Кілька слів про казкотерапію



Дата конвертації11.03.2019
Розмір6,36 Kb.

КІЛЬКА СЛІВ ПРО КАЗКОТЕРАПІЮ

  • Підготувала
  • Катерина Єгорушкіна,
  • авторка терапевтичних казок та казкотерапевт

КАЗКА: що це?

  • “Казка – це шифр людської душі”
  • (Н. Реріх)
  • “У казках є засоби, які можуть виправити чи відродити будь-яку втрачену душевну пружину”
  • (Кларіса Пінкола Естес)
  • “Казкотерапія – найбільш давній у людській цивілізації метод практичної психології і один із наймолодших методів у сучасній науковій практиці”
  • (За Т. Зінкевич-Євстігнєєвою)
  • Моє робоче визначення:
  • “Казкотерапія – це терапія за допомогою казки та казкового середовища (творення казки, слухання, розігрування тощо)”

Основні ідеї казкотерапії:

Сучасна КТ має такі аспекти:

  • Діагностичний (арсенал проективних методик для дослідження стану дитини)
  • Дієвий (терапевтичний)
  • Профілактичний (розвивальний)
  • Основний вплив казкотерапії здійснюється на рівні ціннісних орієнтацій людини. Завдяки казковій історії сенс цінності усвідомлюється глибше, переживання цінності стають гострішими. Змінюється погляд на подію та ситуацію, трохи пізніше перебудовується система поведінки та взаємовідносин.

Основні види казок у КТ:

  • Народні
  • Авторські художні
  • Дидактичні
  • Психокорекційні
  • Психотерапевтичні

Як працює КТ?

  • Коли дитина проживає казку, відбувається утворення зв'язків між казковими подіями та поведінкою в реальному житті. Якщо батьки обговорюють з дитиною прочитану казку – життєві уроки швидше засвоюються, переходять в активний стан і сприяють подальшому гармонійному розвитку дитини та її успішній самореалізації. Якщо казки не обговорюються, то життєві уроки та цінності засвоюються пасивно.

Як правильно вибрати казку залежно від віку та статі дитини

  • Внутрішньоутробний період (реакція дитини на голоси та емоції батьків).
  • До 1,5 р. – сюжет казки не має великого значення. Головне – ритмічні конструкції, повтори, звуконаслідування для опанування рідної мови.
  • 1,5-3 р. – казки для розвитку образного мислення, пізнавального інтересу дитини, зв'язного мовлення (через переказ), збагачення словникового запасу.
  • 4. 3-4 р. – казки із простими та яскравими сюжетами. Варто обговорювати емоції героїв, їх поведінку тощо.
  • 5. У віці 4-6 років казка є основною мовою дитини.
  • 6. До 10-12 років казка – неодмінна складова світу дитини.

Контакти:

  • 063-343-70-54
  • ssonechko@ukr.net
  • Катерина Єгорушкіна –
  • казкотерапевт, письменниця

Каталог: files -> новини -> ОСТАННІ НОВИНИ 2011 -> 1106
ОСТАННІ НОВИНИ 2011 -> Мови і літератури
1106 -> Науково-методичні засади аналізу художнього тексту як явища художнього стилю Ніна Головченко
ОСТАННІ НОВИНИ 2011 -> Програма «Українська мова 10-11 класи Рівень стандарту»
ОСТАННІ НОВИНИ 2011 -> На допомогу класним керівникам До Дня партизанської слави та партизанського руху в Україні Мета
ОСТАННІ НОВИНИ 2011 -> Література до теми «Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку»
ОСТАННІ НОВИНИ 2011 -> Організація самоосвіти педагогічних працівників у міжатестаційний період
ОСТАННІ НОВИНИ 2011 -> Унікальні скарби Києва мають неповторну історію Володимирський собор
1106 -> Проектний метод як інноваційна технологія, спрямована на формування життєвої компетенції у сферах “я- людина”,“я-особистість”
1106 -> Психолого-педагогічні аспекти роботи педагогів з батьками дітей із синдромом Дауна


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка