Калейдоскоп творчої майстерності Товстік Інна Володимирівна практичний психолог хзош №122 стаж роботи 14 років



Дата конвертації11.03.2019
Розмір31,7 Kb.
ТипПрограма

Калейдоскоп творчої майстерності

Товстік Інна Володимирівна

практичний психолог ХЗОШ №122

стаж роботи 14 років

Керівник методичного об’єднання практичних психологів ЗЗСО.

  • Керівник методичного об’єднання практичних психологів ЗЗСО.
  • Адміністратор блогу PsyMos спільноти працівників психологічної служби Московського району.
  • Тренер програм «Рівний-рівному», «Сімейна розмова».
  • Регіональний тренер за програмою «Вчимося жити разом» (початкова школа, компонент «Формування життєвих навичок»).
  • Сертифікований користувач тесту WISC- IV (тест Векслера для дітей).
  • Керівник робочої групи з апробації діагностичної технології за напрямком «Професійне самовизначення старшокласників».
  • Авторські програми:

  • Програма профілактичних занять «Казкова школа».
  • Програма «Основи ефективного спілкування для педагогічних працівників».

Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічні та управлінські концепти розвитку сучасної освіти». Виступ на тему: «Психологічні аспекти попередження насильства в навчальному закладі», Інститут післядипломної освіти м. Харків (2015).

  • Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічні та управлінські концепти розвитку сучасної освіти». Виступ на тему: «Психологічні аспекти попередження насильства в навчальному закладі», Інститут післядипломної освіти м. Харків (2015).
  • VІ психологічний форум «Розвиток соціальної адаптивності працівників психологічної служби як складова професійної компетентності». Виступ на тему: «Профілактика насильства в освітньому середовищі як актуальне питання сьогодення», КВНЗ «ХАНО» (2015).
  • Презентація досвіду роботи за програмою «Сімейна розмова» в рамках семінару-тренінгу для тренерів програми, КВНЗ «ХАНО» (2017).
  • Участь у фокус-групі в рамках реалізації програми «Вчимося жити разом» за участю консультантів представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) (2017).
  • Участь в адаптації тесту WISC-IV для України (2018).

Семінари:
  • для працівників психологічної служби «Діяльність психологічної служби в рамках Школи сприяння здоров’ю» (2014).
  • школа молодих вчителів (1-й рік роботи) ЗЗСО Московського району м.Харкова «Профілактика емоційного вигорання педагога» (2019).

Виступи на районних семінарах:

Виступи на районних семінарах:

  • заступників директорів з ВР ЗНЗ Московського району м. Харкова «Пріоритетні напрями громадянського виховання загальноосвітньої навчальної школи у сучасних умовах». Відкритий виховний захід «Любити не можна бити» (2014).
  • відповідальних за Школу сприяння здоров'ю «Актуальні питання збереження здоров’я в закладах освіти». Виступ на тему «Використання потенціалу психологічної служби закладу освіти в діяльності ШСЗ» (2015).
  • Групові консультації для молодих спеціалістів психологічної служби Московського району «Організація роботи психолога у напрямку супроводу обдарованості учнів» (2016, 2017).

    Публікації:

  • Психологічні концепти попередження насильства в навчальному закладі. Вісник Московського району за 2014/2015 навчальний рік.
  • Рух-це життя. Вісник Московського району за 2016/2017 навчальний рік.

Переможець

Переможець

  • Всеукраїнського конкурсу уроків і виховних заходів для учнів 5-11 класів із питань попередження та подолання домашнього насильства щодо дітей та насильства в школах (2014).
  • Всеукраїнського конкурсу «Парк педагогічної майстерності» у номінації «Галерея інноваційного пошуку» (2014, 2015).
  • районного та лауреат обласного етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів та соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» (2019).
  • Подяка Українського науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи за активну участь та інноваційний підхід у впровадженні інформаційно-освітньої протиалкогольної програми «Сімейна розмова» в контексті формування здоров’язберігаючих компетенцій учнів 7-8 класів (2018).

    Конкурс-захист МАН (районний етап)

    2016 – секція «Соціологія» (I місце).

    2018 - секція «Охорона довкілля та раціональне природокористування» (II місце).

    2019 – секція «Валеологія» (II місце), «Журналістика» (III місце).

Майстер-клас Профілактика емоційного вигорання педагогів




Лисенко Світлана Михайлівна

практичний психолог ХЗОШ №98

Стаж роботи - 21 рік

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії

Професійна приналежність: тренерка національної тренерської мережі медіаторів ГО «Ла-Страда Україна», гештальт-терапевт

Тема самоосвіти: «Медіація, як конструктивний спосіб розв’язання конфліктів»




  • Грамоти:
  • - відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області «за вагомий внесок у справу виховання підростаючого покоління з нагоди 25-річчя психологічної служби системи освіти України та Всеукраїнського дня психолога», 2016 р.
  • - Подяки:
  • Український науково – методичний центр практичної психології та соціальної роботи «за багаторічну сумлінну працю, високий рівень професійної майстерності, творчість, ініціативу та з нагоди 25-річчя створення психологічної служби системи освіти України», 2016 р.
  • ГО «Ла Страда – Україна» «за активне впровадження медіації в закладах освіти та громаді, плідну співпрацю з громадською організацією «Ла Страда-Україна», 2017 р.
  • ГО «Ла Страда – Україна» «за проведення на високому професійному рівні діяльності з адаптації учасників навчально-виховного процесу в період конфлікту в Україні», 2016 р.
  • ГО «Ла Страда – Україна» «за проведення на високому професійному рівні заходів в рамках проекту «Гуманітарна допомога для внутрішньо переміщених осіб та громад, які зазнали наслідків конфлікту на Східній Україні», 2015 р.


  • Друковані роботи:
  • Виховна година з професійного самовизначення старшокласників. (Джерело педагогічних інновацій. Психолого – педагогічний супровід профорієнтаційної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі: науково – методичний журнал. - Випуск №4 (12). – Харків: ХАНО, 2015)
  • Аутогенне тренування, як метод профілактики та корекції психоемоційного напруження у дітей дошкільного віку. (Методичні рекомендації для педагогів дошкільних навчальних закладів «Агресія. Анексія. Конфлікт. Соціально – педагогічна та психологічна відповідь на виклики для дітей», Київ, 2016)
  • Допомога дитині дошкільного віку, яка перебуває в стані надмірного психічного напруження: рекомендації для батьків. (Методичні рекомендації для педагогів дошкільних навчальних закладів «Агресія. Анексія. Конфлікт. Соціально – педагогічна та психологічна відповідь на виклики для дітей», Київ, 2016)
  • Тренінг для педагогів «Запобігання втраті учнівською молоддю життєвих цінностей» (Методичні рекомендації «Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення», Київ, 2017 рік)


  • Участь у науково-методичних заходах :
  • Всеукраїнська науково – методична конференція «Медіація – крок до примирення. Досвід та перспективи впровадження медіативних практик у навчальних закладах та громадах». Майстер класс. ГО «Ла-Страда Україна», м. Київ ,2016 рік
  • Організаційно-методичний вебінар для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів. Тема виступу: «Стежкою медіації до порозуміння», КВНЗ ХАНО, 2014 рік;
  • Семінар-тренінг для практичних психологів та соціальних педагогів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Тема: «Техніка Коло. Коло цінностей» КВНЗ ХАНО, 2017 рік

Техніка «Коло», як відновна практика в роботі з колективом.



Майстер-клас

Соціальний педагог Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №156 Харківської міської ради Харківської області Бандура Ірина Олександрівна

Стаж роботи : педагогічний – 12 років

психологічний – 12 років

Професійна приналежність:

педагог-тренер програми

«Сприяння просвітницькій роботі

«рівний-рівному» серед молоді

України щодо здорового способу життя»

Участь у районних заходах

2016-2018р. Групові консультації фахівців-стажерів соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти за темою: «Визначення соціального статусу у колективі».

2016-2019р. Наставник соціальним педагогам, які працюють на посаді перший рік.

2016-2018р. Наставник-керівник соціально-педагогічної практики від закладу освіти (бази практики), студентам ХНПУ імені Г.С. Сковороди, факультету психології та соціології.

28.02.2017р. Керівник творчої групи, районного методичного об’єднання соціальних педагогів ЗЗСО. Тема: «Формування сімейного простору, як запорука безпечного соціального розвитку дитини», доповідь «Формування сімейного простору життєдіяльності дитини», «Соціально-педагогічна допомога сім’ям, як одне з найважливіших завдань соціального педагога».

22.02.2018р. Семінар заступників директорів з виховної роботи ЗЗСО Московсько-го району м.Харкова «Реформування системи правової освіти школярів: від виховної системи А.С.Макаренка до впровадження Концепції «НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ», доповідь «Профілактика агресивної поведінки учнів як соціально-педагогічна проблема. Виховання і соціалізація особистості, створення умов для самореалізації в європейському соціумі», опитування «Анкета для педагогів та батьків «Як карати агресивних підлітків, які жорстоко поводяться з іншими дітьми?».

27.02.2018р. Керівник творчої групи, районного методичного об’єднання соціаль-них педагогів ЗЗСО. Тема: «Профілактика агресивної поведінки як соціально-педагогічна проблема», доповідь «Теоретична модель вивчення феномену агресії», «Виховний вплив як профілактика проявів агресивності у дітей».

2018/2019н.р. Участь в роботі творчої групи районного методичного об’єднання соціальних педагогів ЗЗСО. Тема: «Формування ключових компетентностей здобувача освіти Нової української школи”.

Участь у районних заходах, Нагороди, Авторські програми 27.02.2018 р. Керівник творчої групи, районного методичного об’єднання соціальних педагогів ЗЗСО на тему: «Профілактика агресивної поведінки як соціально-педагогічна проблема», доповідь «Теоретична модель вивчення феномену агресії», «Виховний вплив як профілактика проявів агресивності у дітей». 2018/2019 н.р. Участь в роботі творчої групи районного методичного об’єднання соціальних педагогів ЗЗСО на тему: «Формування ключових компетентностей здобувача освіти Нової української школи”.

20.03.2017 р. Грамота Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради.

2018-2019 н.р. Переможець І (районного) етапу, лауреат ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Профілактичні програми”.

22.03.2017 р. Соціально-перетворювальна програма “Спілкування і здоров’я”. Мета: розвиток навичок спілкування для зміцнення психічного здоров’я та групової взаємодії.

2018-2019 н.р. Профілактична програма “Сходинки успіху”. Мета: розши-рення знань першокласників про спілкування, формування дружніх стосунків між ними, напрацювання необхідних практичних навичок співпраці.

Майстер клас «Творча міжособистісна взаємодія як засіб згуртування підліткового колективу»

  • Досить часто соціальним педагогам бракує знань про ті особистісні риси дитини, на які вони орієнтують свою соціально-педагогічну діяльність, адже кожен вихованець надзвичайно своєрідний та неповторний, і не так легко прочинити дверцята у потаємний світ дитячої душі. Та є шлях, який допоможе пізнати й зрозуміти внутрішній світ дитини. Це - розвиток особистості, за допомогою залучення дитини до мистецтва. Дитина навчається спілкуватися з навколишнім світом використовуючи техніки, в основі яких лежить малювання, ліплення, «маска на обличчі», нетрадиційні тематичні проективні графічні тести. Через малювання або інший вид творчої діяльності дитина може «виплеснути» негативні емоції або поділитися позитивними. Одним із ключових моментів використання технік, в основі яких лежить малювання, належить кольору.
  • Мета: ознайомити учнів з особливостями впливу кольорів на поведінку людини; навчити контролювати власні емоції за допомо-гою кольорової гами; нормалізувати поведінку шляхом створення колективної кольорової композиції; сприяти розвитку творчих здіб-ностей, комунікативних навичок, творчої міжособистісної взаємодії, спрямованої на подальше згуртування дитячого колективу.

Соляник Юлія Миколаївна

Соціальний педагог

ЗЗСО№167

Стаж роботи 8 років

  • Тема: “Формування безпечного сімейного простору, як запорука успішної соціалізації дитини”

Мої досягнення

Майстер-клас для батьків підлітків на тему: “Виховуємо успішну людину”
  • Як створити позитивний настрій та відношення до закладу освіти і батьківських зборів в цілому;
  • Як сформувати позитивне, оптимістичне ставлення до дитини;
  • Як формувати відповідальне ставлення до виконання своїх обов’язків; планування майбутнього дитини;
  • Як стимулювати позитивну мотивацію до взаємодії з власною дитиною, бажання ближче з нею познайомитися.

  • Хочете дізнатися? Приходьте…

Презентація творчого досвіду

Практичного психолога ХПНВК «Благовіст» Єфімцевої Г.Г.


Стаж роботи: 8 років

Тема творчого досвіду:

«Роль і діяльність психологічної служби у формуванні гендерно-чуттєвого навчального закладу»

Досягнення

Друковані роботи

Закотій Тетяна Ігорівна

практичний психолог

Комунального закладу

«Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 182 комбінованого типу Харківської міської ради»

Стаж роботи – 14 років 4 місяця

Тема над якою працюю: «Адаптація дітей раннього віку до умов дитячого закладу»

Мої досягнення

Авторська програма: «Програма Розвитку емоційно – вольової сфери дітей 5 - 6 років» затверджена в КВНЗ«ХАНО 2015 р.»

Публікація матеріалів (тези) на тему: «Емоційний розвиток дітей дошкільного віку» у збірнику Всеукраїнської наукової практичної конференції «Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі третього тисячоліття: актуальні проблеми, досвід, інновації», Харків 2015 р.

Тема: «Адаптація дітей раннього віку до умов дитячого закладу»

Виховання – це не сума заходів та прийомів,

а мудре спілкування дорослих з живою душею дитини.

В.О.Сухомлинський

Адаптація – це пристосування організму до нової ситуації, а для дитини дошкільний заклад, поза сумнівом, є новим, ще невідомим простором, із новим оточенням і стосунками.

колір

Назва майстер-класу

Керівник майстер-класу

Рожевий

Попередження емоційного вигорання педагога

Товстік І.В., ПП ХЗОШ №122

Зелений

Техніка «Коло», як відновна практика в роботі з колективом

Лисенко С.М., ПП ХЗОШ №98

Червоний

Творча міжособистісна взаємодія як засіб згуртування підліткового колективу

Бандура І.О., СП ХСШ №156

Жовтий

Виховуємо успішну людину

Соляник Ю.М.,

СП ХЗОШ №167



Блакитний

Нейропсихологія як сучасний інструмент психолога. Створюємо прорив у навчанні

Єфімцева Г.Г., ПП ХПНВК «Благовіст»

Помаранчевий

Адаптація дітей раннього віку до умов дитячого закладу

Закотій Т.І., ПП ЗДО №182

Каталог: 2019
2019 -> Умови успішного навчання. Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання
2019 -> Курсова робота Міри впливу соціометричного статусу на ефективний стиль спілкування старшокласників
2019 -> Основи генетики людини
2019 -> Використання тестових технологій на уроках історії
2019 -> «Формування пізнавальних інтересів на уроках географії» з досвіду
2019 -> Урок з музики у 4 класі Тема урок у : Царство бальних танців. Мета
2019 -> Український світ Миколи Гоголя в оповіданні «Вечір проти Івана Купала»
2019 -> Умови успішного навчання. Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка