Конкурсу дитячої творчості "Податки очима дітей"




Скачати 80,46 Kb.
Дата конвертації03.07.2017
Розмір80,46 Kb.
Умови проведення шкільного етапу Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості "Податки очима дітей"

Відповідальні : 6-Б, 9-А, 9-Б, 10-А
Участь у конкурсі бере учнівська молодь таких вікових категорій:

І категорія: 6 – 8 років; ІІ категорія: 9 – 12 років; ІІІ категорія: 13 – 15 років.

На конкурс подаються індивідуальні творчі роботи. Колективні роботи не приймаються.

Роботи, надіслані на конкурс, авторам не повертаються і рецензії на них не видаються.

Художні твори мають відповідати таким вимогам:


  1. Можуть бути виконані в довільній графічній, живописній формах.

  2. За розміром мають бути не більше за формат А-2.

  3. Не повинні бути оформлені рамкою, паспарту, наклейками тощо.

Твори декоративно-прикладного мистецтва мають відповідати таким вимогам:

  1. Можуть бути виконані у довільній формі (ліплення, вишивка, мозаїка, аплікація тощо)

  2. Скульптури приймаються лише малих форм (статуетки з каменя, дерева, кості, металу, скла тощо)

Літературні твори мають відповідати таким вимогам:

  1. Належати до різних жанрів: оповідання, новели, публіцистичні роздуми, замальовки, казки, фейлетони, реферати, поезія тощо.

  2. Бути віддрукованими на папері формату А-4 в одному примірнику, а також обов’язково представлені в електронному варіанті (диск, дискета).

На зворотному боці кожної конкурсної роботи (або додатком до роботи) необхідно зазначити українською мовою відомості про автора: назву роботи, техніку виконання; прізвище, повне ім’я та дату народження; повну адресу (область, пункт проживання ); коротку біографічну довідку з описом творчих здібностей та хобі; назву навчального закладу, контактний телефон (за наявності).

Роботи подати до 10 березня.



Умови проведення шкільного етапу Всеукраїнської акції

"Зелений паросток майбутнього"

Відповідальні : 7-В, 9-В, 11-Б
Акція проводиться за трьома напрямами.

I напрям.

Операція "Чисте подвір'я": організація та проведення прибирання, впорядкування, очищення від сміття, різних відходів територій дворів біля житлових будинків, навчальних закладів, застосування попереджувальних заходів виховного впливу на відповідальних за санітарний стан та забруднювачів довкілля; визначення і позначення на карті "Чисте подвір'я" територій (дворів), які після прибирання та впорядкування утримуються у належному стані.

Операція "Жива зелена хвиля подвір'я": догляд за зеленими насадженнями, квітниками, посадка дерев, закладання алей, квітників, скверів, організація та проведення конкурсіва краще шкільне подвір'я", "На кращий двір житлового будинку".

ІІ напрям.

Операція "Лісам, паркам, скверам - бути чистими": впорядкування і оздоровлення довкілля; формування місцевих об'єднань юних дендрологів, лісівників, волонтерів з метою ліквідації у лісах і дендропаркових зонах сміттєзвалищ, прибирання залишеного сміття відпочиваючими; складання карт-схем, де позначаються території, які й надалі забруднюються, тому для попередження нагромадження сміття необхідне втручання правоохоронних органів, місцевої влади.

III напрям.

Операція "Чисті прибережні смуги - живі водні плеса і джерела": захист від забруднення чистої води річок, джерел; призупинення будівництва об'єктів на забороненій відстані від річки, озера та використання прибережних смуг під городні ділянки; виявлення на полях залишків мінеральних, органічних добрив і отрутохімікатів, негайне сигналізування у відповідні інстанції з метою вирішення проблеми; очищення і впорядкування джерел.

Критерії оцінювання узагальнених матеріалів: актуальність і важливість вирішення проблем; перспективність і навчально-виховна значимість; санітарно-оздоровче значення проведених трудових десантів, опе­рацій; юридична правомірність реалізованих проектів, завдань; досягнення взаєморозуміння і результативності у взаємодіях із владними структурами; прагматичні результати, їх позитивний вплив на довкілля.

Матеріали для участі подати не пізніше 15 березня.



Умови проведення шкільного етапу Всеукраїнського конкурсу "Юний дослідник"

Відповідальні : 4-А, 4-Б,5-А, 6-Г



До участі в конкурсі запрошуються учні 4-6 класів. Роботи можуть бути ілюстровані дитячими малюнками, виробами, віршами, оповіданнями тощо. Обсяг робіт не повинен перевищувати 10 аркушів друкованого тексту. Бажано надавати електронні версії робіт.

Рекомендована тематика експериментально-дослідницьких робіт. Тематика експериментально-дослідницької роботи з учнями 4-6 класів визначається шкільним курсом природознавства (біології).

"Я і природа" – досліди на визначення якості та стану води; дослідження різних типів ґрунту; визначення глибини зволоження ґрунту в залежності від його складу; властивості вітру та їх використання людиною; установлення залежності між висотою стояння сонця та станом об'єктів природи; сезонні фенологічні спостереження; дослідження зв'язку між тваринним та рослинним світом; дослідження причин забруднення оточуючого середовища; дослідження води - середовища існування живих організмів; вивчення взаємозв'язків компонентів ландшафту.

"Рослини навколо нас" – дослідження умов проростання рослин; розмноження рослин різними способами; з'ясування значення вітру для рослин; рослинний годинник; дослідження пристосувань рослин для захисту; залежність між станом ґрунту та розвитком рослин; знайомство з рослинами, що живуть у воді (прибережній зоні).

"Тваринний світ" – дослідження кормової бази для тварин куточка живої природи; досліди на визначення гостроти зору, нюху, слуху у тварин; дослідження орнітофауни своєї місцевості; вивчення зимуючих птахів своєї місцевості; дослідження дафнії в умовах куточка живої природи; спостереження та дослідження молюсків; дослідження сезонних змін видового складу птахів своєї місцевості; дослідження пристосувань тварин до життя в природі; дослідження сезонних змін у житті тварин (дикої природи, живого куточка); дослідження умов утримання акваріумних рибок.

"Охорона здоров'я" – дослідження та вивчення лікарських рослин; як потрапили до нашого організму мікроби; дослідження біологічних ритмів людини та їх впливу на самопочуття людини; дослідження впливу зубної пасти на стан зубів; дослідження впливу домашніх тварин на самопочуття та емоційний стан людини.

"Народознавство, краєзнавство"перевірка народних прикмет; тварини у творчості українського народу; рослини - символи України; рослини та тварини в українській символіці; календарні свята та обряди українського народу; застосування рослин у національній кухні свого регіону; вивчення історії формування ландшафту свого краю; рослини та тварини біблійних сюжетів.

Переможці визначаються в кожному напрямі. Роботи надсилаються не пізніше 15 березня.

Умови проведення конкурсу малюнків та агітаційних плакатів на тематику "Рятувальник очима дітей"

Відповідальні :
Мета та завдання конкурсу: проведення агітаційної роботи з протипожежної безпеки; розвиток творчих здібностей в галузі образотворчого мистецтва.

В конкурсі беруть участь учні 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів району. У другому етапі беруть участь переможці першого етапу.

Для участі в конкурсі на розгляд журі подаються: малюнки та агітаційні плакати на протипожежну тематику.

Роботи можуть бути колективними (формат робіт А-4, А-3).

Надіслані роботи авторам не повертаються.

До кожної роботи подати: прізвище, ім’я учасника; клас, навчальний заклад; домашня адреса; назва малюнка; творчий керівник.

Роботи подаються до 20 березня.



Умови проведення шкільного чемпіонату з інтелектуальних ігор серед учнів 4-5 класів
Учасники чемпіонату: до участі в чемпіонаті запрошуються учні 4-5 класів загальноосвітніх навчальних закладів району. Команда складається з 6 осіб, має капітана, назву.

Гра проводиться на базі підбірки питань організаторів конкурсу. Питання різноманітні, тематичні. Допоміжною літературою є: шкільна предметна література, енциклопедії, енциклопедичні словники.



Чемпіонат проводиться в два етапи:

І етап – шкільні ігри – з 09.03.2013 по 15.03.2013 року

  • 22.03.2013 року – загальноосвітні навчальні заклади І-ІІІ ступенів

Основний зміст фіналу:

  1. Розминка "Все про тварин і рослин" – письмово – 1 бал

  2. "Письменники та їх твори" – письмово – 2 бали

  3. "Природничі головоломки" (кросворди на тему "Природа") – письмово – 1 бал

  4. "Перехват" (питання з різних галузей знань) – усно – 3-1 бали

  5. "Гумористична вікторина" – письмово – 2 бали.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка