І. Інформаційна картка уроку зарубіжної літератури Клас Дата Тема уроку за програмою : Підсумковий урок




Скачати 36,19 Kb.
Дата конвертації23.04.2017
Розмір36,19 Kb.
Проектно-конструкторська модель уроку зарубіжної літератури.
І. Інформаційна картка уроку зарубіжної літератури

Клас - Дата –


Тема уроку за програмою : Підсумковий урок.

1.Тема уроку: «кожен камінь Собору Паризької Богоматері є сторінкою не тільки історії країни, а й історії науки та мистецтва» (В.Гюго).

2. Мета літературної освіти:

Цілі, завдання: узагальнити та систематизувати вивчення літературної теми, перевірити отриманий рівень знань, вмінь у формі захисту творчих проектів( створення презентацій, рекламних роликів, рефератів, літературних газет…), методу прес, відкритий мікрофон, складання сенканів, розвивати логічне мовлення, вміння висловлювати свою позицію, виховувати толерантність, прагнення до активної багатогранної життєвої позиції.

3.Змістові лінії літературної освіти: аксіологічна, комунікативно - мовленнєва, діяльнісно - організаційна.

4. Компетенції учня-читача: аксіологічна, літературознавча,комунікативно-мовленнєва, діяльнісно - операційна.

5. Очікувані(плановані) результати: учні засвоять літературні поняття(романтизм, історичний роман, гротеск, роль гротеску в романі), доведуть, що В.Гюго – центральна постать літератури французького романтизму; доведуть, що Собор є історичним романом; виявили ідейні мотиви твору; розкриють важливу роль собору в творі; пояснять особливості системи образів роману, знатимуть текст, умітимуть працювати з текстом; відбирати необхідну інформацію та узагальнювати її, створюватимуть власний конструкт; вмітимуть висловлювати свою позицію, усвідомлять прагнення до активної багатогранної життєвої позиції.

6. Тип і різновид уроку : урок системно-узагальнюючого повторення літературної теми.

7. Літературно – мистецькі зв’язки: фрагменти мюзиклу «Нотр-дам де Пари», ілюстрації, відео кліпи.

8. Наочні засоби навчання : фрагменти мюзиклу «Нотр-дам де Пари», ілюстрації, відео кліпи, роботи учнів( літературна газета «Життя та творчість В.Гюго», презентації, реферати, ілюстрації до твору.

9. Домашнє завдання : підготуватися до написання контрольної роботи.
II. Модель уроку
Композиція та сюжетно-змістові лінії літературної освіти школярів.
Зачин уроку

І. Вступне слово вчителя.

Протягом декількох уроків ми з вами мали змогу заочно подорожувати у часи, коли жив і творив В.Гюго, ми познайомилися з життєвим шляхом поета, прозаїка, теоретика і митця романтизму, завдяки твору поглибили знання про Середньовіччя, прониклися проблемами , проаналізували долі героїв, знайшли причини їх трагічної загибелі, усвідомили, що життя – це дар і треба вчитися жити і бути щасливим, а щасливими ми будемо тоді, коли усвідомимо своє призначення , будемо цілеспрямовано йти до своєї мрії, так як йшов В.Гюго, будувати красиві стосунки з оточуючим на всіх рівнях, свідомо йти до нового , до свого майбутнього. Все в наших руках!
Основна частина

ІІ. Орієнтаційно – прогностична лінія літературної освіти


  1. Захист творчих проектів. ( Презентації «Життя та творчість В.Гюго», «Романтизм в музиці та живописі», «»Романтизм», 2Екранізація роману»; презентація літературної газети, презентація ілюстрацій до роману, рекламного ролику вивчення творчості письменника та його роману.


Кульмінаційні моменти

розв’язання літературно-мистецьких завдань
ІІІ. Проектно-операційна лінія літературно-мистецької освіти.

  1. Складання сенканів.

  2. «Слово, речення, питання, відповідь.

  3. Слово про історію створення мюзиклу. Перегляд відео кліпів мюзиклу, фрагментів фільму. Синкретизм мистецтв. Види мистецтва у передачі ідеї твору.



IV.Рефлексивно-корекційна лінія контролю літературної освіти, читацького досвіду учнів.
Розв’язка уроку.

  1. Метод прес. ( або «Продовжить речення», або «Мікрофон»)

«Я дізнався…»

«Я відчув…»

«Я усвідомив…»

«Я уявив…»

«Я навчився у письменника… у героя …

«Я хочу подякувати….».



V. Слово-епілог словесника.

Слухаючи ваші відповіді я роблю висновки : я не знаю, хто кого вчить, але я вчусь у вас. Мені сподобались ваші творчі проекти. Ви настільки серйозно та нестандартно підійшли до виконання завдань, ви уміли передати свої знання, уміння, враження , зацікавленість творчістю В.Гюго, його романом. Ви умієте будувати власний конструкт, узагальнювати та систематизувати матеріал, ви проявляли толерантність, працюючи в групах, під час міні – дискусій, ви вмієте враховувати думку кожного, але і відстоюєте свою. Мені з вами цікаво. Але треба врахувати ….( вказує на проблеми, які були протягом уроків).



Я бажаю вам під час контрольної роботі уміння застосовувати свої знання на практиці, підтвердити або підвищити свій рівень знань . Хай вам щастить! Успіху!


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка