Із вечора до самого світання Обдумували з друзями завдання. В майбутньому якою бути школі, Коли аж 21 вік надворі?! І рідних ми, І друзів вже дістали, Поради їхньої питали І питали



Скачати 12.22 Kb.
Дата конвертації06.12.2018
Розмір12.22 Kb.

Школа майбутнього

Із вечора до самого світання

Обдумували з друзями завдання.

В майбутньому якою бути школі,

Коли аж 21 вік надворі?!

І рідних ми, і друзів вже дістали,

Поради їхньої питали і питали,

Бо нам уява підло малювала

Світленькі класи та спортивні зали.

Та тільки скажем зараз без вагань:

Цього не досить для хороших знань!

Нині в школі дітям стало нудно.

І не дивно: час тепер такий,

Учні засинають від вчорашньої науки.

І знання не йдуть їм в голови од скуки.

Недостатньо вже лиш дошки й крейди,

Застаріли нині й наші стенди.

В час комп’ютера та інтернету

Нам хотілось би й в освіті нету.

Від портфелів, книгами набитих,

Спини позгинало бідним дітям.

Так до сколіозу недалеко!

Чом би не користуватись нетом?

Думали ми довго і гадали,

Як би ж учням цікавіше стало

На уроках гризти ту науку,

Як би ж нам прогнати оту скуку.

Та от якось разом прочитали

Те, що мудрі люди вже сказали.

В їх зернинах розуму візьмемо



Й в нашу школу принесемо!

Герберт Гувер, президент США


Йоган Вольфганг Гете , німецький поет

Діти – наш головний природний ресурс.

Хто неправильно застебнув перший гудзик,

вже не застебнеться як слід.

З цих слів ми можемо зробити висновок, що важливо не упустити момент і зацікавити дитину в навчанні ще в дитячому садку і початковій школі. З яким ентузіазмом дитина почне вчитися, такими й будуть результати.

Карлос Кастанеда, англійський письменник і філософ




Ніщо не дається задарма в цьому світі і придбання знання - найважче із завдань, з якими людина може зіткнутися.

Ми думаємо, що важливо, щоб дитина не вважала школу тягарем і «великою проблемою». Для цього необхідно змінити систему викладання в «профільних» класах. Досвідчений психолог повинен визначити схильність дитини до гуманітарних чи технічних наук. Залежно від спрямованості класу буде визначено перелік предметів, на які необхідно зробити наголос. Решту предметів достатньо вивчати ознайомчо. Необхідно, в залежності від індивідуальних інтелектуальних здібностей учня, розділити йому шкільні предмети на головні і другорядні.

Конфуцій, давньокитайський мислитель


Бенджамін Дизраелі, британський політик и письменник

Вчитися потрібно на практиці, а не читати в книжках теорію. Наприклад, в процесі вивчення нападу Наполеона на Москву не погано було б самому змоделювати на комп'ютері військові та стратегічні ситуації. А коли на біології вивчаєш сімейство складноцвітих однієї картинки в підручнику зовсім недостатньо. Пропонувати подивитися науково-популярний фільм про ці рослини і т. д.

.

Послухайте і ви забудете, подивіться - і ви запам'ятаєте, зробіть - і ви зрозумієте.

Досвід - дитя думки, а думка - дитя дії.

Не можна вчити людей лише по книгах.

Геракліт Ефеський, давньогрецький філософ


Очі більш точні свідки, аніж вуха.

Знову ж можна зробити висновок, що корисніше побачити своїми очима, чим дуже уважно послухати розповідь вчителя. Кожен шкільний клас обов'язково повинен бути обладнаний інтерактивними дошками, де, як на екрані телевізора, можна було б показувати фільми, малювати об'ємні графіки, виводити наочні порівняльні діаграми.

Анатоль Франс , французький письменник

Генрі Форд , американський промисловець

Розумні аргументи ще нікого не переконували.

Я ніколи не кажу: «Мені потрібно, щоб ви це зробили». Я кажу: «Мені цікаво, чи зумієте ви це зробити».

Учень багато в чому повинен розбиратися самостійно. Потрібно лише спрямовувати його думки і зусилля в правильне русло. Тоді навчальний матеріал буде запам'ятовуватися швидше і простіше.

Конфуцій, давньокитайський мислитель

Якщо тільки вчитися і не прагнути до роздумів, то від цього мало буде пуття. А якщо тільки роздумувати і не вчитися, то це призведе до виникнення сумнівів і непостійності.

У процесі навчання вчителі повинні створювати більше ситуацій, в яких учень буде своїм розумом доходити до логічної відповіді. У дітях потрібно розвивати самостійність і вміння логічно мислити. Важливе також вміння підійти до вирішення завдання з різних боків, нестандартне мислення, яке можна розвинути, створюючи для учнів різні проблемні ситуації.

Піфагор , давньогрецький математик

Важко йти по життю кількома шляхами одночасно.

У школі обов'язково повинні бути уроки профорієнтації, на яких учні будуть дізнаватися про те, ким можна стати в житті І вже у шкільному віці за допомогою психолога і різних тестів можна буде визначити напрямок майбутньої професійної діяльності учня. Щоб при вступі до вищих навчальних закладів не було метань, проб і помилок у виборі своєї професії.

Альберт Ейнштейн , німецький фізик

Єдине, чого навчило мене моє довге життя: що вся наша наука перед обличчям реальності виглядає примітивно і по-дитячому наївно.

Ми вважаємо, що в процесі вивчення нової теми або розділу, не погано було б показати учням де на практиці можна застосувати отримані знання. Потрібно влаштовувати або тематичні ігри, або диспути на тему, або костюмовані конференції. Те що дитина обіграла, вона безсумнівно запам'ятає краще.

Беррес Фредерік Скіннер, американський психолог

Георг Зіммель , німецький філософ-ідеаліст

Освіта - це те, що залишається, коли все вивчене забуто.

Людина освічена - той, хто знає, де знайти те, чого він не знає.

І останній наш висновок - в процесі отримання нових знань повинно бути більше моментів, коли учень самостійно виконує творчі та наукові завдання, і не просто виконує, а обов'язково потім захищає і відстоює перед класом свої проекти та ідеї.

Дякуємо за увагу!


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка