Історія мого життя становить частину історії моєї батьківщини



Скачати 13.29 Kb.
Дата конвертації07.11.2018
Розмір13.29 Kb.

ІСТОРІЯ МОГО ЖИТТЯ СТАНОВИТЬ ЧАСТИНУ ІСТОРІЇ МОЄЇ БАТЬКІВЩИНИ

  • ІСТОРІЯ МОГО ЖИТТЯ СТАНОВИТЬ ЧАСТИНУ ІСТОРІЇ МОЄЇ БАТЬКІВЩИНИ
  • (З досвіду роботи вчителя історії Сокальської МАН
  • Мусій Світлани Степанівни)

У 2014 році Україна відзначає 200 - річчя від дня народження Тараса Григоровича Шевченка

  •  
  • Ми щиро захоплюємося високим образом Кобзаря, його громадянською принциповістю і моральною чистотою, відданістю правді и свободі.
  • Український народ впізнає себе в творчості й долі Шевченка, свою історію, долю, славу й покликання і цим національно самостверджується, духовно очищується, морально змінюється.
  • Шевченко виступає сьогодні духовим будівничим нашої держави. Він росте й розвивається в часі, історії, і нам ще йти і йти до його осягнення. Ми на вічному шляху до Шевченка…..

Це залежить від педагогічної майстерності учителя,

  • Це залежить від педагогічної майстерності учителя,
  • його знань,
  • творчих здібностей,
  • співпраці з учителями української літератури,
  • складу учнів,
  • умов праці,
  • активного залучення дітей до роботи на уроках,
  • вміння користуватися сучасними технічними засобами тощо
  • ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
  • Використання творів Т.Г.Шевченка на уроках історії України
  • поглиблює знання,
  • виховує почуття патріотизму, гордості за рідну землю,
  • допомагає дітям глибше зрозуміти, оцінити геніальність і велич одного з найвидатніших синів України, його неоцінимий вклад в українську і світову культуру,
  • спонукає до критичного мислення
  • Велич і краса козацької звитяги - поеми “Холодний Яр”, “Тарасова ніч”, “Іван Підкова”, “Гайдамаки”, поезія “До Основ’яненка” Ідея слов’янської спільності (“Єретик”, “І мертвим, і живим…”) Трагедія безплідності багатовікових змагань (“Чигрине, Чигрине…”, «Гоголю», «Розрита могила») і розколу нації (“Великий льох”) Проблема несвободи нації та особи (поема “Сон”) Взаємозалежність і взаємозумовленість стану людини, родини і держави (“Москалева криниця”, “Неофіти”)
  • Націєтворчий аспект (“Іван Підкова", "Тарасова ніч", "Гамалія", "Гайдамаки", "Чигрине, Чигрине" ) та інші.

8 КЛАС

  • «Не женися на багатій»,
  • «Іван Підкова»,
  • «Не хочу я женитися»,
  • «Нащо мені женитися»,
  • «Ой крикнули сірі гуси»
  • Теми
  • «Виникнення козацтва й Запорозької Січі», «Запорозька Січ та реєстрове козацтво у XVI — першій половині XVII ст.»
  • Драма «Никита Гайдай» ,
  • поема «Гайдамаки»,
  • поема «Сон. Гори мої високії» ,
  • повість «Близнецы»,
  • «Щоденник»
  • Тема
  • «Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст. під проводом гетьмана
  • Б. Хмельницького»
  • Вірш «У неділеньку святую»
  • уривки з п'єси «Никита Гайдай»
  • «Тарасова ніч»
  • Тема
  • « Козацько-селянські повстання
  • 20-30-х років
  • XVII ст.»
  • «Розрита могила», «Невольник»,
  • «Великий льох»,
  • «За що ми любимо Богдана»,
  • «Якби-то ти, Богдане п'яний»
  • Тема
  • «Міжнародна політика Богдана Хмельницького»

Теми

  • Вірш «Іржавець»,
  • вірш «Чернець»,
  • поема «Гайдамаки»,
  • розділ з поеми «Інтродукція»,
  • вірш «Холодний Яр»,
  • «Великий льох»,
  • «Швачка»,
  • повість «Прогулка с удовольствием и без морали»
  • «Визвольний рух на Правобережній Україні наприкінці XVII — на початку XVII ст.»
  • «Гайдамацький рух на Правобережній Україні XVII століття»
  • Поеми «Іван Підкова»,
  • «Гайдамаки»,
  • «Гамалія»,
  • «Невольник»
  • Тема
  • боротьби проти турецької агресії щодо України

Теми

  • Вірш «До Основ'яненка»,
  • поема «Невольник»
  • «Запорозька Січ та реєстрове козацтво у XVI — першій половині XVII століття»,
  • «Українське козацтво на початку XVII століття. Петро Сагайдачний»,
  • «Запорозька Січ у другій половині XVII — першій половині XVIII століття»,
  • «Запорозькі козаки в період Нової Січі».

9 клас

  • поема «Княжна»,
  • повість «Варнак»,
  • вірш «Ой вигострю товариша»,
  • вірш «Якби тобі довелося в нас панувати»,
  • вірш «Юродивий»,
  • вірш «Я не нездужаю, нівроку»
  • Теми
  • «Соціальна боротьба в Україні у першій половині та середині XIX ст.»,
  • «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIII — у першій половині XIX ст.»,
  • «Наддніпрянська Україна напередодні реформи 1861 року»

Т.Г. Шевченко «Дари в Чигирині»

Cаме Тарасові Шевченку Вищі сили доручили історичну місію: філософськи осмислити, політично окреслити і через поезію висловити ставлення до національної культури, стертої історії, дати можливість сучасним українцям відчути культурно-історичну єдність із Древньою Київською Руссю, наповнити національну свідомість ідеєю єдності українського народу і розбудови могутньої держави України.

  • Cаме Тарасові Шевченку Вищі сили доручили історичну місію: філософськи осмислити, політично окреслити і через поезію висловити ставлення до національної культури, стертої історії, дати можливість сучасним українцям відчути культурно-історичну єдність із Древньою Київською Руссю, наповнити національну свідомість ідеєю єдності українського народу і розбудови могутньої держави України.
  • Життя Тараса Шевченка – це в мініатюрі копія життя, величі і страждання українського народу.
  • Броніслав Панасюк

Каталог: uploads -> editor
editor -> Особливості культур заходу і сходу Презентація до уроку (9 клас)
editor -> Конкурс «Учитель року 2016»
editor -> Індивідуальний характер перевірки
editor -> Відділ освіти Нікопольської міської ради Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №8»
editor -> Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л. В. Пономаренко Пирятин: рмк, 2015
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка