Картка, тобто сукупність відомостей про людину, організацію




Скачати 44,95 Kb.
Дата конвертації25.12.2016
Розмір44,95 Kb.
Алгоритм створення портфоліо вчителя
Портфоліо, згідно “Найновішого словника іншомовних слів та виразів”, - візитна картка, тобто сукупність відомостей про людину, організацію; досьє, тобто збірка документів, фотографій, зразків робіт.

Це папка досягнень учителя, керівника, учня.

Портфоліо учителя виступає як презентація результатів за міжатестаційний період. Атестація педагогічних працівників може бути представлена як захист портфоліо.

Портфоліо може мати такі розділи



  1. Загальні відомості про вчителя.

  2. Результати педагогічної діяльності.

  3. Науково-дослідницька діяльність.

  4. Позакласна робота з предмету.

  5. Навчально-матеріальна база.

Портфоліо вчителя оформляється в папці-накопичувачі з файлами. Кожен окремий матеріал, включений у портфоліо, повинен датуватися. Склад портфоліо залежить від конкретних завдань, які ставить перед собою вчитель або голова МО.

Розділ 1. Загальні відомості про вчителя.

Даний розділ включає матеріали, що відображають досягнення вчителя в різних областях:

  • прізвище, ім‘я, по батькові, рік народження;

  • освіта(коли і що закінчив, одержана спеціальність і кваліфікація за дипломом);

  • підвищення кваліфікації (назва структури, де прослухані курси, рік, місяць,проблематика курсів);

  • копії документів, що підтверджують наявність вчених та почесних звань,ступенів тощо;

  • найбільш значущі урядові нагороди, грамоти, подяки;

  • дипломи різних конкурсів;

  • інші документи на розсуд вчителя, що атестується.

Цей розділ дозволяє судити про процес індивідуального розвитку педагога.

Розділ 2. Результати педагогічної діяльності.



В цьому розділі розміщуються:

  • результати засвоєння учнями навчальних програм і сформованості в них ключових компетентностей з даного предмету;

  • порівняльний аналіз діяльності педагогічного працівника за 3 роки на основі:

  • контрольних зрізів;

  • участі школярів в шкільних, районних (міських) олімпіадах, конкурсах тощо;

  • результати поточної та підсумкової атестації учнів;

  • наявність медалістів;

  • вступ до ВНЗ за спеціальністю тощо.

Матеріали даного розділу повинні давати уявлення про динаміку результатів педагогічної діяльності вчителя, що атестується, за певний період.

Розділ 3. Науково-дослідницька діяльність.



В цей розділ поміщаються методичні матеріали, що свідчать про професіоналізм педагога:

    • матеріали, в яких обґрунтовується вибір вчителем, що атестується, навчальної програм та комплекту навчально-методичної літератури;

  • матеріали, в яких обґрунтовується вибір вчителем, що атестується, використовуваних освітніх технологій;

  • матеріали, що містять обґрунтування застосування вчителем, що атестується, в своїй практиці тих чи інших засобів педагогічної діагностики для оцінки навчальних результатів;

  • використання ІКТ в навчальному процесі, технологій навчання дітей з проблемами розвитку;

  • робота в МО, співробітництво з методичним кабінетом, ВНЗ та іншими закладами та установами;

  • участь у професійних та творчих педагогічних конкурсах;

  • участь у методичних та предметних тижнях;

  • організація та проведення семінарів, круглих столів, майстер-класів тощо;

  • проведення наукових досліджень;

  • розробка авторських програм;

  • написання рукопису кандидатської чи докторської дисертації;

  • підготовка творчого звіту, реферату, доповіді, стаття;

  • інші документи.

Розділ 4. Позакласна робота з предмету.

Розділ містить документи:

  • о список творчих робіт, рефератів, навчально-дослідницьких робіт, проектів, виконаних учнями з предмету;

  • о переможці олімпіад, конкурсів, змагань, інтелектуальних марафонів тощо;

  • о сценарії позакласних заходів, фотографії та відеокасети із записами проведених заходів (виставки, предметні екскурсії, КВК, брейн-ринги тощо);

  • о програми гуртків та факультативів;

  • о інші документи.

Розділ 5. Навчально-матеріальна база.

В цьому розділі розміщується витяг із паспорта навчального кабінету (при

його наявності):

  • список словників та іншої довідкової літератури;

  • список наочних посібників (макети, таблиці, схеми, ілюстрації, портрети тощо);

  • наявність технічних засобів навчання (телевізор, відеомагнітофон, музикальний центр, діапроектор та ін.);

  • наявність комп’ютера чи комп’ютерних засобів навчання (програми віртуального експерименту, контролю знань, мультимедійні електронні посібники тощо);

  • аудіо- та відеопосібники;

  • наявність дидактичного матеріалу, збірників задач, вправ, зразків творів чи рефератів тощо;

  • вимірники якості навченості учнів;

  • інші документи за бажанням вчителя.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка