Конкурсів: на кращий плакат «Хімія моїми очима; хімічна казка; конкурс аплікацій та саморобок з різних матеріалів «У світі речовин»




Сторінка1/3
Дата конвертації03.11.2018
Розмір0,7 Mb.
  1   2   3
Міністерство освіти і науки України

Гурбинська ЗОШ І-ІІІ ст



Тиждень хімії в школі:

Вчитель хімії:

Соловей Мирослава Анатолії

Срібне - 2011



Планування тижня хімії


Понеділок відкриття «Тижня Хімії»

1.


Оголошення конкурсів:

- на кращий плакат «Хімія моїми очима;

- хімічна казка;

- конкурс аплікацій та саморобок з різних матеріалів «У світі речовин»;

- хімічна головоломка.

1-11клас

2.

Позакласний захід «Моє перше знайомство з хімією»

1-9 клас

вівторок

1.

Хімічний КВК

5-7 клас

2.

Підбиття підсумків на кращу хімічну головоломку.

Бажаючі

середа

1.

У гостях у казки

1-4 клас

2.

Підбиття підсумків конкурсу на кращу хімічну казку

Бажаючі

четвер

1.

Інтелектуально-розважальна гра з хімії та біології.

9-11 клас

2.

Виставка плакатів, аплікацій та саморобок.

Бажаючі

п’ятниця

1.

Речовини на сторінках книги рекордів Гіннеса (радіогазета)

Бажаючі

2.

Подумай сам (розгадування кросвордів)

5-11клас

Підбиття підсумків



МОЄ ПЕРШЕ ЗНАЙОМСТВО З ХІМІЄЮ

Цілі: сформувати елементарні поняття про складні неорганічні сполуки: кислоти, солі, оксиди, основи та їх використання в народному господарстві й повсякденному житті людини; розвивати ключові компетентності: уміння вчитися, здоров,язберігаючу, природоохоронну; спонукати до пізнавальної зацікавленості предметом.

Обладнання та реактиви: плакати «Використання оксидів», «Використання кислот», «Використання основ», «Використання солей»; індикатори: лакмус фіолетовий, метилоранж, фенолфталеїн, універсальний; розчини: солі, лугу, кислоти.

Форма проведення: Хімічна казка для учнів 1-8 класів.
ХІД ЗАХОДУ

УЧИТЕЛЬ:

Доброго дня, ми зібралися для того, щоб познайомитися з незвичайним і цікавим предметом – хімія. Для учнів 1-6 класів – це зовсім новий невідомий предмет, а учні 7-8 класів уже мають певне уявлення про дивовижну науку. Сьогоднішнє знайомство ми проведемо незвичайно – у вигляді казки.


1-й ведучий:

Доброго дня, дорогі друзі!

Ми починаємо першу зустріч із королевою всіх природничих наук і промислового виробництва – ХІМІЄЮ. Людина живе на Землі в матеріальному світі, який безперервно змінюється. Усе, що існує незалежно від людської свідомості та прямим або непрямим шляхом діє на людські органи чуття, - це матерія. Розрізняють два види матерії – речовину й поле.

Хімія – це наука про речовини. Вона вивчає хімічну формулу руху матерії – хімічні явища або хімічні реакції, що полягають у перетворенні одних речовин на інші. Ознаками хімічних явищ (реакцій) є: виділення або поглинання тепла, світла, зміна забарвлення, виділення газу, утворення осаду, поява чи зникнення запаху.


2-й ведучий:

Хімічна промисловість – це одна з найважливіших галузей важкої індустрії, яка виробляє мінеральні та органічні добрива, хімічні засоби захисту рослин від шкідників, хімічні волокна, пластмаси синтетичні смоли, лаки, фарби, синтетичні миючі засоби, продукти переробки нафти, лікарські, вибухові речовини, не обходяться без неї і в харчовій промисловості. Та не зважаючи на всі ці людські багатства, хімія завдає і шкоди, забруднюючи повітря, воду, грунт шкідливими відходами виробництва. Урятувати від цього може знову ж таки хімія. Тому вона тісно пов,язана з екологією.

Але краще, ніж сама Королева Хімія, ніхто нам не розповість. Тож просимо її.

Королева хімія:

Шановні учні!

Хімію любіть, вивчайте та

Поважайте, як матінку свою.

Ви скажете – вона вам не потрібна.

А хімія оця гірка, смердюча

Водночас же корисна і пахуча.

Без неї нам не їсти, і не спати,

Не вмитись, і не одягтись,

Не їздить, і не покататись

Та навіть не погратись –

Це треба добре пам,ятать,

Бо все, куди не подивись в житті,

Без хімії, як без води,

І не туди, і не сюди.

Ніде вам не пройти

Без формул, без рівнянь,

І без завдань, і без міцних хімічних знань

А зараз діточки мої сюди прийдуть

І вас в чудову казку

«Країну знань складних наук»

Сьогодні поведуть.



Виходять оксиди, кислоти, основи, солі, індикатори.
1-й ведучий

Ходить оксид по городу,

Питається свого роду.
Оксид

Ой, чи живі, чи здорові

Всі родичі оксидові?
2-й ведучий

Обізвалися основи.


Основи

Ми і живі, і здорові,

Всі родичі оксидові.

Хоч із вас ми утворились,

Як водиці ви напились,

Та на цьому не спинились,

Стали дуже знамениті,

І велика в нас рідня

По країні всій пішла

І у села, і в міста.



Вчитель розповідає про використання основ.
1-й ведучий:

Обізвалися кислоти –

Оксидові дяді й тьоті.
Кислоти:

Ми бач теж пішли із вас.



(вказує на оксиди)

Ми такі ж, як і основи:

Як оксид ось цей (показує формулу СО2)

До води додати,

Стане спрагу проганяти.

От вгадайте, хто це я,

Загазована вода.
Карбонатна кислота:

Карбонатна кислота.

І таких, як я, багато.

(показує формули кислот)

Хлоридна, сульфатна, нітратна.

Тільки значення своє

Має кожний з нас значне.



Вчитель розповідає про значення кислот.
Солі:

Щось ви дуже розхвалились.



(вказує на основу і кислоту)

Дуже ви вже загордились,

Ви окремо дуже важні,

І пекучі, і шипучі, і відважні,

А як вас же злити враз,

То і зникнете в той час –

Ми ж виходимо із вас.

А вже значення яке

Маємо ми всі значне –

Ми і в полі, і в городі,

І в печені, і в смажені,

І в дівчатках, і в хлоп,ятках,

І на кожному столі.

Вчитель розповідає про використання солей.
Оксиди:

Всі тут добре виступали,

Гарно рід свій прославляли,

Та і нас не забували.

Тільки ще я розкажу,

В край оксидів поведу.



Вчитель розповідає про використання оксидів.

З,являються індикатори.
Індикатори:

Індикатори ми славні,

Та хоч тут ми і не звані,

А властивості в нас гарні.

Якби ви не маскувались,

Чи кислоти, чи основи

І солям ми скажемо враз –

Не сховатись вам від нас.

Добре знаєм свою справу,

Зараз вас ми відгадаємо.

Требанам тільки краплину –

І відразу колір змінимо:

Сіль забарвлення не змінить,

Кислота - почервоніє,

Луг-основа – посиніє.

Демонстрація досліду.
Метиловий Оранжевий.

В нас є три пробірки з прозорою рідиною. В якій же зних знаходиться сіль, кислота, луг. Для цього нам потрібно змастити склянною трубочкою змоченою у розчині метил оранжевий папірець:



  • Якщо папірець не змінив забарвлення – це сіль,

  • Якщо папірець почервонів – це кислота,

  • Якщо папірець пожовтів – це луг.


Лакмус фіолетовий:

Я ж перевірю дані розчини лакмусовим папірцем. Для цього нам потрібно змастити склянною трубочкою змоченою у розчині лакмусовий папірець:



  • Якщо папірець не змінив забарвлення – це сіль,

  • Якщо папірець почервонів – це кислота,

  • Якщо папірець посинів – це луг.


Універсальний індикатор:

Я також проведу дослідження трьох прозорих розчинів. Для цього нам потрібно змастити склянною трубочкою змоченою у розчині універсальний папірець:



  • Якщо папірець не змінив забарвлення – це сіль,

  • Якщо папірець почервонів – це кислота,

  • Якщо папірець посинів – це луг.


Фенолфталеїн:

Ну а я – фенолфталеїн,

Хоч не кольоровий,

А дуже чемний джентльмен.

Не займаю я нікого,

Тільки основу полюбляю

Та малиною її пригощаю.

(Демонструє дослід)
Індикатор:

Отже, бачете, як просто

Не потрапити в біду:

Руки й одяг зберегти

Від пекучої кислоти та їдкого лугу

Допоможу усім, буду вам за друга.


Оксид:

Ви тут слухали, суділи,

Та хоч щось ви зрозуміли?

Ще секрет вам розкажу –

На впізнать допоможу.

Ми, оксиди, дуже просто:

У формулі всього

Два хімічні елементи,

А один з них – О (оксисен).
Основи:

Ми, основи, - це не нове,

Лиш побачиш на папері

Знаки три, але тільки придивись –

У кінці знайдеш – ОН.
Кислоти:

Нас кислот, запам,ятай –

«Н» спочатку, так і знай.

А як впізнаєш, що це ми,

Руки й одяг бережи!
Солі:

Ну, а солі, нас багато.

І, які ми не складні,

Легше так запам,тати:

Все, що тільки не вони.

(вказує на основи, оксиди, кислоти.)

То вже будем ми.


1-й ведучий:

А тепер, щоб ви не сумували,

Щоб почуте всі згадали,

В гру зіграємо

І складні сполуки відгадаємо.
2-й ведучий:

Показує картки із написами кислот, основ, солей, оксидів. Учні із залу відгадують, а 1-й ведучий роздає фішки за правильну відповідь. Ведучі підбивають підсумки гри й нагороджують переможців.
1-й ведучий:

В нагороду вам за гру

Підкажу пораду цю:

Щоб ви влітку не сумували,

А цікаву хімію читали,

Щоб зустрічі з нею не лякались,

А ще й побратались.
Королева хімія:

Як же гарно ви зіграли,

Моїх діток відгадали.

Бачу, добра зміна йде,

Так, ще хімія не вмре.

Дуже дружна в нас сім,я,

Хоч це ще і не вся,

Тут нема молодших наших

(простих речовин)

І найстарших – ділових

(органічних речовин).

Зрозуміли все ж таки,

Що не зможете без нас

Ви обходитись весь час.

Ні людина, ні тварина,

Ні будівля, ні поля –

Скрізь, де оком проведеш,

Нас усюди ти знайдеш.


Усі разом (оксиди, солі, кислоти, основи)

Всі ми живі і здорові,

Всі родичі оксидові.

Треба лиш запам,ятати:

Щоб із нами справу мати –

Грунт і воду зберігати,

Атмосферу та ліси пильнувати

Й берегти – все це цінності землі!


Учитель:

Ви зрозуміли, що хімія – це цікава й корисна наука. Колись ви не знали букв і не вміли читати, а тепер так легко відкривається перед вам світ книг. Так буде і з хімією: якщо вивчите її грамоту, то і з нею не буде турбот. Давайте подякуємо всім учням, які провели нас країно складних речовин і допомогли ознайомитися з ними і їх пригадати.



Хімічний КВК

(для учнів 5-7 класів)



Мета заходу: узагальнити початкові хімічні поняття(засвоєні на уроках природознавства та початкової хімії), знання про речовину та хімічний елемент; повторити знаки хімічних елементів; підвищувати інтерес до хімії, розширювати кругозір, навчитися працювати самостійно та в колективі, виокремлювати головне, порівнювати, робити висновки.

Правила проведення: в грі беруть участь дві команди (одна дівчата а інша хлопці з 5-7 класів).

Хід заходу

1-й ведучий Увага! Увага!

На вечорі цьому

Не має артистів, еквілібристів,

Дуетів, квартетів, славетних солістів.

2-й ведучий Ровесники, друзі,

Тут ваші знайомі,

Що разом із вами

За партами сидять.

1-й ведучий Ми, друзі, дуже раді

Вітати вас усіх!

В загадках і відгадках

Дотепність буде й сміх.

2-й ведучий А зараз починаємо,

Настав жаданий час,

І хімія сьогодні

Хай надихає Вас!

1-й ведучий Визначати переможців,

Буде в нас журі поважне.

Воно буде, знаєм точно,

Об,активне і уважне.

Презентуємо Вам журі.

2-й ведучий А якщо хтось і програє,

То не страшний той гріх,

Одну ми перемогу

Розділимо на всіх!

Ведучий КВК:

Я рада привітати всіх на хімічному КВК. Сьогодні учасники нашої гри продемонструють вам хімічні знання, свою кмітливість, винахідливість та гумор.

Лишилось питання одне з,ясувати:

Хто нині в КВК у нас буде грати?

Презентуємо вам нині

Дві команди суперсильні.

Вони сповнені бажання

Перемогти неодмінно.



Конкурс 1 «Презентація команди і привітання»

Команди по черзі презентують назву, емблему, девіз, привітання.



Максимальна оцінка – 10 балів.

Конкурс 2 «Розминка»

Командам дається завдання розшифрувати головне правило техніки безпеки.



х

і

к

т

и

в

к

у

ш

т




і

м

а

е

н

и

а

н

в

у




ч

н

і

р

е

м

о

ж

а

т

и

(«Хімічні реактиви не можна куштувати)

Максимальна оцінка – 5 балів.

Конкурс 3 «Хто швидше й більше?»

Написати назви елементів, що закінчуються на літеру «н». Наприклад: Неон.



За кожну назву 1 бал.

Конкурс 4 «Віднови приказку»

Гравці отримують по аркушу з приказками, у яких на місці назв певних хімічних елементів поставлено три крапки. За 3 хв відновити пропущені назви. Кожна правильна відповідь – 1 бал.

… характер. (Золотий, залізний)

Швидкий, як … (Ртуть)

Нащо теє …, коли жити не добро. (Срібло)

Не все те …, що блищить. (Золото)

Слово – то … а мовчання… (Срібло, золото)

Гість першого дня - …, другого …, а третього … додому їдь. (Золото, срібло, мідь)

Негріте … не зігнеш. (Залізо)

… ключик до всіх замків придається. (Золотий)



Конкурс 5 «Хто швидше?»

Необхідно скласти назви елементів з ряду складів.

гід, ок,кар, маг, ро, си, ній, бон, ген, нат, ка, рій, лій, ген.

(Гідроген, оксисен, карбон, магній,натрій, калій)

Кожна назва – 1 бал.

Конкурс 6 «Вікторина»

Команди по черзі дають відповідь на запитання. Кожна правильна відпо-



відь – 1 бал.

1)Явище, що супроводжується виділенням теплоти та світла. (Горіння)

2)Цифра, що стоїть перед хімічною формулою. (Коефіцієнт)

3)Речовини, що складаються з атомів одного хімічного елемента, називаються… (Простими)

4)Явища, за яких речовини залишаються незмінними, називаються… (Фізичними)

5) Найменша неподільна частинка речовини. (Атом)

6) Який метал є рідким за звичайних умов? (Ртуть)

7) Чому не можна фільтруванням виокремити цукор з розчину? (Цукор добре розчиняється у воді)

8)Як можна відокремити залізну стружку від суміші? (Магнітом)

Конкурс 7 «Буриме»

Гравці одержують по два слова. Завдання – протягом 5 хв скласти з цими словами вірш.

Метал – віддав.

Сталь – мораль.



Максимальна кількість балів 5.

Конкурс вболівальників.

Команду своїх друзів підтримати прийшли,

І є у вас можливість своїм допомогти.

Ви слухайте уважно питання всі мої

Та намагайтесь швидше на них відповісти.

Отже, ми починаєм і всім ми пропонуєм

Загадки відгадати і точну відповідь нам дати.

Загадки

Я в усіх живих клітинах

Я - вугілля, олівець,

Маю ще один талант:

Я блищу – бо діамант. (Карбон)

Я з металами стою,

Хоч м,який, мов масло.

Жовтим полум,ям горю

Й довго не погасну.

Я поширений доволі

В соді, в склі, кухонній солі. (Натрій)

Срібно-білий активний метал,

І повітря боїться він дуже.

Є у грунті, у наших кістках

І у водах підземних потужних…

Є він в наших зубах білосніжних,

А тому він метал дивовижний. (Кальцій)


Конкурс 8 «Хімічна література»

Домашнім завданням вам було підготувати назви літературних творів та прізвища їхніх авторів. У назвах творів є найменування якогось металу.

Команди по черзі називають твори хто найбільше назве той і переміг.

Максимальна кількість балів – 5.

Конкурс 9 «Підводний сад»

Додому вам було завдання виростити підводний сад. Демонстрація.



Максимальна кількість балів – 5.

Конкурс 10 «Розв,яжи кросворд»

Вписавши назви елементів, одержите у виділеній вертикальній графі прізвище видатного російського вченого.















1

























2





































3






















4






















5










6































7





































8








































9

























  1. K

  2. Br

  3. Mg

  4. F

  5. Zn

  6. N

  7. O

  8. P

  9. W

Конкурс вболівальників

Дати відповідь на запитання.



  1. Який хімічний елемент пов,язаний своєю назвою з островом Кіпр? (Купрум)

  2. Який хімічний елемент названий на честь Землі? (Телур)

  3. Назва якого хімічного елементу в перекладі з грецької означає «колір, барва»? (Хром)

  4. Яким металом можна заморозити воду? (Ртуть)

  5. Найлегший метал. (Літій)

  6. Елемент, з простою речовиною якого пов,язана чорна металургія. (Ферум)

  7. На честь якого божества одержав назву елемент Торій? (На честь скандинавського бога війни Тора)

  8. Елемент, назва якого в перекладі з арабської означає «попіл рослин». (Калій)

  9. На честь якої скандинавської богині було названо такий хімічний елемент, як Ванадій? (На честь богині краси – Ванадіс)

  10. Йони якого металу надають крові деяких тварин блакитного кольору? (Купруму)

  11. У перекладі з грецької мови назва елемента означає «веселка». (Іридій)

  12. Найпоширеніший на землі елемент-метал. (Алюміній)

  13. У перекладі з латині назва елемента означає «зелена гілка». (Талій)

  14. Бронза це сплав. (Міді з оловом)

  15. Йони якого металу містяться у хлорофілі? (Магнію)

  16. Назвіть перший штучно отриманий метал. (Технецій)

  17. Який метал називають металом консервної банки? (Станум)

  18. Без якого елементу-металу неможлива фотографія? (Аргентум)

  19. Найдорожчий метал. (Каліфорній, 10 доларів за 0,001 мг)

  20. Який з металів найтугоплавкіший? (вольфрам, tпл =3420 оС)

Ведучий КВК:

Ось закінчився наш КВК,

Ця весела наша гра.

Переможців визначати

Настає вже пора.

Оплесками переможців

Дружно будемо вітати,

Їм солодкий приз-медалі,

Щоб було про що згадати.

У ГОСТЯХ У КАЗКИ (віртуальна історія)
Цілі: з допомогою казкових персонажів і подій, що супроводжували їх у казках, дати уявлення про різноманітні речовини, їхні властивості та взаємоперетворення, які часом дивують нас; сприяти розвитку логічного мислення, пізнавального інтересу до явищ навколишнього світу, уміння бачити прекрасне; виховувати повагу й любов до довкілля, доброту жалість і прагнення радувати ближніх приємними сюрпризами.

Оформлення: набір реактивів для демонстрації дослідів, костюми героїв казок, музичний супровід.

ХІД ВИСТАВИ

Звучить музика

УЧИТЕЛЬ:

Добридень, любі діти! Скажіть, будь ласка, ви любите казки? Так!!!

Спочатку ви з інтересом слухали, що читали вам мами й тата, потім з цікавістю розглядали в книгах картинки, а тепер ви їх читаєте самостійно і, звичайно, увесь час намагаєтесь уявити, що робили, як почувалися герої, як насправді могли виглядати казкові події. Сьогодні ви прийшли до нас у гості не дарма, адже до вас у гості поспішають герої казок… Отже, віртуальна історія «У гостях у казки» починається… Зустрічайте казкових героїв!



Звучить музика із мультфільму «Пластилінова ворона».

Виходять персонажі.
ПОПЕЛЮШКА:

Добридень, діти! Я так поспішала на зустріч із вами, думала, що не встигну. Ах, скільки важкої роботи задала мені моя мачуха! Доречі, а ви впізнали мене?... Діти, згадайте, що змішала мачуха й примусила мене розділити.

Як ви думаєте мені було важко це зробити? Хто хоче спробувати розділити ось таку суміш? (Змішує залізні ошурки й гранули цинку). Ну що, важко? Так само й мені часто буває нелегко. Але я знаю, як можна легко розділити нашу суміш. Дивіться. (Демонструє дослід «Дія магніту») Ну от, із цією роботою я впоралася. Мені час. У мене ще так багато справ! (Іде)
ДОКТОР АЙБОЛИТЬ:

Я под деревом сидел,

К детям в гости захотел.

Приходи ко мне лечиться,

Вика, Яна и Алина,

Петя, Саша и Сережа,

Полечу тебя я тоже!

Так, кто тут у нас больной?

У кого сей час ангина,

Дифтерия, скарлатина?

Всех излечит, исцелит,

Добрый доктор…

Діти, а ви сміливі? Щось не чую. А ранки у вас були? А-а, ви, напевно, боїтесь крові? Що-що? Повторіть! Зараз ми це перевіримо. Ану ж бо, хто найсміливіший? А хто боїться, нехай закриють очі і не підглядають. (Демонструється дослід «Зцілення рани») Ну що, не злякалися? А тепер час випити чаю Доктора Айболита зі смачним білим сухариком. (Відкушує й жує). Хто бажає? (Демонструє дослід «Іодний чай і посиніння сухаря») Як добре ви смієтеся! А ви знаєте, що сміх і гарний настрій – це найкращі ліки? Будьте здорові (апчхи!) і щасливі (апчхи!)! (Іде наспівуючи) Закаляйся, если хочеш бать здоров, постарайся позабыть про докторов…

Звучить музика із мультфільму «Летючий корабель» - «Частушки бабок-ежек».

Танцюючи вибігає Баба Яга.
БАБА ЯГА:

Ну що, мої милі, скучили? Так, стара я стала. Та от лихо, згоріла недавно моя ступа. Як ви думаєте, хто це зробив?... Іван-дурник! Грав із сірниками! Скажіть, хіба сірники - це іграшка? Звичайно, ні! З ними гратись небезпечно! А от якось зайшов до мене Горинич і навчив мене чудес. Хочете покажу? (Демонструє дослід «Неспалима хусточка» Хустку змочити у спирті і підпалити.) Яка ж я молодчина! А ви, дітки, сірниками не бавитеся, а то як покараю вас! Чао, мої гарні.



Звучить музика виходить Аладін.
АЛАДІН:

(Розстеляє килимок, сідає по турецьки).О, найпрекрасніші учні, найпрекраснішої школи! Я радий вітати вас! Сьогодні ви побачили багато див! О, Аллах! Але і я приготував вам сюрприз! Я прийшов не один, а зі своїм другом Джином. Хочете подивитися? (Демонстрація досліду «Дим без вогню». За 2 хв до початку дослу колбу сполоснути нашатирним спиртом, щоб кілька крапель залишилось на дні. На блюдце наливаємо кілька крапель концентрованої хлоридної кислоти і розмішуємо. Блюдцем накриваємо колбу.) О, диво! Ти сталося! О, Аллах! Що я чую? (Нахиляє голову до підлоги.) По-моєму, сюди хтось наближається… (Тікає)

Звучить музика з мультфільму «Бій на калиновому мосту».

ЗМІЙ ГОРИНИЧ:

Привіт, дітки! Ви впізнали мене? А його? (Повертається спиною, за нею маленький дракончик.) Так, я Змій Горинич. (Грізно) Я люблю вулкани, вогні, вибухи, пожежі. Але сьогодні я добрий і нічого подібного влаштовувати небуду. Я покажу вам вулкан! (До дракончика) Учись, синку. (Демонструє дослід «Вулкан». На керамічну плитку насипати гіркою калій перманганат на верхівку капнути трохи гліцерину.) Ой, зовсім забув, я ж ішов до Баби Яги! Вона булла тут? Ну, і що ж вона вам показувала? Ну то це ж я її навчив! Піду-но я її шукати. Прощавайте!

Звучить пісня «Шовковий шнурочок»
ГЕРОЇНЯ КАЗКИ «ЧЕРВОНЕНЬКА КВІТОЧКА»:

Здрастуйте, діти! Ви, напевнее, мене не впізнали. Так, я найзвичайнісінька дівчинка. Це мені батько із далекої подорожі привіз червоненьку квіточку. Дивіться, у мене сьогодні звичайні безбарвні квіти. Мені чомусь здається, що багато хто з вас хоче подивитися, як вони перетворюються на червоні. Отже, увага… (Демонструє дослід «Червоненька квіточка». З фільтрувального паперу змоченого фенолфталеїном зробити квіточки потім змачити калі й гідроксидом). Бачите, хто дуже чогось захоче, у того все завжди виходить. Здійснюються навіть надзвичайні мрії.


УЧИТЕЛЬ:

Любі діти, ми дуже сподіваємося, що вам сподобалася подорож у дивовижний світ казок. Але ви повинні дати обіцянку, що ніколи неповторюватимете те, що сьогодні робили наші герої. Отже, голосно промовимо: клянемося!

Діти, ми хочемо побажати вам бути завжди добрими, здоровими, гарними, учитися виконувати бажання близьких вам людей, бути сильними, і нехай у вашому житті все буде добре!

Отже, як кажуть, тут і казочці кінець, а хто слухав – молодець!




Інтелектуально-розважальна гра з хімії та біології для учнів 9-11 класів.
Цілі: закріпити та поглибити знання учнів з хімії та біології; викликати інтерес до вивчення природничих наук; прищеплювати любов до навчання, викликати бажання розкривати таємниці хімії та біології; пов,язувати свої знання з практикою; виховувати комунікабельність, опановувати мистецтво мислити та робити логічні висновки.

Обладнання: картки-завдання, таблиця Д. І. Менднлєєва.

Форма роботи: інтелектуальна гра.
ХІД ЗАХОДУ

1-й ведучий

Увага! Дорогенькі!

Великі і маленькі,

Вельмишановне панство

Та інший контингент.

Ми щиро вас вітаємо,

Вам успіхів бажаємо.


2-й ведучий

А зараз починаємо,

Настав жаданий час.

Я бачу людей дужих,

До справи небайдужих.

І всі вони прихильники

Відомих двох наук.
Лунає пісня

Ти зізнайся мені,

Звідки в тебе ці чари.

Я без тебе всі дні

У полоні печалі.
Приспів

Хімія мила, нерозгадана сила.

Ти у мене єдина, тільки ти, повір!

Подаруй мені вроду,

Порошки, мило, соду

Та очищену воду з синіх гір.

Який крем мені взять,

Щоб лишитись красивій,

І шампунь, щоби мать

Вам волосся на диво!

Приспів
Учень (читає вірш)

Від амеби до людини

Вчимо нерви і клітини,

Рід, сім,ю, родину, клас –

Вчителька аж мучить нас.

Еволюція життя –

Ця наука непроста.

Та цікаво щохвилини,

Бо уроки – то новини.

Розкривають нам секрети

Про тварин Землі-планети.

Може, вам всім легко здатись,

В наших знаннях розібратись,

То непросто – вчитель знає,

Адже він нас і навчає.
1-й ведучий. Тепер, я думаю, вже всі зрозуміли, що ми зібрались тут для того, щоби провести інтелектуальну гру «Інтелект-шоу», під час якої вам доведеться пригадати те, що ви знаєте з хімії та біології. Давайте познайомимось з гравцями.

Команда 9 класу – капітан… Збірна команда 10-11 класу – капітан…


2-й ведучий. Як і на кожному солідному конкурсі, ваші знання буде оцінювати компетентне журі. До його складу входять…

Гра є гра. Як у кожній грі, є переможці та переможені. І неважливо, кому сьогодні більше поталанить. Головне, щоб у цьому залі панувала атмосфера доброти і взаємопідтримки. Хай усім вам щастить!


І ТУР «ОРАТОР»

  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка