Конкурс підручників 2016 року




Скачати 12,22 Kb.
Дата конвертації22.12.2017
Розмір12,22 Kb.
  • Підручник із курсу географії 8 класу «Україна у світі: природа, населення»
  • Буває, часом сліпну від краси. Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,— оці степи, це небо, ці ліси, усе так гарно, чисто, незрадливо, усе як є — дорога, явори, усе моє, все зветься — Україна. Така краса, висока і нетлінна, що хоч спинись і з Богом говори».
  • Ліна Костенко
  • Конкурс підручників 2016 року
  • Із 29 квітня по 11 травня 2016 року вчителі загальноосвітніх навчальних закладів ознайомлюються з електронними версіями оригінал-макетів підручників, які братимуть участь у ІІ етапі Конкурсу.
  • (наказ МОН України від 05.02.2016 р. № 78 «Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів» (зі змінами))
  • Навчальна програма «Україна в світі: природа та населення», 8 клас
  • Структура
  • ВСТУП. 2 години
  • Розділ І. Географічна карта та робота з нею — 6 годин
  • Розділ ІІ. Географічний простір України — 5 годин
  • Розділ ІІІ Природні умови і ресурси України — 34 години
  • Розділ IV. Населення України та світу — 12 годин
  • Розділ V. Природа та населення свого адміністративного
  • регіону — 5 годин
  • Особливості
  • зміна обсягу годин (із 52 до 70)
  • перенесення окремих тем «Населення» та «Політична карта світу» з курсів 9 та 10 класів
  • практична спрямованість
  • патріотична спрямованість
  • Автори підручника
  • Довгань Галина Дмитрівна
  • Учитель географії Харківської загальноосвітньої школи І—ІІІ ступенів № 5, учитель вищої категорії, учитель-методист.
  • Стадник Олександр Григорович
  • Доцент кафедри географії Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди, кандидат педагогічних наук, учитель вищої категорії.
  • Підручник являє собою навчальний комплекс, що складається з текстового (основного, додаткового та пояснень) і позатекстового (ілюстрації, методичний апарат, апарат орієнтування) структурних компонентів.
  • Кожний параграф розпочинають рубрики «Ви дізнаєтесь» і «Пригадайте», а також вступний текст, що містить головну ідею теми, що вивчається.
  • Ці елементи мають на меті підготувати учня до сприйняття нового навчального матеріалу та мотивувати до його опанування.
  • Структура нового підручника
  • Зміст основного тексту спрямований на реалізацію поставлених у Державному стандарті та навчальній програмі мети і завдань. Однак він поданий
  • у формі діалогу з учнем, що створює необхідну доступну основу для сприйняття навчального матеріалу.
  • Структура нового підручника
  • Структура нового підручника
  • Наприкінці кожного параграфа міститься підсумковий огляд його змісту у вигляді стислих висновків.
  • Структура нового підручника
  • Ілюстративному матеріалу відведено вагому роль
  • у реалізації провідних функцій підручника. Малюнки містять не лише підписи, а й коментарі, які розширюють можливості сприйняття навчального матеріалу, його усвідомлення та осмислення, а також стимулюють до пізнавальної активності.
  • Структура нового підручника
  • Картографічний матеріал створює умови для розвитку картографічної грамотності учнів, надає можливість виконувати практичні завдання та практичні роботи, користуючись лише підручником (у разі відсутності атласів).
  • Структура нового підручника
  • Фрагмент топографічної карти на форзаці підручника дозволяє максимально зручно користуватися ним, у тому числі визначати географічні та прямокутні координати.
  • Структура нового підручника
  • Діяльнісний підхід у змісті підручника реалізований через систему завдань, які представлені різноманітними рубриками. Розкриття їх спрямованості та навігатор (тобто умовні позначки) представлено
  • у вступній статті до підручника.
  • Структура нового підручника
  • «Порадник» до практичних робіт і досліджень — своєрідний підказувач: що та в якій послідовності треба зробити, як оформити результат своєї роботи.
  • Структура нового підручника
  • Відповідно до навчальної програми в підручнику розроблено всі 12 практичних робіт та 12 досліджень із докладними рекомендаціями. Їх виконання забезпечено всіма необхідними картографічними матеріалами та малюнками.
  • Структура нового підручника
  • Методичний апарат
  • Актуалізація знань: рубрика «Пригадайте».
  • Етап мотивації: вступна стаття до параграфа та рубрика «Ви дізнаєтесь».
  • Етап вивчення нового матеріалу: план та основний текст параграфа.
  • Етап закріплення знань: запитання і завдання для самоперевірки, дослідження, практичні завдання.
  • Підсумок уроку: висновки після тексту параграфа.
  • Робота з обдарованими учнями: завдання з рубрик «Поміркуйте», «Працюємо самостійно».
  • Розділ V. Природа та населення свого адміністративного регіону
  • повністю відповідає новій навчальній програмі та новітнім досягненням сучасної науки;
  • водночас є зручним та доступним для використання як учнями, так і учителем.
  • Підручник. 8 клас. Географія «Україна у світі: природа, населення»:
  • Створена до підручника інтернет-підтримка надає широкі можливості використання цифрових технологій.
  • За адресою interactive.ranok.com розміщено цікаву додаткову інформацію та тестові завдання для підготовки до узагальнюючого контролю знань.
  • Дякуємо за увагу!


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка