Картка планування навчальної теми Учень має знати, вміти Знати, що таке твірне слово. Знати основні способи словотворення. Вміти визначати спосіб творення



Скачати 65,71 Kb.
Дата конвертації06.02.2019
Розмір65,71 Kb.
ТипКартка
Картка планування навчальної теми

Учень має знати, вміти


Знати, що таке твірне слово.

Знати основні способи словотворення.

Вміти визначати спосіб творення відомих слів.

Утворювати нові слова вивченими способами, словотвірний ланцюжок і словотвірне гніздо.

Правильно писати складні й складноскорочені слова.


Предмет. Українська мова

Клас. 2

Тема. Словотвір. Орфографія.
Кількість годин. 13

Уроки розвитку мовлення.

Усний-твір опис приміщення на основі особистих вражень (9.11)

Письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень (10.11)

Контрольний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (19.11, 23.11)




Контрольна робота.
01.12.2015 р. диктант




Картка планування навчальної теми

Учень має знати, вміти


Знати морфологічні ознаки іменника, його синтаксичну роль.

Знати особливості відмінювання іменників.

Вміти визначати форму іменника в реченні.

Відмінювати іменники.

Правильно писати іменники з вивченими орфограмами.

Утворювати іменники різними способами.

Використовувати іменники в мовленні.


Предмет. Українська мова

Клас. 2

Тема. Морфологія та орфографія.
Кількість годин. 10

Уроки розвитку мовлення.

Удосконалення писемного мовлення (3.12)

Діалог (17.12)


Контрольна робота.
21.12.2015 р. Тест




Картка планування навчальної теми

Учень має знати, вміти


Знати основні орфоепічні норми української мови.

Вміти правильно вимовляти слова.

Уміння знаходити та виправляти орфоепічні помилки в усному мовленні.

Уміти характеризувати мовлення з метою виявлення орфоепічних відхилень, перекладати текст.

Знати види наголосу й розрізняти їх, знати їх функції в українській мові.

Вміти змістовно й грамотно висловлюватися.




Предмет. Українська мова

Клас. 6

Тема. Українська орфоепія як вчення про систему загальноприйнятих правил української літературної вимови.
Кількість годин. 5


Контрольна робота.
11.12.2015 р. Тест. Аудіювання.




Картка планування навчальної теми

Учень має знати, вміти


Знати відомості про історію становлення українського правопису.

Знати правила української орфографії, що ґрунтуються на фонетичному, морфологічному, традиційному й диференціювальному принципах.

Уміння визначати дані принципи в мові.Уміння знаходити орфограму в тексті, розпізнавати її тип.

Правильно писати та вимовляти слова з орфограмами.

Уміти розпізнавати складні й складноскорочені слова в тексті.


Предмет. Українська мова

Клас. 6

Тема. Українська графіка. Українська орфографія як учення про систему загальноприйнятих правил написання слів.
Кількість годин. 10

Уроки розвитку мовлення.

Види читання (12.11)

Контрольний переказ тексту художнього стилю (18.11, 19.11)
Контрольна робота.
27.11.2015 р. Різнорівневі завдання.




Картка планування навчальної теми

Учень має знати, вміти


Знати відомості про лексикологію як учення про лексичний склад мови.

Вміти розрізняти терміни «слово» й «поняття».

Уміння визначати план змісту, вираження та функцію слова, класифікувати слова.

Уміння розрізняти багатозначні й однозначні слова, знаходити та розрізняти типи переносних значень, визначати їх стилістичне забарвлення.

Уміння розпізнавати слова-омоніми в контекстуальному оточенні.


Предмет. Українська мова

Клас. 6

Тема. Лексикологія української мови як учення про лексичний склад.
Кількість годин. 16

Уроки розвитку мовлення.

Написання тез (2.12)

Основні аспекти культури мовлення (23.12)

Комунікативні ознаки мовлення (24.12)




Контрольна робота.
11.12.2015 р. Контрольний твір.

21.12.2015 р. Тест.






Картка планування навчальної теми

Учень має знати, вміти


Знати, що вивчає синтаксис і пунктуація.

Знати й розрізняти види речень за метою висловлювання.

Правильно виділяти словосполучення, головні й другорядні члени речення.

Будувати речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами, складні речення, речення з прямою мовою.

Правильно інтонувати речення різних видів.

Розставляти та обґрунтовувати розділові знаки.

Використовувати в мовленні синонімічні словосполучення, різні види речень, виражальні можливості другорядних членів речення.


Предмет. Українська мова

Клас. 1

Тема. Відомості із синтаксису та пунктуації.
Кількість годин. 23

Уроки розвитку мовлення.

Письмовий докладний переказ розповідного характеру з елементами опису тварини (6.11)

Письмовий твір-опис тварини за картиною у художньому стилі (12.11)

Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (18.11)

Підготовка до контрольного переказу художнього стилю (27.11)

Контрольний переказ художнього тексту (1.12)



Складання діалогу (3.12)

Контрольна робота. 24.11.2015 р. Тест. Читання мовчки художнього стилю.



Каталог: uploads -> editor -> 2626 -> 199399 -> blog -> files
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
files -> Тема. Іван Франко казкар ( збірка «Коли ще звірі говорили» )
files -> Провідна роль поезії у 20-ті роки. Павло Тичина —найбільший модерніст цього періоду. Феномен «Кларнетизму». «Арфами, арфами…»,«О панно інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить?»
2626 -> Учень має знати, вміти
2626 -> Перевёрнутое обучение в 7 пунктах (перевёрнутый класс)
2626 -> Уроки для 9 класів урок №18
2626 -> Урок №1 История создания романа


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка