Картка Прізвище,ім’я, по батькові: Таран Костянтин Петрович



Дата конвертації07.11.2018
Розмір13,2 Kb.

Портфоліо Вчителя фізики РКЗО ” Володимирівська СЗШ I-III ст. ”

  • Тарана
  • Костянтина
  • Петровича

“ Візитна картка ”

  • Прізвище,ім’я, по батькові:
  • Таран Костянтин Петрович
  • Дата народження:
  • 03.08.1961 рік
  • Освіта :
  • Запорізький державний педагогічний інститут 1983 р.
  • Спеціальність за дипломом:
  • Вчитель фізики і математики
  • Категорія:
  • спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
  • Стаж роботи: 23 роки
  • МОЇ
  • досягнення
  • МІЙ ЖИТТЄВИЙ ПРИНЦИП
  • У цьому світі час вічний,
  • в моєму світі час дорогий.
  • Тому завжди поспішаю вміло розподілити час
  • на отримання знань,
  • пізнання навколишнього світу.
  • Я вважаю, що успіхи досягаються у
  • знанні та вмінні спілкування з людьми.
  • Ласкаво прошу до спілкування!

Педагогічне кредо: « Навчаючись, навчати інших»

  • Усвідомлюючи свою слабкість,
  • я знаходжу у цьому силу
  • на шляху до поставленої мети.
  • Принцип життя:
  • « Глибока віра і праця - шлях до істини»

Форми та результати підвищення кваліфікації 15.08.11-20.08.11 ДОІППО “Основи ІКТ. Кваліфікаційне посвідчення №26031 18.03.13-21.05.13. ДОІППО. Підвищення кваліфікації вчителів фізики і астрономії. Кваліфікаційне посвідчення №3660 25.03.13 – 12.04.13.Підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури (індивідуальна форма навчання ) №4976

Науково – методична діяльність - Керівник ШПК вчителів природничо-математичного циклу-співпраця з учителями фізики і математики - Підготовка до участі у Всеукраїнському фізичному конкурсі “ Левеня ” - Підготовка до районних олімпіад з фізики і астрономії - Використання інноваційних технологій на уроках фізики - Доповіді,повідомлення на засіданнях ШПК вчителі природничого-математичного циклу і педагогічних радах.

“ Сильним і досвідченим стає той педагог, який уміє аналізувати свою працю ” В.О.Сухомлинський Сучасний світ змінюється настільки швидко, що в межах життя одного покоління відбуваються кардинальні зміни, які стосуються всіх сторін існування людини. Життя змінилось так ,що школа не є монополістом знань і тому обрав проблему: “ Використання інноваційних технологій на уроках фізики. ” Процес навчання організовую так, щоб зорієнтувати дитину на досягнення нею цілей, які вона собі поставила дійсною диференційований підхід у навчанні, враховую вікові і психологічні особливості цілей. Використовую різні форми уроків – уроки з елементами гри, з використанням ІКТ, уроки - подорожі,уроки бесіди,уроки лекції. Участь у методичному об’єднанні

  • Дата
  • Тема чи проблема
  • Форма участі
  • Листопад 2012
  • Особистісно-орієнтований підхід на уроках фізики
  • Доповідь
  • Квітень 2013
  • Інтерактивні методи навчання на уроках фізики
  • Доповідь
  • Листопад 2013
  • Використання інноваційних технологій на уроках фізики
  • Доповідь
  • Січень 2014
  • Доповідь

Позаурочна діяльність з фізики Позаурочна діяльність урізноманітнює шкільне життя, сприяє самовираженню і самореалізації учнів, для котрих, рамки уроку є доволі тісними та обмежують реалізацію їхніх здібностей. Позаурочні заходи проводжу в формі інтелектуальних вікторин, конференцій, розважально-пізнавальних КВК ці заходи сприяють виникненню позитивних емоцій і допомагають моральному вихованню дітей, розвивають їх творчу активність і дають змогу перевірити вміння учнів використовувати знання в нестандартних умовах .

Відкриті уроки 14.12.2012 Урок – гра: “У країні електричних явищ ” 9 клас 15.11.2013 Нестандартний урок: “ Явище тертя, сила тертя ,ковзання, кочення, спокою ” 8 клас

Результати навчальної діяльності учнів Показники річного середнього бала з фізики

  • Предмет/клас Середній бал з фізики
  • Навчальний рік Навчальний рік
  • 2011-2012 2012-2013
  • Фізика 7 клас 9,1 9,3
  • Фізика 8 клас 8,7 8,5
  • Фізика 9 клас 8,9 9,0
  • Фізика 10 клас 9,3 9,4
  • Фізика 11клас 7,2 6,8

Участь у Всеукраїнському конкурсі “ Левеня ”

  • Навчальний рік
  • Кількість учасників
  • Нагороджено
  • 2011-2012 рр.
  • 5
  • 2 відмінних сертифікати
  • 2012-2013 рр.
  • 5
  • 2 відмінних і 2 добрих сертифікати

Міні-конференція “ Україна і космонавтика “ 9-11 кл.

Диспут на тему:“Людина в космосі” 7-9кл.

КВК “О! Фізика ”

“ Гра не є пустою забавою,це сенс життя дитини, її творча діяльність потрібна для її розвитку. У грі дитина живе і сліди цього життя глибше залишаються в ній, ніж слід дійсного життя ” К.Ушинський.

Намагаюсь іти в ногу з життям,щоб не бути викинутим “ на узбіччя ”. Шукаю шляхи до знань дітей, до пізнання ними навколишнього світу.

  • Проведення туристичної гри
  • “ Альпіністи ”

Мої захоплення

  • Цікавлюсь новинками досягнень науки природничо – математичного циклу, переглядаю науково – популярні передачі, фільми, футбольні матчі. Очолюю туристичний гурток “ Компас ”. Проводжу теоретичні заняття,під час яких навчаю дітей туристичному ремеслу, проводжу туристичні змагання. Результатом занять гуртка є туристичний похід ріднокраєм.
  • Заняття туристичного гуртка “ Компас “
  • У вільний час готую і конструюю
  • побутові шкільні електроприлади

Каталог: uploads -> editor -> 1996 -> 92890
editor -> Гайдаренко Світлана Анатоліївна
editor -> Сталий розвиток суспільства
editor -> Бібліотечні уроки для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів 2013 Греджева Н. О
editor -> Календарно-тематичне планування уроків з художньої культури на І семестр для 9-11 класів. Художня культура 9 – 11 класи Розробка змісту навчальної програми «Художня культура»
editor -> Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів Упорядник: Сергата Світлана Миколаївна завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації
92890 -> Інноваційні технології розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури Животова С. А. учитель української мови та літератури
92890 -> Вересень І тиждень – «Здрастуй школо!» Провідна мета
92890 -> Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації
92890 -> Природні зони Африки
92890 -> Урок біології 7 клас "Значення середовища життя (довкілля) для рослин: абіотичні, антропічні чинники. Екологічні групи рослин"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка