Ілюстрацій, таблиць, карт, алгоритмів, графіків, діаграм тощо




Скачати 101,56 Kb.
Дата конвертації26.10.2018
Розмір101,56 Kb.


Дата: ____________ Клас: ____________
Тема: _______________________________________________________________

____________________________________________________________________

Тема уроку: __________________________________________________________

____________________________________________________________________


Мета уроку:

а) навчальна - знайомство з метою і завданнями уроку, понятійним апаратом теми,

основними аспектами та особливостями ключових питань теми,

розкриття яких передбачає використання відповідних схем,

ілюстрацій, таблиць, карт, алгоритмів, графіків, діаграм тощо;

б) розвивальна – формування у ліцеїстів умінь і навичок

__________________________________________________________

_________________________________________________________ __________________________________________________________

_________________________________________________________ ;

в) виховна – виховання інтересу до ключових питань уроку і теми уроку в

цілому.
Обладнання: підручник _________________________________________________

__________________________________________________________ ,

додаткова література (Л) і джерела(Д) для учителя(У) і ліцеїстів(Ліц):

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

__________________________________________________________ ,

ілюстрації(І), фотографії(ф) для учителя(У) і ліцеїстів(Ліц) до теми:

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

_________________________________________________________ ,

схеми(С), таблиці(Т), графіки(Г), діаграми(Д), алгоритми(А),

правила(П) для учителя(У) і ліцеїстів(Ліц) до теми:

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

_________________________________________________________ ,

ресурси ІКТ та відео-, фото-, фоно- апаратура до теми :

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

_________________________________________________________ .
Міжпредметні зв’язки: (зв’язок із військовою справою)_________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Тип уроку: _____________________________________________________________






Автор

Класифікація

Джерело

1.

Ю.Б.Зотов

1.Комбінований урок.

2.Урок засвоєння нових знань.

3.Урок закріплення нових знань, їх систематизація, формування умінь, навичок.

4.Урок контролю та оцінювання знань ліцеїстив.



Зотов Ю.Б. Организация современного урока: Кн.для учителя/ Под ред. П.И. Пидкасистого. - М.: Просвещение, 1984.-144с.

2.

В.А.Оніщук

1. Урок засвоєння нового матеріалу.

2. Урок засвоєння навичок і умінь.

3. Урок використання знань, умінь, навичок.

4. Урок узагальнення та систематизації.

5. Урок контролю, корекції, знань, умінь, навичок.

6. Комбінований урок.



Онищук В.А. Типы, структура и методика урока в школе. - К.:

«Радянська школа», 1976.-183с.



3.

М.І.Махмутов

І.Урок вивчення нового матеріалу.

2.Урок удосконалення знань, умінь, навичок.

3.Комбінований урок.

4.Урок контролю та корекції знань, умінь, навичок.



Махмутов М.І.

Современньїй урок. - 2-е изд.Діспр и доп. - М: Педагогика, 1985,- 184с.



4.

І.Я.Лернер, М.М.Скаткін В.В.Краєвський

1.Уроки, в яких присутні всі етапи засвоєння знань (комбіновані).

2.Уроки, в яких випущені один або декілька етапів засвоєння знань.



Лернер И.Я. Процес обучения и его закономерности. М. «Знание», 1980. -96с.

5.

Ю.А.Конаржев-

ський


1. Комбінований урок

2.Урок засвоєння нових знань.

3.Уроки закріплення вивченого матеріалу.

4.Уроки повторення.

5.Уроки узагальнення та систематизації нового матеріалу.

6.Уроки перевірки та оцінки знань.



Конаржевский Ю.А. Анализ урока / М.: Центр „Педагогический поиск" , 2000.-336 с.

6.

О.Я.Савченко

1.Урок вивчення нового матеріалу.

2.Урок закріплення та застосування знань, умінь, навичок.

3.Урок повторення та узагальнення знань, умінь.

4.Урок перевірки та контролю результатів навчання.

5.Комбінований урок.


Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. - К.: Абрис,1997.-416с.

Коментарі та уточнення: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Основні елементи понятійного та хронологічного апарату теми:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .


Міжпредметні зв’язки: ____________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Епіграф до уроку: « ______________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________ .»

План уроку.


  1. ___________________________________________________________________ .

  2. ___________________________________________________________________ .

  3. ___________________________________________________________________ .

  4. ___________________________________________________________________ .

  5. ___________________________________________________________________ .

Хід уроку.




  1. Привітання ! ______________________________________________________

____________________________________________________________________.
Відведений на виконання час: _______________________________________ .


  1. Організаційний етап:

    • перевірка зовнішнього вигляду та робочого місця учителя (на перерві),

    • перевірка зовнішнього вигляду та робочих місць ліцеїстів,

    • перевірка відсутніх на уроці ліцеїстів і з’ясування причин відсутності,

    • створення належної психологічної атмосфери для налаштування на приємну і плідну роботу.

Час, відведений на проходження етапу: _______________________________ .


  1. Етап перевірки домашнього завдання:

    • бесіда учителя з ліцеїстами за питаннями домашнього завдання, які викликали у ліцеїстів найбільше труднощів і вирішення проблеми,

    • перевірка домашнього завдання: ________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Застосовані форми і методи роботи: ______________________________


________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________ ,

    • аналіз учителем і ліцеїстами труднощів, які виникли під час перевірки та визначення шляхів їх усунення .

Застосовані форми і методи роботи: ______________________________ ________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________ .

Час, відведений на проходження етапу: _______________________________ .




  1. Етап підготовки ліцеїстів до активного свідомого засвоєння знань:

- повідомлення учням (визначення ліцеїстами)

теми року____________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ,



  • мети уроку _____________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ,

  • завдань уроку ___________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________,



  • місце уроку у темі (частині, розділі) _______________________________

______________________________________________________________________ ,

- актуалізація опорних знань __________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ,
- зв’язок з сучасністю _______________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ,


- мотивація до навчання ____________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .




  1. Етап викладу нового матеріалу.


Питання №1 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Зміст питання. ________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Форми і методи роботи: ________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________

_____________________________________________________________________ .


Питання №2 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Зміст питання. _________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Форми і методи роботи: ________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________
Питання №3 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Зміст питання. _______________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Форми і методи роботи: ________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________

_____________________________________________________________________


Питання № 4 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Зміст питання. ________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Форми і методи роботи: ________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________

_____________________________________________________________________ .


Питання № 5 ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .
Це цікаво ! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Зміст питання. ________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Форми і методи роботи: ________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Час відведений на роботу над питанням: ___________________________________

_____________________________________________________________________ .


6. Закріплення і узагальнення вивченого матеріалу.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Форми і методи роботи: ______________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Час відведений на роботу над питанням: ________________________________ ___________________________________________________________________ .


7. Підведення підсумків роботи ліцеїстів та учителя на уроці.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Форми і методи роботи: ______________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________ .

Час відведений на роботу над питанням: ________________________________ ___________________________________________________________________ .
8. Домашнє завдання: ______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
9. Оцінювання і аналіз навчальної діяльності ліцеїстив на уроці (відповідно до критеріїв оцінювання). ______________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.




  1. Рефлексія. Форми і методи роботи: __________________________________

_________________________________________________________________ .

Час, відведений на виконання: ______________________________________


Матеріал підготовлено на основі розробок учителя історії  Ананко Аліни Аркадіївни (http://teacherjournal.com.ua/shkola/istorya-ta-pravoznavstvo.html)



База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка