради іппо
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> 28 жовтня День визволення України від фашистських загарбників
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році лист мон
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Розвиток творчих здібностей учнів засобами комп’ютерних технологій
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Портфоліо як індивідуальна траєкторія підвищення кваліфікації педагога
ОСТАННІ НОВИНИ 2010 -> Конкурс «Первоцвіти під охороною»
0214 -> Організаційний комітет Всеукраїнського астрономічного педагогічного фестивалю, присвяченого Міжнародному року астрономії


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка