Історична вікторина



Скачати 19,12 Kb.
Дата конвертації12.10.2018
Розмір19,12 Kb.

Історична вікторина

  • Що стало головною причиною революції в Англії?
  • Хто такі пресвітеріани, за що вони виступали?
  • Хто такі індепенденти, за що вони виступали?
  • “Петиція про право”, в якому році вона видана?
  • Які події стали початком революції?
  • Який характер мала політика Олівера Кромвеля?
  • Які події були названі “Славною революцією”?
  • “Білль про права”, його положення?
  • Розкрийте зміст поняття “промисловий переворот”?
  • Хто та в якому році виготовим механічну прядку “Дженні”?
  • Хто такий Річард Аркрайт, чим він прославився?
  • Хто такий Джеймс Ватт, чим він прославився?
  • Кого називали “Сліпим Джеком”, яким був його внесок?
  • Які соціальні наслідки мав промисловий переворот?
  • ФРАНЦІЯ
  • ФРАНЦІЯ
  • Король
  • Людовік XIV
  • Протекціонізм
  • Жан Батист Кольбер
  • Версаль
  • Французький
  • класицизм
  • “Держава - це я!”
  • “Піренеїв
  • більше не існує!”
  • Абсолютизм

Тема: ФРАНЦІЯ

  • Мета: ознайомитися з історією Франції в період найвищого розквіту абсолютизму та з’ясувати причини його кризи в XVIII ст., удосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, працювати з історичними таблицями, розвивати вміння характеризувати історичних діячів (Людовік XIV, Жан Батист Кольбер), визначати їхню роль в історії країни, аргументовано висловлювати власні думки.

Завдання уроку

  • Визначити період найвищого розквіту абсолютизму у Франції та з’ясувати причини його кризи в XVIII ст.
  • З'ясувати як саме Жан Батист Кольбер сприяв економічному розвитку Франції.
  • Визначити пріорететні напрямки політики Людовіка XIV стосовно європейських держав
  • Проаналізувати вплив класицизму на розвиток культури Франції

Проблемне питання

  • Чому за часів Людовіка XIV розпочалася криза абсолютизму?

ПЛАН

  • 1. Король – сонце Людовік XIV (1643 - 1715)
  • Абсолютизм –
  • форма державної влади, коли особисте правління государя стає практично необмеженим

Абсолютизм за “Короля Сонце”

  • Оголосив себе примє’р – міністром
  • Вимагав беззастережного виконання своїх забаганок
  • Для затвердження нового закону королю було досить написати: “Така моя воля”
  • Самостійно запроваджував нові податки
  • Не звітувався про витрати державної скарбниці
  • При дворі існував культ короля
  • Переслідування вільної думки
  • Постійні війни з країнами Європи
  • Створена приєднувальна палата для оформлення “законних прав” французької корони на завойовані землі
  • Дворяни стали головною опорою королівської влади, посилився їхній економічний та політичний вплив
  • Селяни перебували під постійним гнітом

2. Жан Батист Кольбер (1619 - 1683)

  • Протекціонізм –
  • політика, яка спрямована на підтримку національного виробництва та торгівлі

Доведіть, що Жан Батист Кольбер дійсно проводив політику протекціонізму

  • Доведіть, що Жан Батист Кольбер дійсно проводив політику протекціонізму
  • Приділяв увагу промисловому розвитку країни
  • Заохочував французьких підприємців і комерсантів
  • Сприяв отриманню мануфактурами кредитів і податкових пільг
  • Ввів високе мито на іноземні товари
  • Спряв розвитку французького флоту
  • Намагався забезпечити першість Франції у торгівлі
  • Сприяв виникненню потужних торгових компаній

3. Війни Людовіка і європейські держави

1685р. - Скасування Людовіком XIV Нантського едикту

  • 1685р. - Скасування Людовіком XIV Нантського едикту
  • Чого прагнув Людовік, скасовуючи Нантський едикт?
  • Реальний результат відповідав планам короля. Доведіть або спростуйте цю думку.
  • Що мав на увазі Людовік, коли після оголошення його онука іспанським королем Філіпом V заявив: “Піренеїв більше не існує”?

4. Французький класицизм

  • Класицизм –
  • (від лат. – зразковий) “заснований на класиці”, тобто на творах, визнаних вершиною досконалості
  • Головне гасло класицизму –
  • “Розум і порядок в усьому”
  • Мета класицизму –
  • перетворення світу та людини, втілення ідеалів краси в життя

Французький класицизм

  • Представник
  • Галузь
  • Твір
  • Мета
  • Представник
  • Галузь
  • Твір
  • Мета
  • П’єр Корнель
  • (1606 - 1684)
  • Театр (трагедії на історичні сюжети)
  • “СІД”, “Горацій”
  • Зображення героїв вірних громадянському обов’язку і служінню на благо держави
  • Представник
  • Галузь
  • Твір
  • Мета
  • Жан Расін ( 1639 - 1699)
  • Театр (античні сюжети)
  • “Андромаха” “Федра”
  • Зображення героїв, які завжди приносили свої почуття в жертву існуючим законам
  • Представник
  • Галузь
  • Твір
  • Мета
  • Жан Батист Мольєр (1622 - 1673)
  • Театр (комедії)
  • “Тартюф”, “Міщанин-шляхтич”, “Витівки Скапена”
  • Представник
  • Галузь
  • Твір
  • Мета
  • Нікола Пуссен
  • (1594 - 1665)
  • Живопис
  • “Танкред і Ермінія”, “Аркадські пастухи”, “Пейзаж з Геркулесом” “Чотири пори року”
  • Представник
  • Галузь
  • Твір
  • Мета
  • Архітектура
  • Версаль
  • Створення ансамблю, покликаного прославляти монархію

Французький класицизм

  • Пєр Корнель
  • (1606 - 1684)
  • Театр (трагедії на історичні сюжети)
  • “СІД”, “Горацій”
  • Зображення героїв вірних громадянському обов’язку і служінню на благо держави
  • Жан Расін ( 1639 - 1699)
  • Театр (античні сюжети)
  • “Андромаха”, “Федра”
  • Зображення героїв, які завжди приносили свої почуття в жертву існуючим законам
  • Жан Батист Мольєр (1622 - 1673)
  • Театр (комедії)
  • “Тартюф”, “Міщанин-шляхтич”, “Витівки Скапена”
  • Висміювання вад тогочасного суспільства: нахабного лицемірства священників, прагнення буржуа до дворянства, дурість і жадібність
  • Нікола Пуссен
  • (1594 - 1665)
  • Живопис
  • “Танкред і Ермінія”, “Аркадські пастухи”, “Пейзаж з Геркулесом”, “Чотири пори року”
  • Зображення прекрасного світу і досконалих героїв, вірних своєму громадянському обов’язку
  • Архітектура
  • Версаль
  • Створення ансамблю, покликаного прославляти монархію

Вирішення проблемного питання

  • Чому за часів Людовіка XIV розпочалася криза абсолютизму?

Очікувані результати

  • УЧНІ ВМІЮТЬ:
  • визначати період найвищого розквіту абсолютизму у Франції, причини його кризи в XVIII ст.
  • доводити, як саме Жан Батист Кольбер сприяв економічному розвитку Франції.
  • давати оцінку пріоритетним напрямкам політики Людовіка XIV стосовно європейських держав.
  • пояснювати вплив класицизму на розвиток культури Франції.

РЕФЛЕКСІЯ Сьогодні на уроці я дізнався... навчився...

Домашнє завдання

  • Опрацювати текст п. 21 (ст. 167-174).
  • Виконати завдання № 1 (ст.174)
  • Випереджальне завдання. Підготувати повідомлення : “Характерні риси просвітництва”

Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка