Інформаційно-методичні аспекти забезпечення якісної початкової освіти в умовах Нової української школи




Дата конвертації16.02.2019
Розмір9,65 Kb.

Інформаційно-методичні аспекти забезпечення якісної початкової освіти в умовах Нової української школи (2017-2018 н.р.).

Навчальні програми

  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»( «Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «Природознавство», «Я у світі», «Інформатика», «Трудове навчання», «Іноземні мови для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Фізична культура», «Основи здоров’я»)
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.09.2011 № 1050 «Про навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Типові навчальні плани початкової школи

  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.06.2011 № 572 «Про Типові навчальні плани початкової школи» (зі змінами).
  • Лист МОН № 1/9-315 від 07.06.17 року Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів

Оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів

  • Ґрунтується на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня невдач.
  • Зорієнтоване на формування рефлексивної позиції учня, мотивації на досягнення успіху в особистому зростанні.

Оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів вербально:

  • 1 клас - з усіх предметів інваріантної складової
  • 2-­4 клас з предметів інваріантної складової: «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура», «Я у світі» та «Трудове навчання»;
  • ­ 1-­4 клас з усіх предметів варіативної складової.

Навчальна та методична література для початкової школи

  • Лист МОН № 1/11-8269 від 17.08.17 року «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах"

Домашні завдання

  • У 1-му класі домашні завдання не задаються.
  • у 2-му класі – 45 хвилин;
  • у 3-му класі – 1 години 10 хвилин;
  • у 4-му класі – 1 години 30 хвилин.
  • На вихідні, святкові та канікулярні дні домашні завдання не задаються .

Форми, методи, прийоми і засоби навчання

  • вільний вибір
  • розширення діапазону організаційних форм, методів навчання, способів навчальної взаємодії;
  • залучення учнів до практичної діяльності;
  • засвоєння навчального матеріалу у процесі екскурсій, квестів, організації і проведення конкурсів, зустрічей, практикумів

Інтегроване навчання

Це навчання, яке ґрунтується на комплексному підході. Навчання розглядається через призму цілісної картини світу, а не ділиться на окремі дисципліни.

Інтегроване навчання Інтегровані уроки

  • Головною метою інтегрованих уроків має бути не виклад максимального об’єму інформації, а формування цілісної картини світу і підвищення пізнавального інтересу учнів.
  • Основою ефективності є чітке визначення мети уроків і відповідне їх планування.
  • Особливість інтегрованих уроків у початковій школі полягає у тому, що вони можуть проводитись як одним учителем, який викладає предмети, які інтегруються, так і двома вчителями.

Основні ознаки інтегрованих уроків:

  • структура, що вирізняється чіткістю нетрадиційна, компактністю;
  • логічний взаємозв’язок навчального матеріалу кількох навчальних предметів;
  • підпорядкованість викладу навчального матеріалу різних навчальних предметів єдиній меті уроку;
  • інформативна ємність уроку;
  • вибір певного місця проведення та його оформлення;
  • урізноманітнення засобів навчання (із використанням відео, аудіо записів, мультимедійних презентацій тощо);
  • раціональне поєднання різних видів діяльності учнів із різними способами навчальної взаємодії (колективна, парна, групова, індивідуальна);
  • висока активність учнів та чітке визначення їхнього навантаження;
  • підвищений емоційний вплив на учнів.

Календарне та поурочне планування

  • здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел;
  • формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка