Інформація для пасажирів ncl зміст бронювання огляд круїзної компанії Круїзи з російськомовними координаторами та російськомовними екскурсіями




Сторінка1/6
Дата конвертації11.12.2018
Розмір0,75 Mb.
  1   2   3   4   5   6

Зміст

1.    БРОНЮВАННЯ




1.1.   Огляд круїзної компанії

1.2.   Круїзи з російськомовними координаторами та російськомовними екскурсіями

1.3.   Особливості

1.4.   Рейтинг та відгуки

1.5.   Регіони та сезони

1.6.   Лайнери: класи, основні особливості

1.7.   Що включено у вартість

1.8.   Що не включено у вартість

1.9.   Портовий збір

1.10.                  Зберігання цінних речей

1.11.                   Сервісний збір / чайові

1.12.                   Додаткові витрати на борту / під час морської подорожі

1.13.                   Умови бронювання

1.14.                   Вимоги щодо стану здоровя пасажирів

1.15.                   Які діють обмеження під час вагітності?

1.16.                   Візова підтримка

1.17.                   Трансфери із аеропорту в круїзний порт

1.18.                   Найбільш популярні порти посадки

1.19.                   Рішення по авіаперельоту

1.20.                   Прибуття в портове місто до початку круїзу

1.21.                   Екскурсії від круїзних компаній (компанії є незалежними підрядниками)

1.22.                   Програма лояльності







2.    ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ (Onboard Packages)







3.    СТРАХУВАННЯ




3.1.   Комплексне туристичне страхування

3.2.   Страхування від невиїзду

3.3.   Страхування багажу

3.4.   Страхування від круїзної компанії







4.    ПІСЛЯ БРОНЮВАННЯ / ПІДГОТОВКА ДО КРУЇЗУ




4.1.   Підготовка документів

4.2.   Круїзні документи (квиток на посадку)

4.3.   Вимоги до паспорту і візи

4.4.   Додаткові послуги, які можна забронювати завчасно

4.5.   Онлайн реєстрація Check-in

4.6.   Рекомендований одяг

4.7.   Підготовка багажу. Заборонені речі

4.8.   Здача багажу

4.9.    Багажні бірки

4.10.                   Круїз з неповнолітніми та особами у віці до 21 року

4.11.                   Вакцинація

4.12.                   Основні завдання до круїзу







5.    ПОСАДКА НА ЛАЙНЕР І ПЕРШИЙ ДЕНЬ НА БОРТУ




5.1.   Прибуття в круїзний термінал

5.2.   Паркування

5.3.   Час посадки

5.4.   Запізнення на лайнер

5.5.   Здача багажу в терміналі і доставка в каюту

5.6.   Бортовий рахунок

5.7.   Комбіновані круїзи

5.8.   Реєстрація в терміналі Check-in

5.9.   Якщо Ви загубили круїзну карту

5.10.                   Збір закордонного паспорта

5.11.                   Готовність каюти

5.12.                   Обід в день посадки

5.13.                   Спеціальні пакети послуг для урочистих подій

5.14.                   Презентація круїзу і екскурсія по лайнеру

5.15.                   Обмін валюти та банкомати на лайнері

5.16.                   Мова на борту

5.17.                   Отримання програми дня

5.18.                   Навчальна тривога







6.    НА БОРТУ КРУЇЗНОГО ЛАЙНЕРА




6.1.   Правила перебування на лайнері

6.2.   Ресепшн. Guest Service

6.3.   Програма дня

6.4.   Фотографії і відео на борту

6.5.   Комплектація каюти

6.6.   Ресторани, кафе і бари на борту, харчування в яких включено у вартість круїзу

6.7.   Пакети харчування в тематичних ресторанах

6.8.   Зміни харчування

6.9.   Дієти

6.10.                   Басейни

6.11.                   Спа

6.12.                   Дрес код

6.13.                   Тварини

6.14.                   Напої, які включені у вартість круїзу

6.15.                   Алкоголь на борту

6.16. Спорт та активний відпочинок

6.17.                   Дитячі програми і анімація

6.18.                   Програми для тінейджерів

6.19.                   Куріння на борту

6.20.                   Медичне обслуговування на борту

6.21.                   Телефонний зв'язок на лайнері

6.22.                   Мобільний додаток для смартфонів

6.23.                   Інтернет і WiFi на борту

6.24.                   Хімчистка. Пральня. Прасування

6.25.                   Гості з обмеженими фізичними можливостями

6.26.                   Самостійне відвідування портових міст

6.27.                   Відповідальність за особисту безпеку на березі

6.28.                   Повернення на борт

6.29.                   Капітанський коктейль

6.30.                   Якірна стоянка

6.31.                   Зміни розкладу

6.32. Контактні дані лайнерів

6.33. Програми і додатки для смартфонів

6.34. Висадка пасажирів




7.       ПОВНОВАЖЕННЯ КАПІТАНА СУДНА



_______________________________________________________________________________________

1.1.   Огляд круїзної компанії

Norwegian Cruise Line (NCL) – чудовий варіант як для молоді, так і для сімейного відпочинку. У розважальну програму входять різноманітні сценічні шоу, казино, боулінг, SPA-процедури, берегові екскурсії, трансляції спортивних матчів та багато іншого. На борту кожного лайнера облаштовані дитячі ігрові зони, персонал проводить майстер-класи та розважальні заходи для дітей різних вікових груп.



Основні регіони круїзів NCL – Середземномор’я та Північна Європа, Карибський басейн і Багами, Гавайські острови, Панамський канал та Мексиканська Рів’єра, Бермудські острови, Південна Америка, Канада і Нова Англія, Аляска, Азія та Близький Схід, Австралія та Нова Зеландія. Пропонуються також трансатлантичні подорожі.

Флот Norwegian Cruise Line нараховує 14 лайнерів:

  1. Norwegian Sky

  2. Norwegian Sun

  3. Norwegian Star

  4. Norwegian Dawn

  5. Norwegian Spirit

  6. Norwegian Jewel

  7. Norwegian Pearl

  8. Norwegian Gem

  9. Norwegian Jade

  10. Norwegian Epic

  11. Pride of America

  12. Norwegian Breakaway

  13. Norwegian Escape

  14. Norwegian Getaway

  15. Norwegian Joy (2017)

1.2.   Круїзи з російськомовними координаторами та російськомовними екскурсіями

Меню російською мовою надається в двох Основних Ресторанах, щоденні програми дня на борту кораблів круїзної компанії в Європі.

Norwegian Jade
На літо 2016 року анонсовано базовий російськомовний сервіс: російськомовний ассистент на ресепшн за розкладом, програма дня "Freestyle Daily" російською мовою, меню в основному ресторані російською мовою.

Norwegian Spirit
Літо і зима 2016 на європейських маршрутах базовий сервіс: російськомовний асистент на ресепшн за розкладом, програма дня "Freestyle Daily" російською мовою, меню в основному ресторані російською мовою.

Norwegian Epic
До 30 квітня 2017 розширений сервіс: російськомовний асистент на ресепшн за розкладом, програма дня "Freestyle Daily" російською мовою, меню в основному ресторані російською мовою, екскурсії російською мовою для відправлень по Західному Середземномор'ю за умови набору не менше 30 чол бажаючих, російський персонал в деяких зонах лайнера, привітальна презентація.


1.3.   Особливості круїзної компанії

Особливості круїзів NCL

1.Система «Feel free!». На відміну від інших круїзних компаній, на борту NCL відсутні зміни харчування і і dress-код.

2. Цікаві туристичні маршрути з тривалішими стоянками. Круїзи продумані таким чином, щоб оптимізувати тривалість перебування лайнера в порту. Ви матимете вдосталь часу на екскурсію містом, придбання сувенірів та дегустацію місцевої кухні.

3. Інноваційні судна, відзначені міжнародними нагородами. Так, Norwegian Epic, один із найкомфортабельніших лайнерів компанії, під час презентації у 2010 році отримав звання «Найкращий круїзний корабель». Інша новинка - Norwegian Getaway вміщає понад 4000 пасажирів і залишається найбільшим лайнером, який курсує цілий рік у східній частині Карибського басейну.

4. Шедеври кулінарного мистецтва в ресторанах на борту. З круїзної компанією NCL Ви здійснюєте подорож не тільки в найцікавіші місця планети,але й у світ високої кухні.



1.4.   Рейтинг та відгуки

За даними сайту Cruise Critic рейтинг круїзної компанії NCL складає 69%

За п‘ятибальною шкалою туристи оцінюють елементи круїзів NCL:
Харчування – 3
Громадські місця – 4
Каюти – 3
Розваги – 3
Співвідношення ціни та якості – 3
Обслуговування - 4


1.5.   Регіони та сезони




Регіон

Сезон

  1. Західне Середземномор’я

Квітень-листопад/круглий рік

  1. Східні Кариби

Листопад-квітень/круглий рік

  1. Західні Кариби

Листопад-квітень/круглий рік

  1. Багами

Листопад-квітень/круглий рік

  1. Південна Америка

Листопад-квітень

  1. Гаваї

Круглий рік

  1. Центральна Америка и Панамський канал

Листопад-квітень

  1. ОАЕ і Персидська затока

Листопад-квітень

  1. Азія

Листопад-квітень

  1. Австралія та Нова Зеландія

Листопад-квітень

«ЛІТО»: квітень-жовтень

Регіон

Сезон

  1. Західне Середземномор’я

Квітень-листопад/круглий рік

  1. Східне Середземномор’я

Квітень-листопад/круглий рік

  1. Північна Європа

Травень-вересень

  1. Аляска

Червень-вересень

  1. Канада и Нова Англія

Травень-вересень

  1. Бермуди

Травень-вересень

  1. Гаваї

Круглий рік

МІЖСЕЗОННЯ




Регіон

Місяці

  1. Із Європи в Карибський басейн / Пд. Америку

жовтень-листопад

  1. Із Карибського басейну / Пд. Америки в Європу

березень-квітень



1.6.   Лайнери: класи, основні особливості

Як правило, круїзні компанії поділяються на три основні класи: стандарт, преміум та люкс.
Варто зауважити, що поділ круїзних операторів по класах досить умовний. Кораблі навіть всередині однієї компанії можуть сильно відрізнятися один від одного і навіть на одному кораблі різні зміни екіпажу залишать різне враження.

До класу «Стандарт» відносяться:

  • Norwegian Cruise Line

  • Pullmantur Cruises

  • Royal Caribbean Cruises

  • Costa Cruises

  • MSC Cruises

  • Celestyal Cruises

  • Carnival Cruise Line

Основні особливості:

  • велика пасажиромісткість судна (від 2000 пасажирів)

  • каюти невеликого розміру

  • орієнтованість на сімейний відпочинок (діти часто їдуть безкоштовно; наявність дитячих ігрових клубів, майданчиків і басейнів)

  • відносно невисока ціна круїзів

  • рівень сервісу 3-4 зірки

  • типові порти заходу, кільцеві маршрути

  • прагнення компаній до мінімізації витрат




До класу «Преміум» належать такі круїзні компанії:

  • Oceania Cruises

  • Celebrity Cruises

  • Princess Cruises

  • Holland America Line

  • Disney Cruise Line

Основні особливості:

  • менша заповнюваність лайнеру, більше обслуговуючого персоналу на одного пасажира

  • покращене харчування, наявність делікатесів (хамон і суші в вільному доступі в буфеті; лобстери, ескарго, краби в меню вечері; екзотичні фрукти і ягоди на сніданку)

  • рівень сервісу 4-5 зірок

  • наявність умов для сімейного відпочинку, але орієнтованість більше на дорослих пасажирів

  • більш тривалі, в середньому, круїзи з незакольцованнимі маршрутами, які можна з'єднувати в кілька круїзів.

  • стратегія на підтримку певного рівня якості, ніж на мінімізацію витрат

До класу «Люкс» належать такі круїзні компанії:

  • Crystal Cruises

  • Silversea

  • Ponant Yacht Cruises & Expeditions

  • Regent Seven Seas Cruises

  • SeaDream Yacht Club

  • Azamara Club Cruises

Основні особливості:

  • невеликі розміри кораблів (300-800 пасажирів)

  • великі каюти, іноді тільки сьюти

  • висока кухня

  • відсутність орієнтації на сімейний відпочинок

  • ексклюзивний персоналізований сервіс рівня 5 зірок

  • орієнтація на високий рівень якості

  • висока вартість круїзів

  • екзотичні маршрути круїзів

  • стоянки більше одного дня - «з ночівлею» у всесвітньо відомих портах, таких як Барселона, Венеція, Стамбул та ін.

  • тематичні маршрути (більшість розкладів не повторюються, на відміну від інших класів).

  • унікальні берегові екскурсії, які проводяться для груп чисельністю не більше 25 осіб.

  • деякі алкогольні напої можуть входити у вартість.

  • індивідуальна увага до всіх потреб гостя і надання сервісу найвищого рівня.
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка