Кафедра фізичної культури




Скачати 21,17 Kb.
Дата конвертації19.11.2018
Розмір21,17 Kb.

Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 139 Харківської міської ради Харківської області МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КІЛЬТУРИ ТА ПРЕДМЕТУ «ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ»

Кафедра фізичної культури


Шевцова Олена

Миколаївна

вчитель вищої категорії

Бурко Наталія Олександрівна

вчитель І категорії

Кир’янов Олександр Володимирович вчитель вищої категорії

Домашні завдання з фізичної

культури як програма самовідновлення здоров’я дитини

Виховування інтересу до занять фізичною культурою урахуванням індивідуально-типологічних особливостей моторики дітей середнього шкільного віку.


Участь учнів нашої школи


змагання з

баскетболу,

волейболу,

піонерболу

фізкультурно –

оздоровчий

патріотичний

фестиваль

„Нащадки

козацької слави.”

«Патріот»

змагання з міні- футболу, легкоатлетичної естафети, комбінованої естафети, ”шкіряний м’яч” ,”старти надій”,

„Малі

Олімпійські



гри”.

 

«Діти



Харківщини»

методична проблема : „Формування в учнів свідомого ставлення до власного здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, навичками безпечної для здоров’я поведінки .”


Педагогічне кредо

Спорт стає засобом виховання тоді, коли він – улюблене заняття кожного»



Сухомлинський

ОСОБИСТИЙ ПЛАН ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

  • Робота з нормативно - правовою документацією з предмету;
  • Проходження курсів підвищення кваліфікації
            • Атестація на підвищення категорії
  • Підготовка розробки уроків для публікації

Педагогічне есе Ви не можете нікого нічому навчити, ви лише можете допомогти людям учитись.

  • Коли діти відчувають себе комфорт­но й упевнено на уроці, то скутість і страх відходять на задній план, поступаючись місцем творчості, відвертості, талано­витості.
  • Давайте фантазувати та творити самі, неодмінно залучаючи до цього процесу школярів.
  • Треба дати їм можливість активно обговорювати й міркувати, шука­ти відповідь та осмислювати. А їжу для міркування повинні їм підкидати саме ми, учителі.
  • Учень має активно та твор­чо брати участь у процесі навчання, напру­жено мислити, шукати відповідь, міркува­ти. Тоді йому не буде нудно, і результати такого навчання різко підвищаться.
  • Учителю доведеться поламати голову та придумати цікаві, а можливо, і каверзні запитання з на­вчальної теми, якщо, звичайно, ми дійсно хочемо оголосити війну нудьзі на уроці й мак­симально активізувати розумову діяльність своїх учнів.
  • Отже, шукаймо для своїх учнів будь-який вид творчості, що підходить нашому пред­мету. Погодьтесь, у нашій школі дуже час­то на уроці учитель виступає соло. Давайте дозволимо й учневі проспівати хоча б одну арію. І давайте співати з ним в унісон.

Вибір освітніх технологій

  • Важливою проблемою педагогічної технології є забезпечення цілісного педагогічного впливу, зорієнтованого не на окремі якості особистості, а на структуру особистості в цілому.
  • Впровадження педагогічних технологій неможливе без відстеження  якості освіти за допомогою моніторингу, мета якого – отримати інформацію про ефективність і якість навчально-виховного процесу, покращення його організації.
  • Принципово нові педагогічні ідеї і положення вимагають переорієнтації методичної роботи на пошук та розробку інноваційних шляхів розвитку всіх ланок і складових систем освіти, формування в освітньому середовищі справді нового педагогічного мислення на всіх рівнях педагогічної діяльності.
  • В практиці необхідно впроваджувати різноманітні технології, серед яких можна виділити: особистісно орієнтоване навчання та виховання, громадянську освіту, технологію групової навчальної діяльності, інформаційні технології, здоров’язберігаючі технології навчання, проектне навчання, теорію проблемного навчання, інтерактивні технології, технологію формування творчої особистості, технологію навчання як дослідження, розвиток критичного мислення, теорію ігрових технологій

Використання інформаційно – комунікативних технологій у навчально – виховному процесі з фізичної культури.

  • .

Інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) вже зайняли своє, якщо не належне, то відповідне місце у  навчально – виховному процесі загальноосвітньої школи. Вчителі активно використовують під час проведення уроків демонстрації мультимедійних презентацій, відеофільмів, працюють з інтерактивними дошками тощо.

Принцип – урок фізкультури – урок рухів. Найнеобхідніша теоретична інформація повинна бути донесена до дитини з мінімальним зменшенням моторної плотності уроку.

І все ж таки, не обійтись і в нашій роботі без теоретичних уроків.

Розповідь про Давньогрецькі Олімпійські ігри буде набагато цікавішою, якщо учні переглянуть відеофільм, а вчитель приготує змістовну мультимедійну презентацію, в якій зупиниться на окремих, вкрай важливих фактах.

Іншим прикладом застосування ІКТ під час теоретичних уроків фізкультури може стати «Історія розвитку баскетболу ( футболу,…» презентація оздоровчої системи , «Система домашніх завдань для учнів шкільного віку»,  «Фітнес практикум»,«Щоденник тренувань» тощо. Окрім практичних домашніх завдань, учні повинні мати певний рівень теоретичної підготовки. Тут на допомогу прийде система дистанційного навчання.

.

висновок

  • Использование тестирующих компьютерных программ на уроках физической культуры, при подготовке к олимпиаде по предмету “физическая культура” позволяет объективно оценить теоретические знания учащихся. Тесты могут использоваться на любом этапе обучения. Таким образом, компьютерная поддержка позволяет вывести современный урок на качественно новый уровень, повысить статус учителя, использовать различные виды деятельности на уроке, эффективнее организовать контроль и учёт знаний учащихся. За использованием информационных технологий будущее. Рано или поздно использование компьютера в учебной деятельности станет массовым, обыденным явлением.
  • Таким образом при организации и проведении современного урока физкультуры необходимо использование ИКТ, что позволяет успешно совмещать не только физическую, но и умственную работу, развивать интеллектуальные и творческие способности школьника, расширять общий кругозор.

з метою подальшого моніторингу стану здоров’я дітей, розподілу школярів на групи для занять на уроках фізичної культури, своєчасного виявлення хворих та запобігання розповсюдженню захворювань в організованих колективах були проведені поглиблені медичні огляди учнів результати проведення поглиблених медичних оглядів учнів 1-11 класів ХЗОШ № 139 у 2012 – 2013 навчальному році (станом на 22.04.2013)


Кількість дітей 1-11 класів, що підлягають медичному огляду у 2012 – 2013

навчальному році (абс.)

Кількість оглянутих (за звітній період)

(абс.)

Практично здорові діти

Кількість дітей, що перебувають на диспансерному обліку

Кількість дітей, що не оглянуто по причині відсутності в школі, відмові батьків, тощо

Кількість дітей по групах занять фізкультурою

Кількість дітей, які звільнені від занять фізкультурою

у основній

у підготовчій

у спеціальній

Абс.

%%

Абс.

%%

Абс.

%%

Абс.

%%

Абс.

%%

Абс.

%%

Абс.

%%

 

631

 

 

631

 

108

 

17

 

329

 

52

 

-

 

-

 

256

 

41

 

358

 

57

 

9

 

1

 

8

 

1

У цілому порівняльний аналіз стану здоров’я дітей 1-11 класів протягом останніх трьох років показує, що з віком стан здоров’я дітей погіршується. При аналізі розподілу дітей по групам здоров’я протягом трьох років підтверджується тенденція погіршення стану здоров’я дітей. Кількість дітей, віднесених до основної групи для занять фізичною культурою зменшується з роками ( з 2011 на 20, з 2010 – на 72), а до підготовчої групи – навпаки зростає ( з 2011- на 10 учнів, з 2010 – на 33).

  • У цілому порівняльний аналіз стану здоров’я дітей 1-11 класів протягом останніх трьох років показує, що з віком стан здоров’я дітей погіршується. При аналізі розподілу дітей по групам здоров’я протягом трьох років підтверджується тенденція погіршення стану здоров’я дітей. Кількість дітей, віднесених до основної групи для занять фізичною культурою зменшується з роками ( з 2011 на 20, з 2010 – на 72), а до підготовчої групи – навпаки зростає ( з 2011- на 10 учнів, з 2010 – на 33).

Наші спортсмени

спортивні змагання «Веселі старти»

Спортивне життя

шкільні змагання

День фізкультурника районне свято

ІV етап Малих Олімпійських ігор «Діти Харківщини»

міські Малі олімпійські ігри



База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка