І. Мотиваційний етап (забезпечення емоційної готовності до уроку)




Дата конвертації05.12.2018
Розмір8,8 Kb.

І. Мотиваційний етап (забезпечення емоційної готовності до уроку)

Виявлення емоційного стану

Аутотренінг

  • На початку уроку:
  • Я уважний.
  • Я працюватиму добре на уроці.
  • Я справлюсь з усіма завданнями.
  • Я все зможу.
  • Я успішний.
  • На контрольному диктанті:
  • Я уважний.
  • Я слухаю.
  • Я сприймаю текст, як єдине ціле.
  • Я пригадаю всі привила.
  • Я впевнений, що напишу добре.
  • Я уважний.
  • Я слухаю.

Ауторелаксація “ Веселка ”

  • Сядьте зручно, заплющте очі, уявіть веселку. Вам легко, спокійно, приємно. Ви вільно себе почуваєте. Дихаєте рівно і спокійно. А тепер встаньте, прогніться і над головою зробіть дугу веселки.
  • Хай у вас буде все гаразд.

Розминки

  • Інтелектуально-мовленнєва розминка
  • «Для чого я навчаюсь?»
  • Як уявляє собі свій успіх садівник? Продавець? Солдат? Актор? Учитель?
  • Учень, котрий відмінно вивчив урок?
  • Учень, котрий не підготувався до уроку?

Лексична

  • Дібрати синоніми, антоніми.
  • Створити мовленнєву ситуацію.
  • Перекласти з російської мови.
  • Пояснити значення фразеологізмів.
  • Дібрати фразеологічні синоніми.

Орфографічна

  • Словниковий диктант.
  • Пояснювальний диктант.
  • Взаємодиктант.
  • Складання орфографічної схеми.
  • Бліц-тест.

Пунктуаційна

  • Самодиктант.
  • Графічний диктант.
  • Складання речень за схемами.
  • Пояснювальний диктант.
  • Коментоване письмо.
  • Синтаксична п’ятихвилинка:
  • Розбір речення, словосполучення.
  • Визначення головних членів речення.

Епіграф уроку

  • Все у нас чуже, тільки час свій. Тільки час невагомий і швидкоплинний дала нам в особисте володіння природа. Сенека
  • Те, що ми знаємо – обмежене, а чого не знаємо – безмежне (П.Лаплас).
  • Просто знати – це ще не все. Знання потрібно використовувати (Гете).
  • Душа – це те, що робить траву – травою, дерево – деревом, людину – людиною. Без душі трава – сіно, дерево – дрова, людина – труп (Сковорода).
  • Прокинувшись вранці, питаю, що я встигну зробити сьогодні доброго, адже сонце скоро забере з собою день (Народна мудрість).
  • В життя приходиш чистий і красивий.
  • З життя ідеш заморений і сивий…(Л.Костенко).
  • Слово до слова – складається мова.

ІІ. Цілевизначення, планування

  • Перед людиною три шляхи до пізнання:
  • Шлях мислення – найбільш благородний,
  • Шлях наслідування – найбільш легкий,
  • Шлях особистого досвіду – найбільш важкий .
  • Конфуцій

Алгоритм

  • Цілі і завдання уроку:
  • Після цього уроку я повинен знати…факти біографії, зміст понять… напам’ять…
  • Я повинен уміти пояснити…дібрати приклади…знаходити у реченні… …дати відповіді на запитання підручника…аналізувати …
  • Встановити спільне й відмінне… висловити власне ставлення до прочитаного

ІІІ. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку

  • Освіта людини має починатися з приказок і закінчуватися думками.
  • Сенека

Рефлексія

  • Запитання:
  • Що нового дізналися?
  • Чи здійснилися ваші очікування?
  • Що схвилювало, збентежило, зацікавило?
  • Чи задоволені ви результатом своєї роботи?
  • Де я використаю знання отримані сьогодні?
  • Над чим мені потрібно ще попрацювати?
  • Алгоритм:
  • Пригадайте цілі уроку. Чи досягли ви їх?
  • Що було найцікавішим? Найважливішим?
  • Чи справилися із завданнями, які поставили собі на початку уроку?
  • Що нового я навчився, зумів?
  • Чи є запитання, які залишились без відповіді?
  • Які прийоми роботи сподобались? Які хотіли б побачити на наступних уроках?
  • Найбільший мій успіх сьогодні – це …


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка