Хід уроку І організаційний початок



Скачати 67,24 Kb.
Дата конвертації02.12.2018
Розмір67,24 Kb.
ХІД УРОКУ

І Організаційний початок

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Працюватимо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти - просто молодці!

- А щоб наш урок був гарним, цікавим, змістовним, якими ви бажаєте бути на уроці?

- Тож поверніться одне до одного й подаруйте посмішку. Побажаємо одне одному добра.

ІІ Мотивація навчальної діяльності

- Діти, а яка пора року за вікном?

- Так. Саме навесні ми вшановуємо найріднішу, найдорожчу, наймилішу людину для кожного з нас. МАМУ. Я пропоную вам присвятити сьогоднішній урок саме мамі, матінці, матусі, мамочці.

І сплести на уроці у подарунок нашим мамам вінок, який ми на святі прикрасимо стрічками з вашими побажаннями.

Український віночок - не просто краса, а й оберіг, "знахар душі", бо в ньому така чаклунська сила, що біль знімає, волосся береже, душу зцілює. Кому як не мамі його дарувати.

Сьогодні на уроці ми будемо плести віночок, але квітку для вінка ми одержимо лише тоді, коли виконаємо певне завдання. Наша мета - правильно виконати всі завдання, а, отже, сплести вінок



ІІІ Актуалізація знань

1. Розгадування ребусів

- Для того, щоб вплести першу квітку - яблуневий цвіт, ми повинні розгадати ребуси.



МОВА

НАМИСТО

РОЗУМ

- Що спільного в усіх цих словах? За якою ознакою ми їх можемо об'єднати?



1. Знайди зайве слово

- Серед слів знайдіть зайве. Поясніть свій вибір.



МЕТЕЛИК ЗМІЯ КОЛЕСО РОЗУМ

2. Виокремлення літери в слові

- Назвіть слова з цією буквою, щоб вона стояла на початку, всередині, в кінці.



МІСЯЦЬ СІМ

М'ЯЧ М ВІСІМ

МОРОЗИВО КИЛИМ

ЗЕМЛЯ

ВЕДМІДЬ

ЗАМОК

- Який звук позначає літера М? Дайте йому характеристику.

- Вплітаємо першу квітку - яблуневий цвіт.

- Квіти яблуневі - символ материнської любові. То був цілий ритуал, коли батько торкався віночком голівоньки донечки і примовляв: "Мати-яблуня моя, дай моїй донечці здоров'я і долі щасливої".

ІV Повідомлення теми й завдань уроку

- Як ви гадаєте, якою буде тема нашого уроку, Чого ми будемо вчитися на уроці?

- Розкрийте зошити на с.3. Прочитайте тему уроку. Знайдіть головні слова теми, посадіть їх у човники. Які перед нами стоять завдання?

V Робота над темою уроку

1. Робота зі скоромовкою

- Відгадайте загадку-добавлянку.



На дереві грається,

Угору підіймається,

На хвостику гойдається.

І зветься це малятко -

Веселе... (мавпенятко)

(на дошці малюнок мавпочки Мусі)

- І зараз ми про це звірятко прочитаємо скоромовку Миколи Пунька. Завдання 1, с.3

*стеження (за диктором)

*колективне читання (хлопчики, дівчатка)

*читання "на одному подисі"

- Слова з літерою М садимо в човник.

- Гарно попрацювали зі скоромовкою, тому вплітаємо у вінок наступну квітку - любисток.

- Любистком миють волосся, освіжають хатнє приміщення, купають маленьких дітей. Тому у віночку - це символ людської відданості.

2. Письмо великої літери М.

(за алгоритмом)

- З якої літери напишемо кличку мавпочки?

- Пригадайте, з яких елементів складається літера М?

- Завдання№2, с.3. Пишемо перший рядок.



ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (алфавіт)

3. Актуалізація знань про букви Я, Ю, Є, Ї.

- Які літери на кульках у мавпочки? Що ви про них знаєте?

- Прочитайте правило Мудрої Сови. Завдання №3, с.3.

- Прочитайте слова



МАЯК МИЮ МАЛЮК МОЄ ЛЯЛЬКА МОЇ

- Підкресліть слова, у яких Я, Ю, Є, Ї позначають по два звуки.

- Молодці! Вплетемо наступну квітку - барвінок.

Барвінок - до людської оселі, городу тягнеться. Взимку відвар барвінку п'ють від застуди, влітку барвінком прикрашають святковий хліб, хату, плетуть весільні віночки. букетики. Цілий рік його шанують, вважаючи символом життя.

4. Письмо малої літери м та слів з нею.

- А зараз пригадаємо алгоритм написання малої літери м. Завдання№6. с. 4

- Пишемо перший рядок.

- Прочитайте слова в Завданні№7, які пропонує написати вам Поспішайко.

- Як ви розумієте слово млявий?

- А звідки можна дізнатися значення цього слова? Його тлумачення?

( Тая читає тлумачення слова)



Млявий - позбавлений жвавості, бадьорості.

- Чому слова Макар, Мишко написані з великої літери?

- Назвіть з'єднання в словах.

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА

- Зобразимо мордочку мавпенятка. Середній та безіменний пальці притиснуті згори великим. Вказівний і мізинчик трохи підняті вгору та зігнуті.

- Молодці! А тепер спробуємо завести мотор у машини і вирушимо в путь.

Мчить машина за машинами,

Шелестить машина шинами.

- Пальці рук, крім великих, зціплюються в замок. Це мотор. Великими пальцями робимо обертові рухи. Спочатку "мотор" працює швидко, потім поступово оберти сповільнюються.



5. Вживання Ь

- Яке слово я загадала?

*Валіза для паперів, шкільних речей. (портфель)

*Нагорода за плідну працю чи героїчний вчинок.(медаль)

*Людина, що навчає інших.(учитель)

- Що спільного в словах відгадках? Що вам відомо про вживання Ь?

- Побудуйте звукові моделі слів-відгадок та поділіть ці слова на склади. (біля дошки працюють три учні)

- Вплітаємо у віночок калину.



В центрі віночка було суцвіття калини - символ краси і жіночої вроди,символ України.

6. Словниковий диктант

- Як ми називаємо слова, написання яких треба запам'ятати?

*Перегляд презентації (1_10)

*Відтворення слів з пам'яті



МЕДАЛЬ МЕТРО НОВИЙ НЕДІЛЯ ОЛІВЕЦЬ ОКЕАН П'ЯТЬ П'ЯТНИЦЯ

*Малюнковий диктант



Дитина, йод, Київ, їжак.

- Вплітаємо у вінок волошку.



Це символ людського прозріння, краса і велич неба. Волошка - лікарська рослина. Відвар з неї п'ють при сильному кашлі.

7. Робота в парах

*Завдання№11, с.5 (перше речення)

(Моїсеєв, Лоза; Московкін, Пархоменко)

*Завдання№11, с.5 (друге речення)

(Панасюк, Борисов; Морозов, Брайон)

8. Робота з реченням. Списування з друкованого шрифту.

- Для того, щоб вплести наступну квітку, нам треба виконати таке завдання



Що то за гість?

Ніжок має шість,

Аж чотири крилець має,

По квітках собі літає.

Не бджола, не джмелик,

Зветься він...(метелик)

- Подивіться, скільки красивих метеликів прилетіло до нас. У кожного з них є своє слово. Якщо ви зможете розташувати цих метеликів від найменшого до найбільшого, тоді прочитаєте речення. Запишіть це речення на наступному рядку в робочому зошиті.



Дитина плаче, а матері боляче.

- Чим цікаве це речення?

- Що таке речення? Як ми позначаємо його початок і кінець?

- Які бувають речення за метою висловлювання? За інтонацією?

- Вплітаємо квітку маку.

Мак у віночку - то символ боротьби українського народу за волю. Кожна людина втрачала рідних у цій борні, процвітала пролита кров маковою квіткою в українському віночку.

9. Списування з рукописного шрифту.

Завдання№12, с.5

- А зараз прочитаймо вірш Лесі Вознюк.

- Хто з дітей згадується у віршику? Як ви напишете слова Мишко, Мирослава, Марічка, Миколка? Чому?

- А чому ж з великої літери написано слова: море, морозець?

- Що морозець намалює для Мишка й Мирослави?(мальви)

- А для Марічки?(смерічки)

- А для Миколки?(море, шторм, моряка)

- Спишіть перше речення вірша в робочий зошит.

- Вплітаємо квітку безсмертника.



Дарує здоров'я роду людському. Загоює ранки, дарує нам свою красу цілий рік.

VІ Підсумок уроку

- Урок підходить до кінця. Чи був він цікавим?

- Тому що ви були активними, розумними, уважними.

- Що було найцікавішим?

- Яке завдання викликало труднощі?

У гаю, на лузі, в полі,

Скільки там квіток!

Ми нарвали їх доволі,

Потім посідали в класі,

Щоб сплести вінок для мами.

- Діти, ви мене порадували своєю роботою на уроці, активністю, знаннями. Я знаю, що і мами будуть дуже раді такому подарунку. Бо він сплетений від щирого серця вашою працею, вашими знаннями.





ТЕМА Звук[м], букви Мм.

Письмо великої і малої літер Мм



МЕТА: - закріпити знання дітей про звукове значення літери "ем"; повторити й закріпити правильне письмо великої і малої літер Мм окремо, в словах та складах; закріпити уміння застосовувати з'єднання; продовжити роботу над звуко - буквеним аналізом слів; формувати вміння й навички списувати з друкованого й рукописного шрифту;

-розвивати пам'ять, увагу, уяву, фонематичний слух, артикуляційний апарат, дрібну моторику, навички каліграфічного письма, мовлення дітей, спостережливість;



-виховувати любов до мами, бажання вчитися, охайність, інтерес до українського народознавства.

ОБЛАДНАННЯ: КТ; підручник “Письмо 1 клас 7 частина” (І. В. Гавриш, В. І. Пімонова НПП “Інтелект України”); таблиця з ребусами; квіти, які вплітаємо у вінок; мавпочка Муся (малюнок); тлумачний словник; малюнки із зображенням слівами-відгадок до загадок; малюнки для словникової роботи (малюнковий диктант); метелики різних розмірів зі словами, з яких складаємо речення; таблиця-зразок (каліграфічне написання Мм).
Каталог: doc -> files -> news -> 581
581 -> Екологічний проект «переробка макулатури. Виготовлення паперу в домашніх умовах»
581 -> Інтенсифікація та гуманізація навчального процесу в початковій ланці
581 -> Навчальний проект : «Розвиток бізнес-мислення на уроках математики» Вчитель математики
581 -> «А ксонометричні проекції геометричних т іл»
581 -> Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом
581 -> Уроку з української мови та основ здоров’я для 8 класу Тема уроку з української мови «Неозначена форма дієслова (інфінітив)» Тема уроку з основ здоров’я «Безпека в побуті»
581 -> Конспект уроку у 8 класі на тему: «we like travelling» Тема уроку : Подорож Мета уроку
581 -> Німецька дорога казок. Маршрут пані Метелиці. Frau Holle Route
581 -> Тема уроку. Система пуску двигуна. Мета уроку: сформувати знання про призначення та будову системи пуску двигуна трактора
581 -> Десяткові дроби, дії множення та ділення


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка