Картка самооцінювання



Скачати 52,44 Kb.
Дата конвертації24.03.2017
Розмір52,44 Kb.
ТипКартка

Розробила: Миргородська Тетяна Анатоліївна, викладач вищої категорії ДНЗ КПК ПВФП

  • Мода і медіана.
  • Розв'язування вправ.
  • картка самооцінювання
  •  
  •  
  •  
  • кількість помилок
  • кількість балів
  • 1. “ Знайди помилку "
  •  
  •  
  • 2. “ Кросворд "
  •  
  •  
  • 3. “ Мозаїка ”
  • 4. "Досліди групу "
  •  
  •  
  • Підсумок
  •  

Перевірка домашнього завдання.

  • 1.“ Знайди помилку ”.
  • 2.“ Кросворд ”.
  • 3.“ Мозаїка ”.

1.“ Знайди помилку ”

  • На сьогодні ви досліджували витрати сім’ї. Оскільки дані у всіх різні, то зробимо взаємоперевірку. Кожен з вас міняється із сусідом своїм конспектом і перевіряє правильність виконання домашнього завдання. Якщо все вірно виконано, то сусід отримує 2,5 бали, за 1 помилку - 2 бали, 2 помилки – 1,5 бали, 3 помилки – 1 бал, 4 помилки - 0,5 бала за старанність.

2.“ Кросворд ”

  • Наступним домашнім завданням, було прочитати додатковий матеріал з історії теорії ймовірності та математичної статистики. Цей матеріал ми перевіримо за допомогою кросворду. Кожне вірне слово – 0,25 бала. Завдання перевіряю у перших 5 – ти чоловік. Кросворд є у кожного з вас з іншого боку на картках самооцінювання. (Перевіряємо завдання за допомогою презентації.) (Слайд 7)

По вертикалі.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  •  
  •  
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 3
  • 4
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 2
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 3
  • 5
  •  
  •  
  •  
  • 4
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 6
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 7
  • 5
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 8
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • По вертикалі.
  • Один з авторів праць, завдяки яким була створена теорія статистичної перевірки гіпотез.
  • Автор праці “Основні поняття теорії імовірностей”(виданої в 1937 р. ), у якій він виклав аксіоматику теорії імовірностей і після якої теорія імовірностей зайняла рівноправне місце серед інших математичних дисциплін.
  • Автор доведення центральної граничної теореми для суми незалежних випадкових величин.
  • Автор першого трактату з теорії імовірностей “ Про розрахунки в азартних іграх”.
  • Французький математик, автор монументального дослідження “Аналітична теорія імовірностей” (1812р.)
  • Французький математик, який у 1733 році знайшов функцію нормального розподілу, як наближення біноміального розподілу.
  • По горизонталі.
  • Італійський математик XVI ст., що написав працю “Загальний трактат про число та міру”.
  • Англійський математик, автор праці “Досвід розвязування однієї задачі вчення про випадок, виданої 1763 – 1764 рр.
  • 3. Засновник сучасної демографії.
  • 4. Автор однієї з найкращих книг з теорії імовірностей, яка була видана в 1927 році.
  • 5. Закон розподілу.
  • 6. Автор книги “ Числення імовірностей”, яка протягом багатьох років була найкращою серед тих, за якими навчалися російські математики.
  • 7. Італійський математик XVI ст., що написав працю “Книга про гру в кості”.
  • 8. Автор книги “ Мистецтво припущень”.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • ¹П
  •  
  •  
  • ²К
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • І
  •  
  •  
  • О
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • ¹Т
  • А
  • Р
  • Т
  • А
  • Л
  • Ь
  • Я
  •  
  • ³Ч
  •  
  • Г
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • С
  •  
  •  
  • М
  •  
  •  
  •  
  • Е
  •  
  • Ю
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • О
  •  
  •  
  • О
  •  
  •  
  •  
  • ²Б
  • А
  • Й
  • Є
  • С
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Н
  •  
  •  
  • Г
  •  
  •  
  •  
  • И
  •  
  • Г
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • О
  •  
  •  
  •  
  • Ш
  •  
  • ³Е
  • Й
  • Л
  • Е
  • Р
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • ⁴Б
  • Е
  • Р
  • Н
  • Ш
  • Т
  • Е
  • Й
  • Н
  •  
  • А
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • О
  •  
  •  
  •  
  • В
  •  
  • С
  •  
  • П
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • ⁶М
  • А
  • Р
  • К
  • О
  • В
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Л
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • У
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • А
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • ⁷К
  • А
  • Р
  • Д
  • А
  • Н
  • О
  •  
  •  
  •  
  • ⁵П
  • У
  • А
  • С
  • С
  • О
  • Н
  • А
  •  
  •  
  •  
  •  
  • В
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • ⁸Б
  • Е
  • Р
  • Н
  • У
  • Л
  • Л
  • І
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

3. “ Мозаїка ”.

  • Теоретичний матеріал складений у табличку і потім розрізаний на частини. Необхідно встановити відповідність між цими частинами. За правильне складання «Мозаїки» - 4 бали, 1 помилка – 3 бали, 2 помилки – 2 бали, 3 помилки і більше – 0,5 бала за старанність. (Перевіряємо завдання за допомогою презентації.) (Слайди 9, 10)
  • Клас ділиться на 3 групи. Кожна група матиме свої дані, але всі будуть знаходити моду, медіану, розмах та середнє значення складеного ними варіаційного ряду. Перша ж група, яка вірно виконає завдання, у відведений час, отримає по 6 балів, друга – 4 бали, третя – 2 бали.
  • Отже, проведемо статистичні спостереження.
  • Кожна група вибирає керівника, який опитує всіх членів групи та записує дані. Ці дані він потім записує на листочках та роздає всій групі. Далі всі працюють індивідуально. Після виконання, група звіряється. Хто робив помилки, знімає собі по балу за кожну помилку.
  • Перша група буде досліджувати кількість часу проведеного кожним з них за комп’ютером.
  • Друга – кількість часу проведеного кожним з них за телефоном.
  • Третя – кількість часу витраченого на виконання домашніх
  • завдань. (Час беремо середній за день у годинах).
  • Гра « Досліди групу».
  • Задача на обчислення математичного сподівання.
  • Учасник олімпіади відповідає на 3 питання з імовірністю відповіді на кожне відповідно 0,6, 0,7, 0,4.  За кожну правильну відповідь йому нараховується 5 балів, за невірний списується 5 балів. Скласти закон розподілу числа балів, отриманих учасником олімпіади. Знайти математичне сподівання цієї випадкової величини. 
  • -15
  • -5
  • -5
  • -5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 15
  • № 1
  • -
  • +
  • -
  • -
  • +
  • -
  • +
  • +
  • № 2
  • -
  • -
  • +
  • -
  • +
  • +
  • -
  • +
  • № 3
  • -
  • -
  • -
  • +
  • -
  • +
  • +
  • +
  • x i 
  • -15 
  • -5 
  • 15 
  • p i 
  • 0,4 ∙ 0,3 ∙ 0,6 =  0,072 
  • 0,6 ∙ 0,3 ∙ 0,6 +0,4 ∙ 0,7∙ 0,6 +0,4 ∙ 0,3 ∙ 0,4 = 0,324 
  • 0,6 ∙ 0,7 ∙ 0,6 +0,4 ∙ 0,7 ∙ 0,4 +0,6∙ 0,3∙ 0,4 = 0,436 
  • 0,6 ∙ 0,7∙ 0,4 = 0,168 
  • Розв’язування:  Ряд розподілу випадкової величин X (кількості балів, отриманих учасником олімпіади)
  • Математичне сподівання показує, на яке середнє значення випадкової величини Х можна сподіватися в результаті експерименту(при значній кількості повторень експерименту). За допомогою математичного сподівання можна порівнювати випадкові величини, які задані законами розподілу.
  • Тобто ми можемо сподіватися, що учасник олімпіади набере 2 бали за свою відповідь.
  • Домашнє завдання.
  • 1. Розв’язати задачу .
  • Виграші (у гривнях), які припадають на один білет у кожній з двох лотерей, мають такі закони розподілу:
  • Якій з цих лотерей ви віддали б перевагу?
  • 2. Підготувати реферати на тему « Завдання тематичної статистики».
  • X
  • 0
  • 1
  • 5
  • 10
  • P
  • 0,9
  • 0,06
  • 0,03
  • 0,01
  • Y
  • 0
  • 1
  • 5
  • 10
  • P
  • 0,85
  • 0,12
  • 0,02
  • 0,01
  • Щиро вдячна за урок!

Каталог: wp-content -> uploads -> 2017
2017 -> Програма навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 010101 «Дошкільна освіта» 2016
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи Львів 2016 Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи
2017 -> План роботи обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів
2017 -> Галицько-Волинське князівство
2017 -> Методичні вказівки щодо організації самостійної роботи студентів 3,4 курсу з дисципліни Іноземна мова
2017 -> Вплив струму на організм людини. Заходи техніки безпеки під час роботи з електричними пристроями
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни «Проблеми вищої освіти» галузь знань 06 «Журналістика»
2017 -> Філософія Середньовіччя
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни соціальна педагогіка Галузь знань: 0101 «Педагогічна освіта»
2017 -> Робоча програма навчальної дисципліни технології соціально-педагогічної роботи Галузь знань: 0101 «Педагогічна освіта»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка