Конкурсу «Класний керівник року»



Сторінка1/7
Дата конвертації11.03.2019
Розмір1,86 Mb.
ТипКонкурс
  1   2   3   4   5   6   7
Портфоліо

класного керівника

Бараниківської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів

Старікова Сергія Анатолійовича



АНКЕТА

учасника Всеукраїнського конкурсу

«Класний керівник року»




1. Прізвище, ім’я та по батькові учасника Конкурсу:



Старіков Сергій Анатолійович
2. Дата народження: 26.07.1990 р.
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail:

пров. Тіньовий, буд. 3, с.Бараниківка, Біловодський район,

Луганська обл.,

92830, т: 380950532731
4. Освіта, спеціальність за дипломом:

закінчив у 2013 році Державний заклад “Луганський національний

університет імені Тараса Шевченка і отримав повну вищу освіту за спеціальністю “Географія”та здобув кваліфікацію географа, вчителя

географії.
5. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail) :

Бараниківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Біловодської районної ради

Луганської області, вул. Юрченка,21, тел. 9-75-40,

baranikivkazosh@ukr.net
6. Стаж роботи: педагогічний,у тому числі класним керівником:

педагогічний- 2 роки 2 місяці, класний керівник- 2 роки 2 місяці
7. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

8. Звання:немає

9. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково вказати рік нагородження):

немає

10. Проблема (тема), над якою Ви працюєте як класний керівник:



Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів засобами національно-патріотичного виховання

11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:



Проектна технологія, персоніфіковане виховання, ІКТ технології,

технологія співробітництва.

12. Навчальна література, якою Ви користуєтесь як класний керівник:



У своїй роботі неухильно керуюся державними нормативно-правовими документами та законодавчими актами.

Як класний керівник керуюся такою навчальною літературою:

Киричук В. Проектування виховної системи на засадах особистісно орієнтованого підходу, - 2004 р.

Пласюк І. Педагогічне кредо класного керівника. Нотат­ки. Роздуми,-

2003 р.

Матящук В. Сучасне патріотичне виховання в школах України- Тернопіль, Мандрівець, 2014 р.

Періодична преса: ж. Класний керівник”(видаництво “Основа”).
13. Ваше педагогічне кредо:

Любов та повага до дитини –

«золотий ключик» учителя, яким треба вміло

проникати в потаємні куточки душі дитини й робити їх сонячними

14. Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний

особистісний і педагогічний портрет:

Власний особистісний і педагогічний портрет

Я, Старіков Сергій Анатолійович, народився в місті Луганськ, здобув середню освіту в селі Бараниківка. У 2007 р. закінчив Бараниківську загальноосвітню школу І-ІІІ ступеня. У 2008 р. вступив до Луганського національного університету імені Тараса Шевченка на факультет природничих наук, спеціальність “Географія”, який закінчив у 2013 році.

Педагогічну діяльність розпочав у 2013 р. в Бараниківській ЗОШ І-ІІІ ступеня Біловодської районної ради Луганської області.

Як вчитель географії, давав відкриті уроки для вчителів школи та заступників директора, беру активну участь у різних структурах методичної роботи школи і району.

Щорічно мої вихованці є призерами районного туру олімпіад з географії. А учні мого класу неодноразово отримували призові місця в різноманітних районних конкурсах.
15. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів

у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням

Підпис учасника _____________________

Дата______________________




Моє педагогічне кредо

Любов та повага до дитини –

«золотий ключик» учителя, яким треба вміло

проникати в потаємні куточки душі дитини й робити їх сонячними





Підтримуйте

дитяче прагнення бути хорошим,



бережіть

його як найтонший порух людської душі,



не зловживайте

своєю владою,



не перетворюйте

мудрість батьківської влади на деспотичне самодурство.



В.Сухомлинський




Вступ

Росте дитина…

Її життя розпочинається світанком душі – дитинством.

Назавжди залишається воно в пам'яті як потаємне і світле. Як класний керівник, наставник, як людина, хочу зробити так, щоб світлого в житті моїх вихованців було більше.

Я - класний керівник. Моя професія - це велика багатобарвна мозаїка. В її створенні задіяно багато людей: це мої вихованці, їхні батьки й всі ті, хто зустрічаються на моєму життєвому шляху. Я прагну, щоб картина ця неоднозначно була яскравою, барвистою. Звісно, на ній можуть проступати й темні барви – прикрощі, розчарування, проте переважають радісні кольори, які символізують осяяння, щастя й радість, відкриття успіхів моїх учнів.


Моя педагогічна філософія:


  • розвивати, навчати, виховувати одночасно;

  • максимально враховувати індивідуальні здібності дитини;

  • всебічно розвивати творчі здібності учня;

  • будувати роботу на позитивних емоціях своїх та учнів;

  • формувати свідому, активну особистість та громадянина.

За словами А. Макаренка, справжнє виховання полягає не в наших розмовах з дитиною, а в організації життя дитини.

Метою створення даного портфоліо є спроба узагальнити і систематизувати свою діяльність як класного керівника в організації життя дітей у колективі, в суспільстві , простежити шляхи успіхів моїх дітей, розповісти про їхні власні та наші спільні досягнення, поділитися «скарбничкою надбань» у пошуках та реалізації нових ефективних засобів спілкування з учнями, їхніми батьками. Переконаний, що у кожного педагога є своя «скарбничка», і сподіваюся, що обмін досвідом збагатить базу знань кожного з нас.


Формування національної свідомості, патріотичних почуттів учнів засобами національно-патріотичного виховання


Проблема, над якою працюю:

формування життєвих компетентостей шляхом упровадження принципів загальнолюдських принципів і моралі

Саме тому виховую своїх дітей за досить простими, але вічними принципами:



  • Жити за принципом: один за всіх і всі за одного.

  • Не забувати: тільки в здоровому тілі здоровий дух.

  • Знати: світ прекрасний, краще один раз побачити, ніж сто раз почути.

  • Відноситись до інших так, як хочеш, щоб до тебе відносились інші.

  • Пам’ятати: демократія закінчується там, де починається свавілля.

  • Бути великодушним та шляхетним навіть з недругами.

  • Пам’ятати: ввічливість і такт – запорука успіху.

  • Бути милосердним – милосердя врятує світ.

  • Бути вдячним тим, хто посіяв у тобі зерно добра, справедливості та прагнення до знань.




ОПИС ДОСВІДУ



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка