Календарне планування



Сторінка1/4
Дата конвертації22.11.2018
Розмір0,79 Mb.
  1   2   3   4




КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель _____________________________________________ Клас _____________ Підручник: Super Minds 2


№ уроку

Дата/

уроки


Тематична сфера

і ситуація спілкування



Мовленнєві

функції


Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція



Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/Фонетика
Аудіювання/Читання

Елементи письма/Говоріння

Повернення до школи (Back to school)

1.




Шкільне життя

Моя класна кімната



SB p.4

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Назвати предмети в класі



Особливості привітання та знайомства

Стежити за презентованою інформацією



door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor, touch

And that is all!

Chant “Touch the window”

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно



Представити себе

Називати предмети в класі



2.




Шкільне життя

Моя класна кімната



SB p.5

Описувати місце

Повідомляти про місцезнаходження предметів



Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

There’s a(n)…

There are some…



Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати про себе короткі повідомлення з їх повним розумінням



Описувати малюнок, повідомляти про те, які предмети зображені на малюнку

3.




Шкільне життя

SB p.6

Рахувати до 100

Стежити за презентованою інформацією

Числа 1-100

It’s good to see you all again!

Welcome back!



Пісня “It’s good to see you all again

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати окремі слова та розуміти їх значення


Повторювати за прослуханим

4.




Шкільне життя

SB p.7

Розуміти, виконувати та надавати вказівки

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Stand up!

Don’t stand up!



Прослуховувати та реагувати на прослухане

Розуміти інструкції

Читати та розуміти короткі повідомлення


Спонукати на виконання дії

Написання коротких речень



5.




Шкільне життя

SB p.8


Розвиток навичок аудіювання


Соціальна цінність: допомога людям Стежити за презентованою інформацією

burglar, drop

Check this out!

Great work!

Well done!

We’ve got them.



Історія “The burglars”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати і розуміти нескладні короткі тексти, розкривати значення незнайомих слів на основі здогадки



Інсценувати історію

6.




Шкільне життя

SB p.9

Обговорення історії

Соціальна цінність: допомога людям

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії



За зразком відтворювати графічний образ слів

7.




Повторення WB p.9

1. Мій день (My day)

8.




Розпорядок дня

SB p.10

Описувати свій день

Стежити за презентованою інформацією

get up, get dressed, have breakfast, brush your teeth, go to school, play in the park, have dinner, go to bed, early, go out, yarn, crunch, munch, hip hip hurray

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

ChantGet up early

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати речення та словосполучення, опрацьовані усно


Розповісти про свій день, розпорядок

Відтворювати графічний образ слів за зразком



9.




Розпорядок дня

SB p.11

Запрошувати інформацію про розпорядок дня співрозмовника

Повідомляти котра година



Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

When do you (have breakfast)?

What’s the time?

It’s (nine) o’clock.


Прослуховувати та реагувати на прослухане

Читати та розуміти короткі повідомлення



Ставити питання та відповідати на них

Відтворювати графічний образ слів за зразком



10.




Розпорядок дня

SB p.12

Описувати свій день

Стежити за презентованою інформацією

have a shower, eat dinner, drink some tea, and then

What a funny thing to do!

What can we do with you?



Пісня “It’s three o’clock in the afternoon”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно


Повторювати за прослуханим

11.




Розпорядок дня

SB p.13

Описувати свій день

Описувати робочий день ровесника/товариша



Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Present Simple

3rd person singular

affirmative



Прослуховувати та реагувати на прослухане

Читати про себе і розуміти простий текст



Розповісти про розпорядок дня дітей

Відтворювати графічний образ слів за зразком



12.




Розпорядок дня

SB p.14

Розвиток навичок аудіювання

Пропонувати допомогу




Соціальна цінність: допомога батькам

Стежити за презентованою інформацією



not again, careful, bedtime, keys, lampshade

What a day!

It’s not such a bad day after all!



Історія “What a day!

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії


Інсценувати історію

13.




Розпорядок дня

SB p.15

Обговорення історії

Соціальна цінність: допомога батькам

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

ee, ea [i:]

Eat your cheese and peas! Then brush your teeth, please!



Розуміти короткі і прості вказівки

Прослуховувати та реагувати на прослухане

Читати окремі слова та словосполучення


Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

14.




Розпорядок дня

SB p.16

Описувати свій день

Розвиток екзаменаційних вмінь: розуміння конкретної інформації

fly, arrive, leave, pilot, a long day, Europe, Heathrow airport, Rome, London, Italy

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні простого тексту

Написати твір про свій розпорядок дня

Написати коротке повідомлення про розпорядок дня члена сімї

15.




Розпорядок дня

SB p.17

Описувати свій день

Розвиток екзаменаційних вмінь: розуміння конкретної інформації

fireman, often, all

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти детальну інформації при аудіюванні та читанні

Використовувати прості речення та фрази для того, щоб розповідати про свій день

16.




Розпорядок дня

SB p.18

Розповідати про часові пояси

Інші предмети англійською

map, time zone, when, plus, minus, cities, countries

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти на слух текст, складений на основі віршованого матеріалу

Читати та розуміти простий текст



Розповісти про географію (часові пояси) англійською

17.




Розпорядок дня

SB p.19

Розповідати про часові пояси

Інші предмети англійською

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розповісти про географію (часові пояси) англійською

18.




Розпорядок дня

SB p.20


Розуміти та виконувати вказівки

Розвиток уяви

milk, all over, jumper


Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти вказівки

Читати і розуміти прості речення


Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

Спонукати до виконання дії

За зразком відтворювати графічний образ слів


19.




Повторення SB p.21

2. Зоопарк (The Zoo)

20.




Тварини

SB p.22

Розповідати про тварин

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile, zoo

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “Come on, let’s go to the zoo”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати речення та словосполучення, опрацьовані усно


Повторювати за прослуханим

Відтворювати графічний образ слів за зразком



21.




Тварини

SB p.23

Розповідати про тварин Повідомляти про смаки, уподобання

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

like, live, apples, apples, bananas, carrots, chicken, spiders, tree

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати та розуміти короткі повідомлення

Використовувати прості речення, щоб розповісти про тварин

За зразком відтворювати графічний образ слів



22.




Тварини

SB p.24

Розповідати про тварин Повідомляти про смаки, уподобання

Стежити за презентованою інформацією

sausages, lovely, sandwiches, please, someone

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня The Zebra likes sausages

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно


Повторювати за прослуханим

23.




Тварини

SB p.25

Розповідати про тварин Повідомляти про смаки, уподобання

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

baby, fruit, sleep, swimming, play, a lot of

Does (Mike) like (bananas)?

Читати та розуміти короткі повідомлення

Ставити питання та відповідати на них

24.




Тварини

SB p.26

Розповідати про тварин

Пропонувати допомогти



Соціальна цінність: допомога іншим

Стежити за презентованою інформацією



zoo keeper, got you, throw, snake

Thank you all so much!

I can help!



Історія “The Zoo Keeper

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії


Інсценувати історію

25.




Тварини

SB p.27

Обговорення історії

Соціальна цінність: допомога іншим

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

ie, i_e, _y [aı]

Mike flies by pies in the sky.

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії



Пропонувати допомогу та дякувати

Ставити питання та відповідати на них




26.




Тварини

SB p.28

Розповідати про тварин/зоопарк

Розвиток екзаменаційних вмінь: розуміння конкретної інформації

lion, elephant, beautiful, head, hungry, café, delicious, talk, closes, open, what about

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні та аудіюванні

Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

Написати твір про улюблену тварину за зразком



27.




Тварини

SB p.29

Розповідати про тварин/зоопарк

Описувати малюнок



Розвиток екзаменаційних вмінь: розуміння конкретної інформації

in, on, near, next to

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні

Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

Описувати малюнок



28.




Тварини

SB p.30

Розповідати про сімейства тварин

Інші предмети англійською

family group, part of, feathers, different from, mammal, reptile, insect, lizard, owl, duck, butterfly, beetle, hair, lay, egg, scales, blood, warm

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно



Розповідати про сімейства тварин англійською мовою

29.




Тварини

SB p.31

Розповідати про сімейства тварин

Інші предмети англійською

tortoise, fox, toucan, bee

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Читати прості реченні та реагувати на прочитане



Розповідати про сімейства тварин англійською мовою

30.




Тварини

SB p.32

Розуміти та виконувати вказівки

Описувати тварин

Розвиток творчих здібностей

half, very, frog, breakfast, honey

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості вказівки



Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу, описувати свої малюнки

31.




Повторення SB p.33

3. Де ми живемо (Where we live)

32.




Довкілля

Місто


SB p.34

Розповідати про місця у місті

Стежити за презентованою інформацією

playground, cinema, swimming pool, park, hospital, bus stop, shop, street, café, train station, looking from up here, yes, we can

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “Can you see the shop?”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати речення та словосполучення, опрацьовані усно


Повторювати за прослуханим

Називати тварин

Відтворювати графічний образ слів за зразком


33.




Довкілля

Місто


SB p.35

Розповідати про місця у місті

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

town

Has your town got a (swimming pool)?

Читати та розуміти короткі повідомлення

Використовувати прості речення, щоб розповісти про місто

Написати короткий твір про своє місто



34.




Довкілля

Місто


SB p.36

Розповідати про своє місто

Стежити за презентованою інформацією

slide, swing, stay

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня “Our town’s got a lot of great things”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно


Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

35.




Довкілля

Місто


SB p.37

Розповідати про своє місто

Повідомляти про місцезнаходження об’єктів



Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

toy shop, sweet shop

between

behind


Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати та розуміти короткі повідомлення, опрацьовані усно



Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

Писати окремі слова



36.




Довкілля

Місто


SB p.38

Розвиток навичок аудіювання


Соціальна цінність: наполегливість

Стежити за презентованою інформацією



come back, touch

kids, fast, train driver, stop, tree, train

is leaving

Історія “The tree on the track”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії



Інсценувати історію

37.




Довкілля

Місто


SB p.39

Обговорення історії

Соціальна цінність:

наполегливість



Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

tr, gr [tr], [gr]

Troy’s granda’s got a great big green dragon.



Розуміти короткі і прості вказівки

Читати речення з історії



Ставити питання та відповідати на них

Написання окремих слів



38.




Довкілля

Місто


SB p.40

Повідомляти про смаки та уподобання

Розвиток екзаменаційних вмінь: розуміння конкретної інформації, розуміння деталей повідомлення

Popcorn, pizza, rice, chips, grandma

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні

Розповісти про своє місто, використовуючи прості реченні і фрази

Написання невеликого опису за зразком



29.




Довкілля

Місто


SB p.41

Повідомляти про смаки та уподобання

Розвиток екзаменаційних вмінь: розуміння конкретної інформації, розуміння деталей повідомлення

ham, pounds, cute

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Написання слів

40.




Довкілля

Місто


SB p.42

Описувати малюнки

Інші предмети англійською

painting, building, stars, sky, cafe

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Описувати місці, зображені на малюнках

41.




Довкілля

Місто


SB p.43

Описувати малюнки

Інші предмети англійською

wall, playground, train station, school, building

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повідомляти про місцезнаходження об’єктів, описувати місця, малюнки

42.




Довкілля

Місто


SB p.44

Розуміти та виконувати вказівки

Розвиток уяви

gone, steps, watch

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості вказівки



Підтримувати елементарне спілкування на рівні мікродіалогу

43.




Повторення SB p.45

4. Ринок (The market)

44.




Їжа

SB p.46

Обговорювати продукти харчування

Стежити за презентованою інформацією

grapes, beans, bread, lemons, tomatoes, fish, eggs, mangos, watermelons, potatoes, hungry, thirsty, market, fruit, vegetables

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “Apples, apples”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати речення та словосполучення, опрацьовані усно


Називати продукти харчування

Написання окремих слів



45.




Їжа

SB p.47

Пропонувати їжу

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в парі



Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Would you like a tomato?

Would you like some bread?

Yes, please.

No, thank you.

a/an/some


Читати про себе і розуміти речення

Ставити питання та відповідати на них

Написання окремих слів



Каталог: plan -> files
files -> Планування
files -> Календарне планування
files -> Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Соціокультурні / Загальнонавчальні
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві Функції (говоріння) Соціокультурні
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Лінгвістичні компетенції
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Вчитель Клас
files -> Календарно-тематичне планування


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка