Конкурсу «Шкільна бібліотека». Номінації «Бібліотекар дослідник»




Сторінка1/4
Дата конвертації20.03.2017
Розмір0,89 Mb.
  1   2   3   4


УКРАЇНА
Донецька область
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МІСЬКИЙ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР
СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ НОВОГРЕЦЬКОЇ МОВИ I-Ш СТУПЕНІВ №46


МОНІТОРИНГ ЧИТАЦЬКОГО ПОПИТУ В ШКІЛЬНІЙ БІБЛІОТЕЦІ
Матеріали

учасника Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека». Номінації «Бібліотекар – дослідник»
Автор:Мосякова Катерина Миколаївна,

завідувач шкільної бібліотеки


МАРІУПОЛЬ

2011


ЗМІСТ

1.Вступ……………………………………………………………………………….4

2.Моніторинг читацького попиту в шкільній бібліотеці. Дослідження бібліотекаря…………………………………………………………………………5

3.Творча діяльність учнів як результат співпраці «Бібліотекар – вчитель – учень»….……………………………………………………………………………20

4. Висновок…………………………………………………………………..……..23

5.Додаток 1. Методи вивчення читацьких інтересів учнів…………………..25

6.Додаток 2. Аналіз тематичних запитів………………………………………..26

7.Додаток 3. Спостереження різниці тематичних інтересів хлопців і дівчат (%)……………………………………………………………………………………27

8.Додаток 4. Анкета 5-6 класи (10-11 років)…………………………………….28

9.Додаток 5. Анкета 7-8 класи…………………………………………………….29

10.Додаток 6. Аналіз читацького формуляра…………………………………...30

11.Додаток 7. Аналіз вивчення читача за типами……………………………...31

12.Додаток 8. Анкета «Ти і твоя бібліотека» (10-11 класи)……………………32

13. Додаток 9. Анкета «Сучасний учень і книга» (10-11 класи)………………33

14. Додаток 10. Вірші переможців поетичних конкурсів………………………34

15. Додаток 11. Уроки розвиваючого читання 3класи…………………………37

16. Додаток12. Книжковий ярмарок «Українські письменники – дітям»…...48

17. Список використаної літератури………………………………………….......56























Ці слова в прямому їх розумінні відносяться до бібліотеки школи тому, що наша бібліотека не тільки книгозбірня, а велика, постійно діюча виставка книжок, до якої кожна дитина має вільний доступ. Сьогодні діти та підлітки відчувають на собі величезне інформаційне навантаження, що пов`язане з надшвидким розвитком мережі Інтернет і телебачення. Їхня продукція не завжди корисна та доцільна у процесі морального, естетичного та розумового розвитку дітей та підлітків. Перед бібліотекою постала проблема: якомога ефективніше організувати роботу з книгою та професійно допомогти читачам у формуванні їх читацьких інтересів.


  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка