Хід уроку І. Організаційна частина уроку




Скачати 60,57 Kb.
Дата конвертації19.11.2018
Розмір60,57 Kb.
ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина уроку. 1. Привітання. - Good morning, children! Children: Good morning, goodmorning, good morning to you. Good morning, good morning, good morning to you. - I am glad to see you. Sit down, please. (Жестом показую дітям, що потрібно сісти). Всі сідайте діти тихо, Домовляймось не шуміти, Руку гарно – підіймати, На уроці – не дрімати, Лиш знання здобувати. ІІ Основна частина уроку. 1. Повідомлення теми та мети уроку. -- Сьогодні до нас на урок завітали гості з казки про Вінні - Пуха. Вони дуже добре знають англійську мову English, бо це їх рідна мова. Тож давайте запросимо їх до нас на урок. Repeatafterme! Повторюйте за мною: One, two, three Winnie – the – Pooh Come to me. (Діти повторюють за мною, після цього прикріплюю малюнок гостя на дошці). Повторюйте за мною: One, two, three Mister Rabbit come to me (Діти повторюють за мною, після цього прикріплюю малюнок наступного гостя на дошку). Повторюйте за мною. One, two, three Funny Piglet Come to me. (Діти повторюють за мною, після цього прикріплюю малюнок останнього гостя на дошку). - Погляньте, хто це? Хто прийшов до нас? (Відповіді учнів). 2. Фонетична розминка. Повторення вимови звуків [b],[k],[d],[f],[g],[i:]. - Дітки, наші гості дуже гарно вимовляють звуки та слова англійською мовою, бо мають хорошу звичку – кожного дня робити фонетичну розминку. Давайте і ми разом із ними зробимо фонетичну розминку. Широко відкривайте і щільно закривайте свої ротики при вимові звуків англійської мови. - Кролику затишно живеться у своєму теплому будиночку. Зранку він прокинувся і позіхнув: [ᴂ - ᴂ - ᴂ ]. І тут раптом він почув, як хтось стукає у двері його будиночка: [b -b -b]. - Кролик відкрив двері і побачив поросятко (Piglet), яке плакало: [ai – ai – ai ]. - Поросятко (Piglet) сказало, що воно застудилось і у нього кашель: [k–k – k]. - Так я знаю, як тобі допомогти. І Кролик ( Rabbit ) вирушив у ліс до ведмедика (Winnie – the – Pooh ) попросити трішки меду для поросятка (Piglet ). Він біг швидко – швидко, дихаючи: [ h – h – h ]. - І, нарешті,він знайшовведмедика (Winnie – the – Pooh ), і попросив у ньоготрішки меду для поросятка ( Piglet ): - Please, please, please. - Ведмедик(Winnie – the – Pooh ) з радістю поділився медом. Кролик подякував: [ 0 – 0 – 0 ], Thank you, thank you, thank you. - Таким чином Поросятко (Piglet )вилікувало свій кашель і подякувало за мед: [ 0 – 0 – 0 ], - Thank you, thank you, thank you. 3. Активізація та закріплення лексичних одиниць. - Нагадайте, яку тему ми вивчаємо? My toys. Пригадаймо іграшки. ( Презентація лексичних одиниць теми). - What is this ? - DOLL. - This is a doll. - What is this? - CAR. - This is a car. - What is this? - BALL. - This is a ball. - What is this? - PLANE. - This is a plane. - What is this? - TEDDY – BEAR. - This is a teddy – bear. - What is this? - ROBOT. - This is a robot. - Welldone. Молодці ! 4. Фізкультхвилинка. - А пам´ятаєте, пісеньку про робота Сема? - Stand up and sing.( Виконують ). 5. Розвиток навичок монологічного мовлення. – Пригадайте, як сказати англійською мовою: Я маю… (Відповідь учнів – I have got…. ). Гра “ Magic Box “. Завдання учнів – витягти з« чарівної коробки» малюнок іграшки та сказати, що: Я маю цю іграшку. Let ´sstart. - А наші гості за це завдання приготували для вас подарунки – ось ці повітряні кульки (balloons). За складене правильно речення ви отримуєте – повітрянукульку. Скажіть, якого кольору повітряні кульки у класі?

(Відповіді учнів). Презентація кольорів.



RED – червоний Repeat: It is red. BLUE – синій Repeat: It is blue. Green – зелений Repeat: It is green. YELLOW – жовтий Repeat: It is yellow. Гра “Відгадай” . Перший учень жмуриться вкінці класу, а другий - показує класу, один із запропонованих кольорів. Завдання першого – відгадати запропонований колір другим учнем , ставлячи запитання класу: Isitred? Клас допомагає, даючи відповіді: No, it is not/ Yes, it is.

6. Введення нової літери. - Open your books at page 45. - Сьогодні ми вивчаємо нову літеру ( погляньте на неї ) і ім´я нової літери [pi:]. Repeat letter Pp [pi:]. - А де ж наші гості?Ми про них забули! Ось вони. А ви знаєте, що один з наших гостей поросятко – теж починається на літеру Рр, адже поросятко це – Piglet. УВАГА, коли я вимовляю слово – piglet, то,який перший звук ви чуєте?(Відповіді учнів). Запам´ятайте, літера Рр – передає звук [ pi:]. Repeat: Letter Pp – sound [p]. - Уявіть,що у вас на долоні лежить пір´їнка. Вам потрібно сказати звук [p],так, щоб пір´їнка злетіла з долоні. Для цього вимовляйте звук з придихом. - А зараз приготуйте свої чарівні пальчики, щоб прописати літеру Рр у підручнику ( обводять вказівними пальчиками літеру по стрілочкам). А зараз спробуймо прописати у повітрі. На дошці та у зошитах. 7.Презентація пісні «Balloons». - А зараз давайте подаруємо нашим гостям пісню. Let´s sing the song.

ІІІ Заключна частина уроку. 1. Домашнє завдання. Дописати літеру Рр у зошиті. 2. Підсумок уроку. - Хто приходив до нас на урок? - Якулітеру вивчали? - Який звук передає літера Рр? - Яке слово починається на літеру Рр? РЕФЛЕКСІЯ - Діти, наші казкові гості принесли дві казкові корзинки. І вони хочуть, щоб ви свої повітряні кульки(balloons), положили до їх корзинок. Якщо вам сподобався урок – то ви кладіть кульки до корзинки,яка посміхається,а якщо не сподобався урок – то ви кладіть кульки до корзинки, яка сумна. - Come to the basket. Підійдіть до корзинки. - Name the colour of balloon. Назвіть колір кульки. - And put it. І положіть його. Оцінювання. - Stand up. The lesson is over. Goodbye. Урок закінчено. Я і наші гості говоримо вам до побачення.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка