Календарне планування



Сторінка1/3
Дата конвертації29.10.2018
Розмір0,72 Mb.
  1   2   3




КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель _____________________________________________ Клас _____________ Підручник: Super Minds 5


№ уроку

Дата/

уроки


Тематична сфера

і ситуація спілкування



Мовленнєві

функції


Соціокультурна/ Соціолінгвістична

Компетенція



Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/Фонетика
Аудіювання/Читання

Елементи письма/Говоріння

1.




Шкільне життя

SB p.4

Робити короткі повідомлення про події та факти

Стежити за презентованою інформацією

experiment, shelf, goggles, instructions, apron, explosion, bubbles, test tube, liquid, gloves, powder, accident, follow (instructions), get into trouble

Повторення мовного матеріалу

Розуміти основний зміст прослуханого тексту

Запитувати і надавати інформацію

2.




Шкільне життя

SB p.5

Розповідати про події в минулому

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення: шкільні предмети

Past Simple

Читати про себе короткі повідомлення з їх повним розумінням

Розповісти другові про вчорашні подую, висловити своє враження

3.




Я, моя сімя, мої друзі

SB p.6

Розвиток навичок аудіювання


Стежити за презентованою інформацією

lost in time, patient, mate, till

Past Simple

[e], [u:]

рима


Пісня The Time Travellers

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати речення та розуміти їх значення


Повторювати за прослуханим

4.




Я, моя сімя, мої друзі

SB p.7

Розповісти про події в минулому.

Співпрацювати в групі

normal, nothing special, Guess what?

Past Simple (?)

Читати та розуміти короткі повідомлення

Запитувати і надавати інформацію про сій найгірший день

5.




Шкільне життя

SB p.8

Розвиток навичок аудіювання та читання


Стежити за презентованою інформацією

impressed, brick, flash, in a flash

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Історія “The explosion”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб,

Читати і текст, розкривати значення незнайомих слів на основі здогадки

Розігрувати імпровізовані діалоги на основі прочитаної історії

6.




Шкільне життя

SB p.9

Обговорення історії

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії



Запитувати і надавати інформацію

7.




Повторення WB p.9

8.




Природа, погода

SB p.10

Робити короткі повідомлення про події та факти

Стежити за презентованою інформацією

disaster, smoke, volcano, temple, columns, fountain, theatre, horse and cart, servant, vase, running water, marketplace, shopkeeper

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати речення та словосполучення, опрацьовані усно



Ставити питання та відповідати на них


9.




Природа, погода

SB p.11

Робити короткі повідомлення про події та факти

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

shake

Past Continuous

Прослуховувати та реагувати на прослухане

Читати та розуміти повідомлення



Ставити питання та відповідати на них


10.




Природа, погода

SB p.12

Робити короткі повідомлення про події та факти

Стежити за презентованою інформацією

punk, scruffy, torn, safety pins, cute, cape

Past Continuous

cute, cape (final e)

Пісня “Danger’’

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно


Повторювати за прослуханим

11.




Я, моя сімя, мої друзі

SB p.13

Робити короткі повідомлення про події та факти

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

accidentally, while

Past Continuous

Читати про себе і розуміти простий текст

Гра Wishidishing game

12.




Природа, погода

SB p.14

Розвиток навичок аудіювання та читання


Стежити за презентованою інформацією

narrow escape, thunder, erupt

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Історія A narrow escape

Розрізняти мовлення основних діючих осіб




Розігрувати імпровізовані діалоги на основі прочитаної історії

13.




Природа, погода

SB p.15

Обговорення історії

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухане

Розуміння детальної інформації при читанні простого тексту

Запитувати і надавати інформацію

14.




Природа, погода

SB p.16

Робити короткі повідомлення про події та факти

Активно застосовувати мову, що вивчається

disaster smart, flood, hurricane, earthquake, cause (v), warn, forest fire

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння конкретної інформації при читанні тексту

Розповісти про природню катастрофу

15.




Природа, погода

SB p.17

Робити короткі повідомлення про події та факти

Активно застосовувати мову, що вивчається

organization, Red Cross, Red Crescent, medical

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння конкретної інформації при аудіюванні

Написати повідомлення про природню катастрофу, опираючись на питання

16.




Школа

Географія



SB p.18

Розповідати про географію

Інші предмети англійською

gas, pressure, magma, form (v), cave, magma chamber, crater, ash cloud, eruption, lava, continent, active (volcano), dormant (volcano), extinct

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти на слух текст

Читати та розуміти простий текст



Приготувати презентацію на задану тему

17.




Школа

Географія



SB p.19

Розповідати про географію

Інші предмети англійською

tornado, mudslide, tsunami

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Відповідати на питання

Презентувати проект в класі



18.




Природа, погода

SB p.20

Робити короткі повідомлення про події та факти

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти вказівки

Читати і розуміти прості речення



Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

Обговорювати результати проектної роботи



19.




Повторення та розвиток навичок самооцінки (Портфоліо) SB p.21

20.




Природа і навколишнє середовище

SB p.22

Робити короткі повідомлення про події та факти

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

rainforest, creeper, beak, toucan, sloth, branch, anaconda, pool, jaguar, anteater

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати речення та словосполучення, опрацьовані усно



Розігрувати короткі діалоги за зразком

Відтворювати графічний образ слів за зразком



21.




Природа і навколишнє середовище

SB p.23

Робити короткі повідомлення про події та факти

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

mosquito

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати та розуміти основний зміст повідомлення

Розігрувати короткі діалоги за зразком

22.




Природа і навколишнє середовище

SB p.24

Робити короткі повідомлення про події та факти

Стежити за презентованою інформацією

jungle, loads of

have to

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно



Повторювати за прослуханим

23.




Природа і навколишнє середовище

SB p.25

Повідомляти про обов’язки

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

tour, provide

have to, had to

Читати та розуміти короткі повідомлення

Розповісти про правила вдома


24.




Природа і навколишнє середовище

SB p.26

Розвиток навичок аудіювання та читання


Стежити за презентованою інформацією

a way out, howler monkey, spear, nearby, penknife, creeper

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Історія The present

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії


Розігрувати імпровізовані діалоги на основі прочитаної історії

25.




Природа і навколишнє середовище

SB p.27

Обговорення історії

Інтерпретувати історію її значення

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії



Запитувати і надавати інформацію

26.




Природа і навколишнє середовище

SB p.28

Запитувати з метою отримання більш детальної інформації

Активно застосовувати мову, що вивчається

trading card, creature, aggressive, buffalo, despite, King Cobra

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння конкретної інформації при аудіюванні

Дискусія на тему

Написати короткий текст – описати тварину



27.




Природа і навколишнє середовище

SB p.29

Аргументувати свою точку зору

Активно застосовувати мову, що вивчається

hut, bow and arrow, contact (n), free of, disease

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння конкретної інформації при читанні

Запитувати і надавати інформацію

28.




Школа

Географія



SB p.30

Розповідати про географію

Інші предмети англійською

lung, oxygen, store (v), logging

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно

Створити за презентувати лого та слоган для кампанії з захисту навколишнього середовища

29.




Школа

Географія



SB p.31

Розповідати про географію

Інші предмети англійською

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати прості реченні та реагувати на прочитане

Виконати проектну роботу та презентувати її класові

30.




Відпочинок і дозвілля

SB p.32

Запитувати з метою отримання більш детальної інформації

Активно застосовувати мову, що вивчається

exotic, tank, depend on

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Інсценувати ситуацію в зоомагазині

31.




Повторення та розвиток навичок самооцінки SB p.33

32.




Відпочинок і дозвілля

SB p.34

Робити короткі повідомлення про події та факти

Стежити за презентованою інформацією

rock ‘n’ roll show, superstar, spotlight, bodyguards, fans, electric guitar, bass guitar, backing singers, dancer, drum kit, stage

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати речення та словосполучення, опрацьовані усно



Повторювати за прослуханим

Розуміти та реагувати на вирази, повідомлення



33.




Відпочинок і дозвілля

SB p.35

Робити короткі повідомлення про події та факти

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

album, record (v)

going to

Читати та розуміти повідомлення

Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

34.




Відпочинок і дозвілля

SB p.36

Робити короткі повідомлення про події та факти

Стежити за презентованою інформацією

a rock concert

going to

[ɛʊ]


Пісня Come rock with me

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно


Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

35.




Відпочинок і дозвілля

SB p.37

Повідомляти час

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

lazy, bacon, blog, relax

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно



Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу


36.




Відпочинок і дозвілля

SB p.38

Розвиток навичок аудіювання та читання


Стежити за презентованою інформацією

dressing room, wig, peace and quiet, milkshake

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Історія “Elvis”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії



Розігрувати імпровізовані діалоги на основі прочитаної історії

37.




Відпочинок і дозвілля

SB p.39

Обговорення історії

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії



Запитувати і надавати інформацію

38.




Відпочинок і дозвілля

SB p.40

Розповідати про прочитане


Активно застосовувати мову, що вивчається

Buick, Chevy, Cadillac, Live, Swing, Boogie, jukebox, jivebox, Series 62, influence

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння конкретної інформації при читанні

Відповідати на питання до тексту

29.




Відпочинок і дозвілля

SB p.41

Розповідати про прочитане


Активно застосовувати мову, що вивчається

dream come true, contract, make something happen

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння конкретної інформації при аудіюванні

Запитувати і надавати інформацію

40.




Школа

Музика


SB p.42

Обговорювати правила поведінки в надзвичайних ситуаціях

Інші предмети англійською

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти та виконувати вказівки Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

41.




Школа

Музика


SB p.43

Робити короткі повідомлення про події та факти

Інші предмети англійською

crotchet, quaver, beat

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Обговорювати результати проектної роботи

42.




Відпочинок і дозвілля

SB p.44

Робити короткі повідомлення про події та факти

Реагувати на повідомлення



Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно Розуміти короткі і прості вказівки

Розіграти ситуацію

43.




Повторення та розвиток навичок самооцінки SB p.45

44.




Їжа

SB p.46

Робити короткі повідомлення про події та факти


Стежити за презентованою інформацією

space, waiter, biscuits, salt, pepper, napkin, chopsticks, fork, spoon, knife, serve, meal, edge, universe, pills, midnight, backwards

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати речення та словосполучення, опрацьовані усно



Гра Odd one out


45.




Їжа

SB p.47

Робити короткі повідомлення про події та факти


Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в парі



no way

Порядкові чисельники

Читати про себе і розуміти речення

Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

Написання окремих слів



46.




Свята і традиції

День народження



SB p.48

Робити короткі повідомлення про події та факти


Стежити за презентованою інформацією

celebrate, brilliant, excellent

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них




47.




Свята і традиції

День народження



SB p.49

Описувати гіпотетичні ситуації

Стежити за презентованою інформацією

professor, laboratory, broccoli. pour, freezer, become, turn to

Zero conditional

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та відповідати на них

Писати короткі речення за зразком



48.




Свята і традиції

День народження



SB p.50

Розвиток навичок аудіювання та читання


Стежити за презентованою інформацією

starter, lead, spaceship, scratch, steam

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

ІсторіяThe birthday meal

Розрізняти мовлення основних діючих осіб

Читати речення з історії


Розігрувати імпровізовані діалоги на основі прочитаної історії

Каталог: plan -> files
files -> Планування
files -> Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Соціокультурні / Загальнонавчальні
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві Функції (говоріння) Соціокультурні
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Лінгвістичні компетенції
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Календарне планування
files -> Вчитель Клас
files -> Календарно-тематичне планування


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка