I-IIIст. №1 ім.О.С.Пушкіна
№
|
5А
|
5Б
|
5В
|
Тема, зміст уроку
|
Тема1. Графіка
|
1
|
|
|
|
Походження мистецтва. Види візуального мистецтва.
Сприйняття мистецтва.
|
2
|
|
|
|
Українські витоки.
Декоративні композицій у стилі трипільської кераміки
|
3
|
|
|
|
Графіка._Виражальні_можливості_графіки.'>Графіка. Виражальні можливості графіки.
Композиція «Риба»
|
4
|
|
|
|
Графіка. Силует
Створення композиції «Дерев’яні храми»
|
5
|
|
|
|
Графіка. Мова і характер ліній
Композиції «Осінній буревій» або «Тихесенький листопад»
|
6
|
|
|
|
Графіка. Станкова графіка
Портрет кольоровими олівцями
|
7
|
|
|
|
Графіка.
Світлотінь. Натюрморт
Тематичне оцінювання
|
Тема 2. Живопис
|
8
|
|
|
|
Живопис. Виражальні можливості живопису
Кольорове коло. Композиція «Зимова (осіння) квітка»
|
9
|
|
|
|
Живопис.
Тепла гама кольорів. Композиція «Золота осінь»
|
10
|
|
|
|
Живопис. Ахроматичні кольори в живописі
Гризайль «Старий замок»
|
11
|
|
|
|
Живопис. Хроматичні кольори
Створення композиції «Підводний світ»
|
12
|
|
|
|
Живопис. Зображення птахів
Композиція «Снігурі», «Папуга» (за вибором)
|
13
|
|
|
|
Живопис. Виражальні можливості кольору
Композиція «Український танок»
|
14
|
|
|
|
Живопис. Портрет в живописі.
Композиція «Казковий герой»
Тематичне оцінювання
|
Тема 3. Декоративне мистецтво. Скульптура
|
15
|
|
|
|
Декоративно-прикладне мистецтво. Витинанка. Композиція «Сніжинка»
|
16
|
|
|
|
Орнамент
Орнамент в стрічці (витинанка). Прикраса інтер’єру
|
17
|
|
|
|
Витинанка.
Композиція «Дерево життя»
|
18
|
|
|
|
Декоративний розпис
Знайомство з Петриківкою. Подарунок для друзів
|
19
|
|
|
|
Дизайн
Орнамент в квадраті. «Хустка для мами»
|
20
|
|
|
|
Декоративний розпис
Спрощення та стилізація. Композиція «Кіт-Воркіт»
|
21
|
|
|
|
Скульптура. Рельєф
Декоративне панно «Космічні птахи»
|
22
|
|
|
|
Народна іграшка
Іграшка з рельєфним зображенням «Коник», «Баранець»
|
23
|
|
|
|
Кругла скульптура
Статика або динаміка. Композиція «Сорочинський ярмарок»
|
24
|
|
|
|
Контррельєф
Композиція «Трави та рослини»
Тематичне оцінювання
|
Тема 4. Взаємодія образотворчого мистецтва з архітектурою, літературою, цирком, кіно
|
25
|
|
|
|
Графіка. Ілюстрація
Ілюстрація в графіці. Ілюстрація до казки
|
26
|
|
|
|
Графіка. Шрифт
Знайомство з шрифтом, поняття буквиця
Композиція «Веселі літери» (буквиця або ініціал)
|
27
|
|
|
|
Архітектура. Ансамбль
Ескіз будинку для казкового героя «Стародавній терем»
|
28
|
|
|
|
Живопис. Монументальний живопис
Ескіз вітражу «Натюрморт»
|
29
|
|
|
|
Садово-паркове мистецтво
Виготовлення ліхтарів у техніці витинання
|
30
|
|
|
|
Садово-паркове мистецтво
Виготовлення фонтану
|
31
|
|
|
|
Художньо-театральний ансамбль
Виготовлення декорації до вистави
|
32
|
|
|
|
Карнавал
Театральна лялька
|
33
|
|
|
|
Циркове мистецтво
Афіша цирку
|
34
|
|
|
|
Дизайн
Створення колективної роботи “Парк розваг” (логотип назви, емблема, карта парку з піктограмами).
Тематичне оцінювання
|
35
|
|
|
|
Урок-узагальнення
Відвідування художнього або краєзнавчого музею, екскурсія по місту, історичним місцям
|